חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים למצוא מתווכים?

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/20121308 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לרבים יש בית חלומות, תכנון מושלם לדרך בה ביתנו ייראה , מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה אילו סכומי כסף נרצה ונוכל להשקיע בו לרוב הישראלים אין את הידע המקצועי, הניסיון הרצון או הזמן לצאת לחיפושים אחרי בית מושלם לכן אנחנו מעדיפים לשכור מתווך שיסייעו לנו להשלים את המשימה.

תחום הנדל"ן בארץ נמצא תמיד בשינויים והשכרה או קנייה של דירת מגורים עלול להפוך לסיוט גדול אבל בעזרת מספר דגשים חשובים שאותם נפרט כעת תוכלו למצוא שירותי תיווך שיעזרו לכם בכל התהליך.

הצעד הראשון לרכישת דירה מתחיל בתכנון והגדרת תקציב דבר ראשון, חשוב ביותר להגדיר בדיוק רב ככל האפשר היכן כדאי לכם לגור, בצפון או בשפלה? דירה עם בית פרטי? לאחר ההחלטה הסופית, תגיע העת להגדיר מסגרת תקציבית שאותה תוכלו לממש אחר כך הוסיפו לה כ-20-30 אחוז, ליתר בטחון.

צריכים מתווך דירות? מה צריך לדעת בנושא תיווך נהריה? מחירים, המלצות וקיצורי דרך במאמר שלפניכם.

יש לא מעט אנשי תיווך במגוון סיווגים שונים- בתים חדשים או ישנים וילות או דירות יוקרה ועוד לכן לפני שתקבעו פגישה עם מומחה תיווך יש לבדוק האם יש לו התמחות בסיווג הדרוש לכם לא כל המשרדים מנוסים בכל הפרויקטים בשוק.

לא מכירים בעצמכם מתווך? שווה לברר עם קרובים וחברים אם הם יכולים לתת לכם המלצה על תיווך בנימינה אין כמו חוות דעת חיובית ממקור ראשון.

אז יש לכם מתווך? עכשיו קבעו עמו פגישת התייעצות לא מחייבת בקשו לקבל הצעת מחיר לשכירת השירותים שלו ומהי מסגרת הזמן הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה שישמור עליכם במידת הצורך.

שאתם רוצים למצוא מתווכים בחיפה זכרו לעשות השוואת מחירים חפשו ביקורות על בעלי המקצוע ורק אז צאו לדרך. ועוד טיפ חשוב, מחיר ממוצע לתיווך עבור השכרת דירה הוא עלות של חודש שכירות, עבור תיווך בקניית דירה במחיר לתשלום הוא, עד 2.5 אחוזים מהעסקה.

החיפוש אחרי דירה חדשה לא קל, אבל אם תעשו הכל בדרך הנכונה ותעגנו את כל תנאי העסקה בתוך הסכם מסודר בתוך זמן לא חלומכם יהפוך למציאות.

 



תגיות המאמר: תיווך בנימינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי14/09/121191 צפיות
לחברה ובקשו לקבל שירות. במידה ואין אחריות, שירות של טכנאי יעלה לכם בסביבות ה 200 שקלים עבור

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica