חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לקנות עגלת מוצי?

מאת: מה רוצהביקורות מוצרים04/09/20121205 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לשרוד הריון ראשון

צל על כתפיי שלא עזב אותי כשהתעברתי לראשונה היה איך אפשר להגן על המתוק שמתפתח בקצב מהיר, איך אצליח לדוגמא להוציא אותו מהבית ולהכניסו לאוטו ללא התקף לב?

לאחר הרהורים עמוקים וחפירה עמוקה באתרים מקצועיים הבנתי סוף סוף איך לפעול - אני צריכה לקנות מוצרים של פעוטות באופן חכם ומלומד. רק ככה ניתן להתכונן כהלכה להפיכתי לאם כמו שחלמתי.

לול

כיום, שוק מוצרי הילדודס עמוס במגוון מותגים של אביזרים כאלה ואחרים, שכל אחד ואחד מהם מתיימרים להתמקם כמובילים בתחומם. אף על פי שרובם ככולם מחזיקים באישור מיוחד המעיד על חוזק ואיכות, אנו כהורים חייבים להכיר כהלכה את השימוש מעבר למידע בעלון.

דוגמא טובה היא הפעם בה אנו צוהלים לנסות מוצר עליו קיבלנו אינספור מחמאות מפיהם של מנוסים מרוצים. ולצערנו, אנו רואים שכשם שלא כולם מחזיקים באותו טעם מוזיקאלי, כך לא כל רך מחזיק באותההנוחות מהמוצר אותו כה היללו באוזנינו. מפאת זאת אני מדגישה בפניכם, הורים חדשים, לבדוק היטב את היתרונות והחסרונות לפני הרכישה עליה אתם חושבים.

איך רוכשים מוצרי תינוקות כמו שצריך?

הכלל העיקרי שכדאי לדעת הוא הכלל לפיו יש לבצע הפרדה לגמרי ברורה בין המוצרים שאפשר לרכוש תוך כדי היריון, לבין המוצרים שאותם עדיף להתאים ישירות אל נתוניו של הפעוט ובעקבות זה עדיף לחכות קצת עם ההחלטה להשקיע בהם.

בין מוצרים אותם ניתן לרכוש טרם הלידה ראוי לציין: שמיכות חמות לפעוט, תיקים לתינוק, שקי שינה לתינוקות ועוד. אבל בין כל המוצרים איתם כדאי להמתין אפשר להזכיר: מיטת מעבר וגם כיסאות לרכב.

מדוע כדאי להמתין עם ההוצאה הכלכלית על המוצרים האלה?

סיבה ראשית שבגללה אני מבקשת מכם להמתין היא למעשה סוגיית ההתאמה המקסימלית לנתוניו של הפעוט. פעמים לא מבוטלות, אנו נלמד כי אף על פי שמצוין על מוצר מסוים שהוא מעולה לגיל לידה ועד לגיל שנתיים, בפועל הוא אינו באמת כל-כך מתאים. כך לדוגמה - לעתים נקנה חולצה בהתאם למידה הידועה, אך אז לצערנו נלמד שהיא בכלל לא מתאימה.

רוצים לקרוא עוד? קראו בהרחבה כאן ודעו כי בהחלט קיים מידע רב שבהחלט מאד יעזור לכם, זוגות יקרים, להרגיש בטוחים.
 



תגיות המאמר: עגלת מוצי, לול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13970 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12981 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12939 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12932 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12924 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121197 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12973 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192906 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173203 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161833 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161690 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161653 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161778 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161778 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica