חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף פלסטי לשינוי מראה הפנים

מאת: ניתוח אףניתוחים פלסטיים11/10/2009869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאף מקום מרכזי באמצע הפנים, ועל כן יש לו נוכחות רבה בין אם מסתכלים על הפנים מלפנים ובין אם בפרופיל - מהצד. כיוון שאף לא נחשב לאיבר יפה במיוחד - שלא כמו עיניים או שפתיים - הפנים האידיאליות מורכבות מאף שאיננו מתבלט, בין אם הוא קטן ולא מושך תשומת לב ובין אם הוא משתלב היטב בהרמוניה הכללית של הפנים. ניתוח אף יכול לפיכך לשנות לא רק את צורתו של האף אלא להשפיע על מראה הפנים כולו - במבט מהצד ובמבט מלפנים. פלסטיקאים רבים נוטים כיום לשלב ניתוח אף בניתוחים אחרים, על מנת למקסם את אפקט הניתוח ולהשיג תוצאות מירביות בשינוי מראה הפנים - למשל בשילוב עם מתיחת פנים או כהצעה למספר ניתוחי הצערת פנים משולבים.

אולם ניתוח אף לא מתאים רק למי שמחפש להיראות צעיר יותר. זהו אחד משלל ניתוחים פלסטיים, שנפוץ בקרב כל הגילאים, שומר על פופולאריות יציבה לאורך שנים, ולא מושפע מטרנדים. אמנם קיימים טרנדים חולפים כחלק מאופנות של ניתוחי אף, אבל כיום רוב הפלסטיקאים נוטים להתעלם מהרעיון של 'אף אידיאלי' ומשתדלים לשלב, במהלך ניתוח אף, בין המטרה לעצב אף יפה כשלעצמו, לבין המטרה שהאף יתאים לפנים המקיפות אותו. האידיאל לפני עשור ושני עשורים היה 'אף כמו של קלאודיה שיפר' - היום ברור, שלא לכל אחת מתאים אף כפתורי וקטן. כיוון שלאף יש יכולת להשפיע על מראה הפנים, רצוי שגם מנתחים פלסטיים וגם מטופליהם להימנע מחיקוי נתונים פיזיים של מפורסם או מפורסמת כאלה ואחרים, ולהשתמש בהם כהשראה בלבד. ניתן לראות תוצאות של הדמיה של ניתוח אף אבל בדרך כלל תוצאות ההדמיה לא משקפות במדויק את התוצאות האמיתיות, ולכן פלסטיקאים נמנעים מלהשתמש בתוכנת ההדמיה ככלי ניבוי ולצורך הפרחת הבטחות.

היופי הוא בעיקר עניין של סימטריה, והסימטריה של הפנים היא דבר מורכב מאוד. קיימים מספר כללים בסיסיים שמשותפים לכלל בני האדם: בין עין לעין מפריד מרחק של עין אחת, קצות השפתיים מגיעים עד לאמצע של כל עין - ועוד. בדרך כלל פנים ייחשבו יפות יותר, כל עוד הפרופורציות נשמרות. ניתוח אף פלסטי לא יכול להשפיע על מרחק בין העיניים או רוחב הפה, אבל הקטנה של גשר האף למשל בהחלט יכולה ליצור אשליה של מרחק רב יותר בין העיניים, והרמת זווית הסלידה של קצה האף, לדוגמא, בהחלט יכולה להרחיק את האף מהפה. כך שאין ספק, שכל סוג של ניתוח אף משפיע השפעה ישירה על מראה הפנים כולו. במקרים בהם הדבר רצוי, בדרך כלל האף הוא לא רק גבנוני אלא גם רחב מדי, בעל נחיריים קטנים או להיפך, רחבים מדי. כאשר קיימת רק בעיה של גבנון - מעין גבעה בולטת שמורגשת בעיקר בפרופיל - ניתוח אף שכולל טיפול בגבנון בלבד יכול לפתור את הבעיה כך שבמבט מלפנים השינוי יראה רק בקושי ובמבט מהצד (פרופיל) השינוי יהיה בולט. על מנת להשיג את מידת השינוי הדרושה בפנים, יש צורך להגדיר יחד עם מנתח פלסטי את הציפיות מתוצאות ניתוח פלסטי באף, הטיפול הדרוש ואת ההתערבויות הרצויות במהלך ניתוח אף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על ניתוח אף פלסטי באדיבות אתר אסתטיקה המקיף לנושאי ניתוחים פלסטיים ואסתטיקה רפואית. באתר מרפאות מנתחים פלסטיים מומחים והדמיות תלת מימד של הליכי ניתוח אף ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניתוח אף

מאת: ניתוח אףניתוחים פלסטיים03/11/10893 צפיות
ניתוח אף רפואי כולל את אותם הסיכונים הכרוכים בניתוח אף למטרות אסתטיות בלבד, אך להבדיל כאשר הניתוח מבוצע במטרה להקל על בעיית נשימה ולא מתוך צורך אסתטי בלבד, המטופל נבהל פחות מהסיכונים הכרוכים בו ומתופעות הלוואי, כיוון שהניתוח משפר את מצבו הנשימתי

מאת: ניתוח אףניתוחים פלסטיים04/10/10933 צפיות
ניתוח אף הוא מאוד שכיח בקרב האוכלוסיה, גם בישראל. ניתוח אף פלסטי עשוי לשמש למטרות שונות שחלקן רפואיות גרידא וחלקן למטרות אסתטיות ואינם הכרחיים

מאת: ניתוח אףניתוחים פלסטיים18/02/10955 צפיות
ניתוח אף פלסטי היה מבין הניתוחים הפלסטיים הראשונים בתחום הרפואה האסתטית. אולי בשל הצורך ההכרחי לתיקון במקרים של פגמים מולדים במחיצות האף, בסחוסים או שפה שסועה, וכן במקרים של בעיות נשימה מולדות או עקב תאונה. ניתוח אף פלסטי, כמו גם ניתוחים פלסטיים בכלל מהווים את סימן ההיכר של הקדמה הרפואית והאסתטית של תרבות המערב, מה שלא נתן הטבע, ישלים המדע, בשילוב רפואה אסתטית.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161779 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161617 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica