חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לרומא – כל השנה

מאת: משה אלוןטיולים בחו"ל26/08/2012829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רומא היא אחת מהערים היותר ידועות בעולם והמורשת עתיקת הימים שלה מורגשת בכל רחבי העיר. רומא שהיתה מרכז החיים של האימפריה הרומית מהווה עד היום מוקד משיכה להמוני אנשים המבקשים לטייל ולנפוש בה. זוגות רומנטים רבים פוקדים את העיר כדי לבלות בה את ירח הדבש שלהם ומשפחות עם ילדים מטיילות בחוצות העיר ומגלות את המקומות המקסימים שיש לעיר זו להציע. רומא היא עיר שמלאה בכיכרות גדולים ובפסלים מרהיבים שניצבים בתוכן והיא נחשבת כאתר מורשת עולמי. רומא מזמינה תיירים בכל ימות השנה ומזג האוויר הנוח שבה מאפשר סיורים בעיר כמעט בכל זמן.

טיסות לרומא מישראל

טיסות לרומא יוצאות מהארץ על בסיס יומי. שתי חברות התעופה המקיימות לוח טיסות סדיר ויומי הן אל על ואליטליה ומחירי הטיסות הסטנדרטיות אליה הם כ 500 דולר לאדם. ניתן למצוא גם טיסות זולות לרומא בחברות שכר או במבצעים של החברות הסדירות. לרומא ניתן להגיע גם עם חברות אחרות הנוחתות בערים שונות באירופה לני ההגעה לעיר. לגבי טיסות זולות לרומא אלו ניתן לברר בסוכנויות הנסיעות ובאתרי האינטרנט השונים. טיסות זולות לרומא יכולות לרדת עד למחיר של כ 300 דולר לכרטיס. מיותר לציין כי תמיד יש טיסות זולות לרומא וכן דילים זולים אם אתם מחפשים חבילות נופש ברומא.

טיסות לרומא – לינה תחבורה

למגיעים עם חבילות נופש מומלץ לבדוק את טיב המלון לפני ההזמנה ובמיוחד את מיקומו. רומא היא עיר גדולה ולא תרצו לשהות במלון הנמצא בפרברים כדי לחסוך כמה דולרים ללילה. באופן כללי רומא מציעה מגוון רחב של מלונות מסוג אירוח שונה החל ממלונות קטנים, מלונות 3 כוכבים ועד למלונות מפוארים של 5 כוכבים. ברומא תוכלו למצוא את המלון המתאים לכם מבחינת המיקום ומבחינת התקציב. התחבורה הציבורית ברומא מאד יעילה ותיקח אתכם לכל מקום מכל מקום. יש ברומא רכבת תחתית ומערכת של אוטובוסים עירוניים המגיעים לכל מקום.

מה לראות ולעשות ברומא

רומא היא אחת הערים המשופעות באתרים היסטורים לצד מוזיאונים ורובעים שלמים שמומלץ לבקר בהם. במרכז רומא תמצאו את קריית הוותיקן – מקום מושבו של האפיפיור שמושך אליו מליוני מבקרים בכל שנה. מיסת חג המולד המפורסמת מתקיימת בכיכר הניצבת מתחת לבניין הוותיקן ומושכת אליה למעלה ממליון מבקרים. כדי לסייר בוותיקן יש לקחת בחשבון יום שלם של טיול. בנוסף לוותיקן ברומא נמצא הקולוסיאום המפורסם שניתן לבקר בו בכל ימות השנה. הקולוסיאום הוא עדות חיה לימי הגדולה של האימפרייה שבזמנו שימש למשחקים שונים ובינהם מלחמות גלדיאטורים. ברומא כין ספור כיכרות מפורסמות עם מזרקות שבהן ניצבים פסלים מרשימים מתקופות שונות המעניקים לעיר אווירה אמנותית מיוחדת במינה. פונטנה די טרווי היא המזרקה המפורסמת ביותר ברומא ובשעות הערב מתקבצים הרבה זוגות צעירים לידה כדי לבלות באווירה רומנטית. הכיכר הספרדית והמדרגות הספרדיות הן אטרקציה שאסור לפספס ברומא. המדרגות  מובילות לכנסיית דה טריניטה מונטי המפורסמת גם היא, ובתחתית המדרגות נמצאת מזרקת הספינה. שער הנצחון של טיטוס הוא אטרקציה לכל מבקר ישראלי וכך גם הרובע היהודי עם בתי הכנסת שבו והמסעדות הכשרות.

מתי להגיע לרומא

כפי שנאמר, רומא היא עיר שניתן להגיע אליה בכל ימות השנה כמעט. מזג האוויר הטוב והאקלים הנוח מאפשרים לבקר בה גם בחורף. הקיץ היא עונת התיירים הבוערת ומליוני אנשים פוקדים אותה בתקופה זו. את הטיול שלכם ברומא התחילו מרחובותיה וסמטאותיה של העיר ותנו לעצמכם ליהנות משלל המסעדות המקומיות הנהדרות הנמצאות בכל פינה. רומא היא בהחלט אטרקצייה קולינארית מיוחדת במינה

 



תגיות המאמר: טיסות לרומא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196495 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181541 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica