חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירוח בארץ

מאת: משה אלוןטיולים בארץ30/08/20121062 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירוח בקיבוצים בצפון

אתם מחפשים משהו קצת שונה ממה שהכרתם עד היום. גם כשמדובר בחופשות יוקרתיות, אפקט הגיוון תופס את מקומו הנכבד. אירוח בקיבוצים בצפון, מספק לכם חוויה בלתי נשכחת נוכח הכרת הטבע מקרוב באמצעות מסלול טיול בצפון וביקור באתרים ,הממוקמים בחלק הצפוני של מדינת ישראל.

על  אירוח בקיבוצים בצפון

אם בחרתם לבלות את חופשת הקיץ בצפון, בחירת אירוח בקיבוצים בצפון תספק עבורכם חדרים באווירה כפרית נהדרת. לרוב, קיימת הסברה כי הפשטות אינה משתלמת נוכח היוקרה של בתי מלונות בארץ. החדרים באווירה הכפרית יהיו מרווחים, יספקו אווירה חמה של בית נוכח חופשה מרהיבה, בכל חדר תוכלו למצוא מתקן לקפה, כלי שתייה, ג'קוזי בחדר האמבטיה ונוף המשקיף אל צפון ירוק ומרהיב. בסופו של יום, אם תשאלו את כולם, הם יגידו לכם כי האווירה הכפרית באמצעות אירוח בקיבוצים בצפון, הינה ההשראה המושלמת לאירוח כפרי מושלם.

אטרקציות ויתרונות הצפון

חופשות כפריות במסגרת אירוח בקיבוצים בצפון, קשורות לרוב במגוון של נופשונים ואטרקציות כגון: בקתות הקרובות למים, בקתות המיועדות לחברים,או אפילו קבוצות. כמו כן, טיולי טבע מרהיבים לאורך נחל דן, ביקור בקברה של המשוררת רחל וכד'. לכל אוהבי הרפטינג והמים, במסגרת מגוון האטרקציות בצפון, תוכלו ליהנות מגלישה סוחפת במימיו של נהר הירדן ולהתמזג עם צמחייה וירוק מדהימים שיזכירו תמיד מדוע החלטתם בסופו של יום, לבצע אירוח בקיבוצים בצפון על בילוי באירוח במרכז לצורך העניין. לאחר שתסיימו לגלוש במימי הירדן, תוכלו לבקר בשלל מסעדות דגים אנינות טעם, הסמוכות לאתרים שבהם ביקרתם.

הנופש המושלם

אם לצאת מאווירת השגרה, זה לבצע את ההחלטה הנבונה ,של בחירת נופש באירוח מעולם אחר, בעוד הכול נוכח ריחות הצפון המספקים לכם חופשה באווירה קצת אחרת.

אכסניות נוער בצפון

אכסניית הנוער הראשונה, הוקמה בשנת 1912 במדינת גרמניה. מאז ועד, היום פזורות בכל העולם, אכסניות נוער, לרבות אכסניות נוער בצפון. אותן אכסניות משרתות את הנוער המגיע להתארח בהן, באמצעות מתקני המקום, אך גם באמצעות מסלול טיול בצפון לצורך העניין, ביקור בחוף גיא טבריה, הממוקם אף הוא בצפון, מעיינות חמים וכד'. אלו הן רק מספר סיבות, מדוע בוחר הנוער לבקר בצפון ובפרט בלינה באחד מאותם אכסניות נוער בצפון.

מה מציעות אכסניות נוער בצפון?

בעבר, אכסניות נוער נחשבו למקומות לינה ובילוי זולים ומוזנחים. נכון להיום, מביאות אכסניות נוער בצפון, תפיסה אחרת ,הקשורה בדרישות ובתקנים גבוהים של האגודה הבינלאומית לתנועות הנוער. אגודה זו, מחייבת לספק שירותי לינה ואירוח מהטובים ביותר והכול בעלות השווה לכל כיס. היכולת של ניצול אכסניות נוער בצפון לצרכי חופשה במחיר שפוי, הינה רק סיבה אחת לביקור בצפון. אכסניות נוער בצפון מורכבות מחדרים נפרדים ומשותפים על פי דרישה. בכל החדרים, ניתן יהיה למצוא מזגנים, מקלחות ואפילו מטבחונים. כל חדר יהיה מצויד במקלט טלוויזיה, מקרר ואפילו פינת קפה. במסגרת האירוח, יהיה ניתן להזמין, ארוחת בוקר, ארוחות כשרות ולאחר מכן בילוי באחד ממדשאות המקום, מגרשי ספורט ופינה שקטה לאוהדי המחשב.

אטרקציות בצפון

יש שיעדיפו לבחור מלונות בישראל ויש שיעדיפו את הצפון בזכות האטרקציות שהוא מציע בפועל. לאוהבי אטרקציות המים, תינתן אפשרות לבקר בשמורת נחל דן ולראותו רווי גם בימות הקיץ החמים, מאידך לאוהבי הפעלתנות, הצפון מציע שייט קייקים מרהיב ומרגש על גדות נהר הירדן. במסגרת פעילות  זו, תתקיים האפשרות לשוט במסלול רוגע ומנגד במסלול פראי ביותר. הכול בהתאם לצורך.

אכסניות נוער בצפון

אז אם החלטתם ללון באכסניית נוער בצפון, החלטתם נכונה, המקום, האזור והמתקנים עלינו, הגיבוש יהיה עליכם והעיקר ההנאה.

וילה ראש פינה

אם אתם בוחרים לערוך מסיבה בצפון, להתארח ליום או יומיים ,או סתם לבצע מסלול טיול בצפון, אתם חייבים לדאוג ללינה בהתאם. היכן תלונו? האם תהיה זו לינה במסגרת אירוח בקיבוצים בצפון או שמא  אירוח של וילה ראש פינה? אם הגעתם מהמרכז, מן הסתם לא תחזרו באותו לילה. לינה ואירוח באמצעות וילה ראש פינה, תשאיר בכם חוויה בלתי נשכחת.

מה מציעה וילה ראש פינה?

וילה בראש פינה הינה אידיאלית ביותר למטרת אירוח המשפחה או החברים. אם אתם עורכים מסיבה ולא רוצים לחזור הביתה באותו יום , בחירת וילה ראש פינה הינה התשובה עבורכם. שירותי הווילה מציעים לכם תנאים מפוארים ללינה ואירוח במקום. בתוך הווילה תמצאו חדרי שינה מרווחים ומפנקים, חדרי רחצה בשילוב ג'קוזי או בשילוב מרפסת חיצונית. בריכות פרטיות ומטבחים מאובזרים בהתאם.

וילה ראש פינה ומענה לילדים

אם יש לכם ילדים, בוודאי תרצו תעסוקה מתאימה עבורם. הווילה אותה תבחרו, תציע משחקיה מאובזרת היטב. משחקייה זו, תעמוד בכבוד אל מול אותן המשחקיות המוצגות בבתי המלון או האירוח האחרים. המשחקים יתאימו לילדים הקטנים, אך גם לגדולים מבינכם. מדובר באבזור של שולחנות סנוקר, פינג פונג, כדורגל וכל פעילות נוספת למשפחה.

הרעיון והאטרקציה

אם אתם מאוהביי הטיולים, תוכלו להגיע אל הירדן הממוקם לא רחוק מהמקום. כמו כן תוכלו להגיע לחופי הכנרת המרהיבים, הנמצאים גם הם במרחק נגיעה. באזור מיקום מרכזי לקניות ובית קפה המציע מטעמי שוקולד מיוחדים. לצד כל הדברים, תוכלו להתרשם ממראות האבן העתיקה, לצד החדשנות שמביא איתו המקום. אז אם החלטתם להגיע לראש פינה, אל תשכחו להגיע לאחד מאותן ווילות מרשימות, את הטיול לבטח לא תסיימו בלילה אחד או שניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152723 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153919 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154209 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142521 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192495 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182450 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181815 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181400 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181442 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181527 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171440 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica