חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא לדתיים

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/20121158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בכל הארץ ניתן למצוא מכוני ספא המציעים טיפולים שונים ומגוונים היכולים להתאים לכל קהל הלקוחות. עם זאת, לא כל ספא יכול להתאים לקהל הדתי. ספא המיועד לקהל האורחים הדתי חייב להיות מותאם לאורח החיים המסורתי כך שקהל הלקוחות יוכל ליהנות מטיפולים מפנקים תוך שמירה על צניעות וערכי המסורת.

ההבדלים שבין ספא לדתיים לבין ספא חילוני
האווירה בנכון ספא לדתיים היא מאוד רגועה ונעימה תוך שהמטפלים מקפידים להעניק תשומת לב לכל אחד מהאורחים כאשר הם מקפידים שלא לפגוע בצניעות ופרטיות האורחים. ברבים ממכוני הספא לדתיים אף נעשית הפרדה בין גברים לנשים על מנת לאפשר לאורחים להרגיש נוח יותר. צוות המטפלים במכוני ספא לחרדים הוא בעל ניסיון בעבודה מול קהל הלקוחות הדתי ויודע כיצד להתנהל מולם תוך מתן כבוד לערכים ולמסורת שכה חשובה להם.

ספא לחרדים – מה מיוחד בו?
מכוני ספא המיועדים עבור הקהל החרדי או הדתי מאופיינים לרוב באפשרות של שמירת נגיעה בין נשים וגברים. דתיים המקפידים על שמירת נגיעה – גבר לא יבוא במגע פיזי עם אישה זרה חייבים לעבור עיסוי רק על ידי גברים ולכן מכוני ספא שבהם מעניקים עיסוי לדתיים לרוב יעסיקו מטפלים גברים ונשים.

מה חשוב בספא לדתיים?
ספא לדתיים חייב להיות מותאם לקהל הדתי תוך שמירה על שני פרמטרים עיקריים והם נושא הפרטיות וזהות המטפלים. דתיים אשר שומרים על הלכת צניעות אינם יכולים להסתובב עם בגדי ים או בחלוק ולכן חשוב מאוד שמתחם הספא יהיה סגור כך שיאפשר מידה רבה של פרטיות או לחילופין לדאוג לחדר פרטי עבור אורחי הספא הדתיים. כמו כן, עיסוי לדתיים חייב להיות מוענק על ידי אדם מאותו מין. גבר דתי אינו יכול לקבל עיסוי מידי מטפלת ואישה לא יכולה לקבל עיסוי ממטפל ולכן חשוב מאוד להעסיק מטפלים משני המינים על מנת לאפשר לכל האורחים הדתיים ליהנות מעיסויים.

ספא לדתיים – בעלי המקום ומיקום הספא
מכוני ספא המיועדים לקהל הדתי לרוב נמצאים בבעלות של אדם דתי אשר יודע כיצד להתאים את השירותים הניתנים בו לקהל האורחים המסורתי והדתי. ברוב מכוני הספא המיועדים לקהל הדתי לא נהוג להגיש ארוחות על מנת שלא לפגוע בכשרות אך ישנם מקומות בהם ניתן להזמין חבילות ספא הכוללות ארוחה כשרה. ספא המותאם לקהל האורחים הדתי בנוי לרוב כך שקיימת הפרדה בין נשים וגברים ולרוב ניתן למצוא מכוני ספא באזורים בהם קיים ריכוז גבוה של המגזר הדתי כמו ירושלים או צפת אך בהחלט ניתן למצוא מכון ספא איכותי ויוקרתי גם באזור תל אביב, חיפה ועוד. ספא לחרדים לרוב ממוקם באזור שצמוד למקווה ומציע חבילות הכוללות טיפולי ספא וביקור במקווה.

ספא לדתיים – שמירה על כשרות
ברוב מכוני הספא ניתן להזמין חבילות טיפולים הכוללות עיסוי מפנק, שימוש במתקני הספא וארוחה. הקהל הדתי המעונין להזמין חבילת ספא הכוללת ארוחת צהריים או ערב חייב להקפיד כי המקום שומר על כשרות. שמירה על כשרות היא רלוונטית לא רק למי שמזמין חבילת ספא עם ארוחה אלא גם עבור אורחים המזמינים טיפול הכולל כיבוד קל ושתייה. מכוני ספא לדתיים לרוב מעסיקים אנשי מקצוע בעל ניסיון וידע בהכנת אוכל כשר טעים ועל האורחים לוודא כי אכן האוכל המוגש במקום הוא כשר טרם הזמנת חבילת הספא.

כיצד לבחור ספא לחרדים?
ישנם לא מעט מכוני ספא ברחבי הארץ ולכן קשה מאוד להחליט באיזה מכון ספא להזמין חבילת טיפולים. מכוני ספא לדתיים הם לאו דווקא מרכזים המיועדים רק לקהל הדתי אלא יכולים להיות מקומות שבהם בעלי המקום מתאימים את אופי הטיפולים והאירוח לקהל שומרי המסורת והדתיים. מכוני ספא אלה מותאמים לאמונות והמנהגים של הקהל הדתי ומאפשרים להם להרגיש בנוח במקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151891 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154210 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica