חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ על דיני גירושין

מאת: דן מזרחידיני משפחה03/09/2012809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא תמצאו אחד בארץ שלא היה צריך עורך דין שלוש פעמים ואף יותר, רק אצלנו בארץ תובעים את כולם! וזאת ממש לא הפתעה שיש לנו יותר עורכי דין מכל מדינה אחרת במערב.

למה אנו זקוקים לעורכי דין? בגלל סיבות רבות כמו בעיות עסקיות ונושאים אישיים כגון תהליך גירושים, עבירות פליליות ועוד. לא משנה מה זה יהיה, שאתם בצרה חשוב למצוא עורך דין טוב!.

מי מחפש עורך דין? על מה להקפיד שמחפשים ייעוץ על דיני גירושין? מחירים, דגשים, ומידע נוסף בכתבה הבאה.

בעסק- כולם רוצים להצליח ועם השילוב המנצח של כריזמה, יכולת ניהול ורעיון טוב, החלום לפתוח עסק מצליח עשוי להפוך במהירות למציאות. אבל גם בעסק מצליח צריך עו"ד מקצועי לכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במידה ואתם רוצים לתבוע מישהו אחר תמיד טוב שיש לכם עו"ד מקצועי.

גישור גירושין- במערכת היחסים הזוגית אינספור סיבות מסוגלות לגרום סדקים בזוגיות, מרומן מחוץ לנישואין ועד אלימות פיזית ומילולית. לפעמים פרידה היא הדבר הטוב ביותר לשני ההורים וגם לילדים. עורך דין טוב יוכל להעניק לכם את הכלים לעשות זאת בצורה הבריאה ביותר ולעתים גם זה משהו.

תהליך גישור- פתרון מאוד יעיל שהולך ונהיה נפוץ בגלל שהליך משפטי יכול לקחת שנים. הליך של גישור ושזה לא אומר שכל בעיה משפטית או עסקית ניתנת לפתרון במהלך הגישור. הכל כרוך במאמץ משותף המתבצע בהנחיה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

איפה מוצאים עורכי דין? כדאי לבדוק אם אחד מקרובים אליכם מכיר עורך דין טוב. אולי אצל אחד מהם נזקק לעורך דין לאחרונה? המלצות מאנשים קרובים הן אמיתיות ואביקטיביות. גם אם כן וגם אם לא חפשו ביקורות על עורך הדין באתרי האינטרנט השונים לפני שתקבעו פגישה.

יש הרבה מאוד עורכי דין, והם מטפלים בתחומים שונים לכן לפני שאתם קובעים פגישה עם עורך-דין יש לוודא אם הוא בכלל בעל ניסיון בתחום שרלוונטי לכם. לא כל המשרדים בעלי ניסיון בכל הסיווגים המשפטים. בהצלחה לכם.

 



תגיות המאמר: גישור גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121303 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121119 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121198 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121322 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211494 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211287 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201604 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/181997 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181568 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181668 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171789 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica