חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תיאוריה – הדרך לרישיון

מאת: SEOnetoתחבורה ורכב - כללי30/08/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת להשיג רישיון נהיגה יש להתחיל קודם כל ללמוד לימודי תיאוריה, לימודי תיאוריה הם לימודים הכוללים למידת האופן התיאורטי בו יש לנהוג, לימודי תיאוריה כוללים לימוד תמרורים, לימוד חוקים ולימוד הנדרש לרישיון נהיגה.

אחרי שלומדים לימודי תיאוריה נבחנים עליהם, אם עוברים בהצלחה אפשר להתחיל וללמוד באופן מעשי איך לנהוג, לימודים מעשיים ברכב. לימודי תיאוריה מכינים את האדם לקראת למודי נהיגה.

כיום אפשר ללמוד לימודי תיאוריה דרך ספרים, דרך האינטרנט ואף דרך האייפודים והסמארטפונים. אחרי שלומדים לימודי תיאוריה ניגשים למבחן התיאוריה שקובע האם למדנו טוב או לא על מנת לבדוק האם אנו כשירים מבחינת ידע לנהיגה ברכב.

מה לומדים במהלך לימודי תיאוריה

לימודי תיאוריה כוללים לימוד החומר העיוני הקשור בנהיגה מסוגי התמרורים ופשרן עד לימוד חלקי המנוע והרכב השונים בשביל להכיר את הרכב אליו נכנסים הנהגים. ניתן ללמוד לימודי תיאוריה עבור כל סוגי הרכבים (פרטי, משאיות, אוטובוסים...) כאשר ישנם לימודי תיאוריה מותאמים לרכב.

הלומדים לימודי תיאוריה לומדים את סוגי הכבישים, סוגי הדרכים, פניות, איסורי חנייה ועוד דברים על מנת להסביר להם כיצד עליהם לנהוג עוד לפני התחלת הלימודים המעשיים.

המבחן מחולק לארבעה חלקים וכך גם לימודי תיאוריה:

1. החלק הראשון בלימוד לימודי תיאוריה הוא הכרת החוק חלק זה כולל את התנאים לקבלת הרישיון, חובות הנהג, הדרך וחלקיה, מבוא לתמרורים, תחבורה ציבורית, אלכוהול, תאונות דרכים, פסילה, ניקוד, גרר, אחריות הנהג על הנוסעים ועוד...

2. החלק השני בלימוד לימודי תיאוריה הוא כללי נהיגה – הכנה לנסיעה, צומת, פניות, הילוכים ידני ואוטומטי, חנייה, נסיעה לאחור, החלפת נתיבים, פרסה, מהירות, שמירת מרחק, עקיפה, זכות קדימה, שוליים ועוד...

3. החלק השלישי בלימוד לימודי תיאוריה הוא החלק הכולל נהיגה בתנאים מיוחדים – במורד, עקומה, תאורה, החלקה, רכב ביטחון, מסילות ברזל, עבודות בכביש.

4. החלק הרביעי בלימוד לימודי תיאוריה הוא החלק העוסק בתמרורים – בחלק זהב בלימוד לימודי תיאוריה ובמבחן מכירים את סוגי התמרורים לפי נושאים את הרכב בו נוהגים (צמיגים, מערכות, אביזרים ועוד...)

כל זה לומדים במהלך לימודי תיאוריה ואנשים הרוצים ללמוד לימודי תיאוריה מוכרחים ללמוד את החומר הזה. כל החומר הנלמד במסגרת לימודי תיאוריה הוא נדרש לנהיגה. ולכן חשוב ללמוד לימודי תיאוריה.

מה נקבע בחוק לגבי לימודי תיאוריה

בחוק נקבע כי את מבחן התיאוריה יש לבצע לפחות בגיל שש עשרה וחצי ואת הוצאת רישיון הנהיגה (טסט ראשון) לכל הפחות בגיל שבע עשרה, אך הרבה אנשים דוחים את הוצאת רישיון הנהיגה למועד מתאים יותר.

שלילת רישיון

החוק קובע שאחרי שלילת רישיון נהיגה, במקרה בו אדם עבר על חוקי הנהיגה כגון: אדם שנהג בשכרות נשלל רישיון נהיגתו, ועליו להוציא רישיון חדש כדי להמשיך לנהוג ,ולכן צריך הנהג ללמוד שוב לימודי תיאוריה, ובכך יחזיר את רשיונו על ידי שילמד שוב לימודי תיאוריה.

במקרה של שלילת רישיון על הנהג ללמוד שוב לימודי תיאוריה ולעבור את כל תהליך קבלת רישיון הנהיגה מחדש כדי להוציא רישיון נהיגה חוזר.

 



תגיות המאמר: לימודי תיאוריה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131074 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131121 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131226 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131123 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213584 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica