חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלישה בתל אביב - גלישת גלים בתל אביב

גלישה בתל אביב  -  לא רק לצעירים


גלישה בתל אביב – לא רק לצעירים!


גלישת גלים היא ספורט מרתק ומהנה, אשר משלב פעילות גופנית עם הנאה מיוחדת והתחברות לטבע. גלישה בתל אביב, בחופי הים התיכון, היא חוויה שמושכת אליה אנשים רבים, בכל הגילאים. אף שיש שנוטים לחשוב כי מדובר בספורט של צעירים, הרי שההיפך הוא הנכון, וישנם גולשים רבים אשר ממשיכים לגלוש גם מעבר לגיל 40 ואף יותר מכך.

מעויינים ללמוד גלישת גלים בתל אביב ? בואו לשיעור גלישה כפול רק ב150 ש"ח כולל ציוד

איך מבצעים גלישה בתל אביב?


גלישת גלים נעשית באמצעות חתירה על גלשנים מיוחדים עד לאזור שבו הגלים נשברים, ולאחר מכן גלישה על גבי הגלים הללו בחזרה אל החוף. מדובר בפעילות ספורטיבית מהנה, אשר מפתחת את הכושר הגופני ומעניקה חוויה והנאה לגולשים. גלישה בתל אביב נעשית בעזרת גלשני גלים מיוחדים. הגלשנים מתחלקים ל-3 קטגוריות עיקריות. הקטגוריה הראשונה היא של גלשנים קלאסיים. אלו הם הגלשנים הנפוצים ביותר, הם קטנים יחסית ויכולת התמרון שלהם גבוהה. הם מתאימים לרוב הגולשים. הקטגוריה השנייה היא של גלשני פאן בורד. אלו הם גלשנים גדולים מעט יותר, בעלי נפח ויכולת ציפה גבוהה. גלשני פאן בורד מתאימים בעיקר לגולשים מתחילים ולתלמידים בשלבים הראשונים, מכיוון שקל יותר לגלוש באמצעותם, והסיכוי לנפילה קטן יותר. הקטגוריה השלישית היא של גלשני לונג בורד. אלו הם גלשנים גדולים וארוכים, כך שקשה יותר לתמרן באמצעותם. הם מתאימים לגולשים מקצועיים, ומאפשרים לגולשים אפשרויות גלישה ייחודיות רבות, אשר אהובות על גולשים מנוסים.


גלישה בתל אביב – לא רק לצעירים


כאמור, גלישת גלים היא ספורט שמיועד לכל גיל. למעשה, גולשים רבים מספרים כי הגלישה היא ספורט "ממכר", מעין הרגל שקשה להיפטר ממנו. משהו בשילוב של החוויה הפיזית והנפשית של הגלישה, הפעילות הספורטיבית יחד עם החיבור לטבע, האדרנלין והאנדורפינים, כולם יחד הופכים את הגלישה לספורט אהוב, שמי שמתחיל בו אינו רוצה להפסיק. כך נוצר מצב שגולשים אשר גולשים כבר מגיל צעיר מאד, ממשיכים לגלוש גם בגילאים מבוגרים יותר. כל עוד אין בעיות בריאותיות מיוחדות, אין הגבלת גיל לגלישה, ואכן, ניתן לראות בחופים גולשים מקצועיים בכל הגילאים.

מעויינים ללמוד גלישת גלים בתל אביב ? בואו לשיעור גלישה כפול רק ב150 ש"ח כולל ציוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילון לוטם, מקדם אתרים.

חיפוש אנשים - אתר לחיפוש אנשים באיטרנט

מוזיקה - האזנה לשירים בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לוטם

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131094 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםעיצוב05/09/131211 צפיות
היום הזה שחיכיתם לו כל כך, סוף כל סוף מתקרב. מצאת את בחירת ליבך, וגם הצעת לה נישואין. כעת, יום החתונה שלכם הולך ומתקרב בצעדי ענק. יש לך הכנות רבות מאד לקראת החתונה, החל מארגון החתונה עצמה ועד הבגדים שתלבש ביום חתונתכם, ארגון מקום המגורים שלכם וכדומה. ישנו פרט אחד חשוב מאד שעליך לדאוג לו לפני החתונה. מדובר, כמובן, בטבעת הנישואין.

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי01/08/131332 צפיות
חיפה, עיר מיוחדת במינה. חיפה היא אחת מן הערים הותיקות ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים, באחד החלקים היפים ביותר שלו. חיפה של ימינו היא עיר מפותחת מאד, ויש בה אזורי מגורים רחבים, אזורי מסחר ותעשייה, וכמובן נמלים וחופי רחצה רבים. בחיפה מתגוררים אנשים רבים בכל הגילאים, מכל המגזרים והתרבויות, ברמות חיים שונות. חיפה היא אחת הערים המגוונות והמעניינות ביותר בארץ. אולם בדבר אחד חיפה אינה שונה בכל עיר אחרת בארץ, דבר אחד שנותר זהה בכל המגזרים ובכל התרבויות. הנשים בחיפה, כמו בכל מקום אחר, אוהבות מאד תכשיטים

מאת: אילון לוטםעיצוב01/08/131068 צפיות
אם חשוב לכם העיצוב של הטבעת, כדאי לפנות לחנויות בהם מוכרים טבעות של מעצבים או שמעצבים יחד עם הלקוחות טבעות מתאימות. הרבה פעמים, באמצעות פניה למקום המתאים, תוכלו להבטיח שטבעות הנישואין שלכם תהיינה בעלות מראה מוצלח יותר. כמו כן, כדאי לפנות למקום בו אתם חשים שיש דגש על שירות נעים ואדיב. כך, במקרים שתרצו לשנות את הטבעות- לפני ואחרי האירוע, תוכלו לחוש שיש לכם דלת פתוחה אצל החנות בה קניתם ויש מי שיסייע לכם.

מאת: אילון לוטםעיצוב16/07/131084 צפיות
כאשר אתם מעוניינים לקנות טבעות בחיפה, אתם וודאי מתלבטים – לאיזו חנות כדאי לפנות? היכן נמצא את המבחר הגדול ביותר? היכן נקבל את המחירים המשתלמים ביותר? ובעיקר – היכן נול למצוא טבעת שתתאים בדיוק לטעם האישי שלנו ולמה שאנחנו מחפשים?

מאת: אילון לוטםאומנות - כללי15/07/131069 צפיות
אם אתם מאד מתלבטים לגבי כתובת עבור בחירת טבעות אירוסין מעוצבות או אפילו אתם עומדים בפני התלבטות בין שני דגמים אחרונים- כדאי לבחור מראש מישהו שסומכים עליו ויוכל להכריע. כמובן שכדאי לבחור במישהו שלא מתקשה לקבל החלטות וכן כדאי להימנע מריבוי של יועצים. אלו עשויים לגורם לבלבול מיותר.

מאת: אילון לוטםתכשיטים29/06/131184 צפיות
ישנן לרוב שתי אפשרויות עבור התזמון בו ניתנות טבעות אירוסין. התזמון הראשון הוא ברגע הצעת הנישואין ממש. אז, בן הזוג מציע לאישה המיועדת להינשא לו ולבנות ביחד משפחה ולצורך הטקסיות והמעמד, מציע הנישואין שולף טבעת אירוסין ומבקשת את ידה של בת זוגו. בתזמון האחר, נערכת הצעת נישואין או שיחה כל שהיא בה מחליטים בני הזוג על הרצון להינשא.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204892 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205451 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica