חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה משפחתית: חוויה חיובית גם להורים

מאת: אייל מנקרטיולים משפחתיים27/08/20121205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשהייתם זוג צעיר לא הפסקתם לטייל - ואין סיבה שהדבר ייפסק בגלל שכעת הצטרפו בני משפחה חדשים. אפשר לצאת לטיול עם הילדים כבר מגיל 0 - ואף תתפלאו, זה אפילו יותר קל: כל עוד תצטיידו בחיתולים, אוכל (שלרוב מגיע מהאם) ומנשא נוח - כולכם תהיו מרוצים. כשהילדים גדלים, ניתן למצוא בעזרת תכנון יעיל של החופשה תמרונים בין רצונות הילדים לצרכי ההורים, וכולם נהנים. אין סיבה שתצאו לטיול ותחזרו מותשים יותר לעבודה! הטיול נועד גם בשבילכם, וחופשה עם ילדים יכולה להיות חוויה מוצלחת גם עבור ההורים ולמלא עבורם את מצבורי האנרגיות בעת החזרה לשגרה. הילדים שלכם לא יפסיקו להודות לכם על כך, יביטו בפליאה על הנופים החדשים שאליהם הם נחשפים וייהנו מכל רגע - ובמיוחד ישמחו על עצם השהות הקרובה איתכם, דבר שאינו מובן מאליו כלל במאה ה-21. ילדים יודעים לבדר את עצמם גם במקומות שעבורכם הם מרתקים מבחינות היסטוריות ותרבותיות - הם כבר ימצאו מזרקה ענקית או צפרדע תועה ויצליחו ליצור לעצמם כיף בכל רגע. חופשה עם ילדים שמה אתכם במרכז בדיוק כמו חשיבותם של הילדים -  וכולכם הולכים ליהנות מזמן מוצלח במיוחד יחדיו!

בטרם היציאה לחופשה

1. הכנה מראש - חשוב להכין רשימה מראש לפני אריזת התיקים כדי לא לשכוח שום דבר בבית, ולהכין את הדברים לפיה. קחו בגדים אקסטרה - הרי הילדים מתלכלכים לא פעם, וחשבו למה הילדים עשויים להזדקק, מאיזו בובה הם לא מסכימים להיפרד ועוד. חשבו על התקופה בשנה שבה אתם נוסעים - בתקופת הקיץ אתם עשויים להיות משאת נפשם של היתושים והחרקים, כך שחשוב להביא תכשירי הגנה וקרמים להרגעה עקיצות. בנוסף, אל תשכחו קרם הגנה וכובעים מהשמש הקופחת, או מטריה, גרביים להחלפה ותיקים חסיני מים לטיולים חורפיים.

2. פעילויות - חשבו על השעות המתות שבנסיעה, על המתנה בתורים, על השעה שמשכיבים אותם לישון ועוד. קחו עמכם דפי צביעה, ספרים, מדבקות, משחקי קלפים - הילדים ימצאו את הזמן לשחק וגם אתם תהנו מהכיף המשותף. בפעילויות מוגדרות מראש שבלו"ז הטיול, חשוב להתחשב בעונה - אם מדובר בקיץ אז להשתדל לבחור מקומות ממוזגים לפחות בחלקם או מסלולים "רטובים", ובחורף לדאוג לפעילויות שיתאימו גם במקרה ויחל לרדת גשם לפתע.

3. אוכל, מים ונשנושים - מלבד החשיבות שבשתיית מים, חבל שתבזבזו כספים מיותרים בעצירות באמצע הדרך במחירים מופקעים. בכל חופשה עם ילדים קחו עמכם פירות וסנדוויצ'ים לנסיעה, ופנקו את הילדים בכמה חטיפים. הדבר חשוב לא פחות עבור ערנות הנהג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל מנקר

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים09/06/13992 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב. העיצוב משפיע באופן ישיר על הרושם הראשוני שנוצר בקרב ה

מאת: אייל מנקרקידום אתרים09/06/131156 צפיות
כבר בזמן שבונים את האתר, חשוב להתייחס לאופן קידומו במנועי החיפוש. במידה ולא תהיה מחשבה תחילה, כנראה שנצטער על כך מאוד אחר כך. בסיס שמותאם לקידום האתר חשוב מאוד, וניתן להשיג אחד כזה בשתי צורות - או להתחיל לכתוב בשפת תכנות, או פשוט לבנות אתר על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן לאתרים תחת קוד פתוח, שמופצת בחינם ברשת. וורדפרס עומדת מאחורי מאות אלפי אתרים ומייעלת את הליכי הקידום שלהם באופן ניכר. גם אם נדמה לכם שמעולם לא נתקלתם באתר וורדפרס, רוב האתרים שאתם גולשים בהם מבוססים עליה.

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים02/06/13897 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב.

מאת: אייל מנקראינטרנט - כללי26/05/131114 צפיות
אנחנו לא מפסיקים לשמוע את המילה "וורדפרס" כל הזמן, וכשמדברים על הקמת אתרים אין סיכוי שמושג זה לא יעלה - אבל על מה בכלל כל הרעש? הרי זוהי מערכת ניהול תוכן די פשוטה, שבהתחלה תוכננה עבור ניהול בלוגים - אז כיצד היא הפכה בעשור אחד - מאז שפותחה בשנת 2003 ועד היום - לדרך הכי פופולארית לבניית אתרים? כיום יותר מ-300 מיליון אתרים בכל השפות ומכל רחבי העולם מבוססים על מערכת וורדפרס, ו-6% מ-10,000 האתרים הגדולים בעולם גם הם בנויים במערכת זו?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים19/05/131227 צפיות
הקמת אתר לעסק מביאה בסופו של דבר להגדלת רווחים - אך תחילת הדרך דורשת הוצאות כספיות. לכן, לקוחות רבים של בניית אתרים מחפשים דרך להוזיל את התהליך ולבנות אתר בדרך זולה יחסית. אחת הדרכים שעונות על מטרה זו ונהיו פופולאריות מאוד עם הזמן היא בניית אתרים על בסיס מערכת ניהול וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן של אתרים המופצת חינם, ואף ניתן לעצב אותה בחינם - באמצעות תבניות וורדפרס. תבניות וורדפרס בעצם "מתלבשות" על המבנה של אתר הוורדפרס וכך מקנות לו את העיצוב שלו.

מאת: אייל מנקרמסחר אלקטרוני13/05/131179 צפיות
בניית חנות וירטואלית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ואפילו ותיקי המסחר הישן שמחזיקים חנות פיזית כמיטב המסורת פותחים לעצמם גם חנות וירטואלית - אפילו אלו שתמיד חשש מהאינטרנט. הסיבה לכך ברורה למדי - בניית חנות אונליין ממנפת את העסק באופן אדיר, מעניקה לו חשיפה לקהל לקוחות חדש ואינסופי ומאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הותיקים - והכל בלחיצת כפתור.

מאת: אייל מנקרעסקים מקוונים13/05/131083 צפיות
עם השנים, ככל שאנחנו הופכים להיות יותר תלויים באינטרנט, כך גם הרגלי הצריכה שלנו משתנים. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות - וברור מדוע. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים - גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196133 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172040 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171449 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171334 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161884 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161696 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162071 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica