חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צמיג שטח

מאת: woozliרכב28/08/20121426 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום רכבי השטח נחשב לאחד המפותחים בישראל.ישנם רכבי 4X4 רבים בארצנו החל מוונים קטנים או משפחתיים וכלה ברכבי שטחגדולים ביותר, ברכבים אלו מותקנת מערכת הנעה כפולה ונעילה דיפרנציאלית ,רוב רכבי השטח הנוסעים בארצנו משמשים רוב הזמן כרכב משפחתי אך עדייןמקפידים בעלי הרכבים להרכיב צמיגי שטח.חשיבותם של הצמיגים לנסיעה בטוחהולביצועים ראויים היא קריטית עבור כלי הרכב לכן אין להקל ראש בנושא צמיגיהרכב במיוחד עבור אלו המתמודדים בעומסים גבוהים ובתנאי כביש קשים לאורךזמן.

צמיג משולב

בעולםצמיגי השטח יש מגוון רחב של צמיגים רובם מיועדים לנהיגה על כביש אספלט, אךעדיין בנויים לנסיעה בתנאי  שטח רכים,צמיגים אלו נבנים עם סוליה מותאמתלתנאי שטח רכים ומחוזקות בדפנות הצמיג, צמיגים אלו לא שונים באופן מהותימצמיגים רגילים. ישנם צמיגי 50-50 המתאימים נסיעה משולבת בכביש ובשטחרך,אלו הצמיגים  ה המקובלים והנפוצים ביותר בקרב חובבי נהיגת שטח,אלוהמחפשים צמיג שטח שיאפשר ביצועי כביש נאותים ויכולת גבוהה לנסיעת שטח.

צמיגי M/T (צמיג שטח מלא )

בכדילתפקד בתנאי שטח קשים ולאפשר נסיעה בטוחה, צמיגי M/T (שטח מלא ) נדרשיםלהיות בעלי תכונות שונות כדי לאפשר נסיעה בשטחים מסולעים ולאפשר אחיזה בשטחבוצי ובשלג. צמיגי שטח מלא הם גסים במראם ומחולקים לקוביות ובעלי חריציםעמוקים, צמיגי שטח מלא מכילים תכונות של אחיזת כביש גבוהה וחוזק מבני,זוכתפרס לשנת 2012 בתחרות טייוואן לצמיגי שטח מלא היא 29-KR. דופן צמיג הואעניין חשוב בצמיג זהו המקום הפגיע ביותר עבור הצמיג לכן חשוב מאוד שלצמיגשטח מלא יהיו דפנות מחוזקות,

בחירת צמיג שטח

לרכבשטח צריך לבחור צמיג מיועד לרכב שטח ולא אחר, הצמיג צריך להיות רחב ובעלחריצי עמוקים בדומה לשוקולד, את הצמיג יש להתאים לסוג הרכב על פי הוראותיצרן שקבע את מידת הצמיג וחוזקו הרצויים.אם אתם חדשים בתחום התייעצו עם אישמקצוע,יעוץ נכון יחסוך כסף רב,שוק הצמיגים מציע מגוון רחב של צמיגים מכלהסוגים במחירים שונים מהקצה אל הקצה,יש לבחון את היטב לפני רכישה, ישנהתחרות צמיגים בטייוואן בשנה האחרונה 2012 זכה צמיג השטח KR-29 של KENDA כצמיג השטח הטוב ביותר חפשו אותו.ישנם יותר מעשרים יצרני צמיגיםהמציעים את מוצריהם בארץ, לא תמיד המותג הוא המוביל לכן כדי להתייעץ לפנירכישה צמיגי שטח הם לא עסק זול.

נסיעה בטוחה איכותית ומהנה לכל הקוראים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנו מתמחים ב- בניית אתרים, עיצוב אתרים, תכנוןופיתוח אתרי אינטרנט, החל מבניית אתרי תדמית, אתרים פרטיים וכלה בחנויותוירטואליות, פורטלים ארגוניים ועסקיים, בניית אתרים דינאמיים וממשקי ניהולתוכן בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח, בניית אתרים בשילוב פלאש, גלריות וקטלוגיםשל מוצרים דינאמיים.

לקבלת הצעת מחיר 057-2398377
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת woozli

מאת: woozliרכב23/12/11917 צפיות
עוברים דירה בתל אביב? מחפשים חברת הובלות? עם מחסור בדירות מחד, ושכר דירה שמרקיע שחקים, מאידך, תל אביב היא עיר ללא הפסקה גם בתחום מעברי דירה. סטודנטים, רווקים ומשפחות צעירות מנסים למצוא את מקומם בעיר הגדולה ואת הדרך לצלוח את המעבר בשלום במהירות ובמחיר סביר.

מאת: woozliבניית אתרים23/11/11689 צפיות
בניית אתרים אינה מיועדת רק לחברות גדולות והארגונים גדולים. לאותם ארגונים יש אתרים באינטרנט אבל לא ממש זקוקים לאתרים,וזאת מפני שהם כבר מותגים גדולים ומוכרים. בניית אתרים ברשת היא כרטיס הכניסה לשוק הרחב לעסקים קטנים ולחברות בינוניות וחדשות כדי לפרוץ קדימה ולקבל מקסימום חשיפה מול הלקוחות פוטנציאלים.

מאת: woozliעיצוב אתרים16/11/11926 צפיות
כולם עוסקים בבניית אתרים בו אבל לא הרבה עושים את זה כמו שצריך . מסמך זה מספק תשובה לשאלה איך ניתן ללמוד על בניית אתרים נכונה ולשווק אותו בצורה נכונה ברשת שבה נמצאים אלפי לקוחות פוטנצלים שאותם הופכים ללקוחות מרוצים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213846 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213975 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214156 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204624 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195589 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196283 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193511 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica