חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיסויים

מאת: אילון לוטםספא11/10/20091149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיסויים

עיסויים הינה תרבות  עתיקת יומין אשר מקורה במזרח  הרחוק ובהודו של האלף השלישי לפנה"ס, עיסויים נוצרו  במטרה לטפל בכאבים של בני המשפחה שחזרו מעבודת הפרך בשדה. בני המשפחה הנותרים  בבית היו אז מטפלים בבני המשפחה הדואבים.

בחלוף הזמן התפתחה במזרח  תרבות זו למדע שכולל ירידה לפרטים קטנים בכל אשר קשור לשיקוף חלקי הגוף הפנימיים בגוף החיצוני. כלומר כאבי שכמות פותרים ע"י עיסויי בשכמות אולם כאב בכליות ניתן לפתור ע"י  טיפול באיזורים ספציסיים בכף הרגל.

הכיבושים הקולוניאלים  במזרח ייבאו את תרבות העיסויים גם לאירופה ובהמשך לאמריקה. אולם העקרונות הפשוטים והחכמים של העת העתיקה עדיין נוכחים במדע אמנותי זה. סוגי העיסויים הנם  רבים ומשקפים את פרשנות העמים השונים לפתחם התגלגלה אמנות זו.

עיסויים שבדים: עיסויים  אילו פועלים להרגעת הגוף בטכניקה של לחיצות, הקשות קצביות, עיסוי עמוק, חיכוך, חימום, לחיצה ורטט. עיסוי זה מרגיע את המטופל ומוביל להמרצת מחזור  הדם.

עיסויים עמוקים ברקמות: מיועדים לסובלים מרקמות פגועות. העיסויים משקמים את הרקמה הפגועה ומשיבים אותה לפעילות.

עיסויים עמוקים בשרירים: עיסויים אילו רלוונטים בעיקר עבור ספורטאים אשר שרירייהם נפגעים באופן  תדיר. ע"י שחזור ותרגול פעולת  השריר הטבעית מחזיר המטפל את השריר  לפעילות.

עיסויים טורקיים: עיסויים  עתיקים אילו נועדו לבצע קילוף של העור והמרצת הדם, זאת ע"י ריכוך  הגוף בחמאם ואז צליפה עדינה  אך ממושכת אשר מביאה להמרצת הדם  וקילוף שכבת האפידרמיס העליונה עכב  כך. עיסוי זה מביא גם לפורקן נפשי.

לקבלת עיסויים, יש לפנות  למרכז הספא הקרוב לביתכם ולדרוש טיפול  מקצועי ממעסה מוסמך בלבד. במידה והנכם רוצים לקבל עיסוי מקצועי במכון ספא איכותי פנו עוד היום לטיגרדן ספא והזמינו עיסויים לפי בחירתכם, אנחנו מבטיחים לכם את השירות הטוב ביותר שתקבלו !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםספורט וכושר גופני - כללי21/04/151765 צפיות
גלישת גלים בתל אביב - גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע - גלישת גלים בתל אביב

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131092 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131209 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131330 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131065 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131083 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131068 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152815 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148660 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138563 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica