חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל מיוחד בחתונות מיוחדות

מאת: מה רוצהחתונות26/11/2012923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עוד בילדותי רציתי לקיים יום כלולות יוצא מגדר הרגיל. תכננתי ללבוש שמלה עם מחוך ופינטזתי על מתחם טבעי ומוריק. כמובן שבחלוף הזמן הרצונות שלי התהפכו פעם או פעמיים, אך לא היה ספק שיום החתונה שלי הולך להיות אגדתי! אכן, קיימים המון זוגות נרגשים שמקווים לקיים ארוע קסום ומופלא שיפתיע את קהל המוזמנים, אולם כיצדמגשימים מטרה זו? זה פשוט - ניגשים לוודינג דיזיינר שיודע איך להעניק איכות.

חתונות מיוחדות

אמת היא, ארגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה. למען הסר ספק, בעל המקצוע מצמצם לנו חלק מהעלויות מפאת שיש לו חיבור לאותם המקומות האיכותיים ולכן מסוגל להשיג מחירים מוזלים.

לדוג' כשמדברים עם בעלי מתחם חגיגות בתקווה לעשות אצלם המאורע, בהרבה מהמקרים נבין שהמחיר אותו נוטלים הוא גדול עלינו. ואע"פ זאת, למרות שפעם הורגלנו לוותר ולהתפשר על אולם שונה, בעזרת התערבותו של מפיק הארועים ממש לא צריך לרדת ברמה. הלכה למעשה, אפשרי בהחלט שאם המפיק יפנה לאותם הנציגים, הם יתנו לו הצעת מחיר גמישה ומשתלמת, וזאת משום הניסיון ודרך העבודה שלו.

על תכנון ועיצוב אירועים

תהליך הארגון מאגד את ההיבטים השונים של הפקת הערב המושקע, החל ממציאת אולם ועד בחירת המנות. המפיק המקצועי מתעמק בדרישותיהם של בני הזוג ובנוסף עובד לפיוותק שלו. כך מתאפשר לו להפיק את הערב מושלם.

איך לבחור חברת הפקה?

בעידן הנוכחי, ניתן למצוא מלא צוותי הפקות. אך הקושי הוא להשיג מפיקי אירועים שמצליחים לעבוד כהלכה. לכן, לפני שקובעים עם מארגן ארועים כלשהו, מומלץ להתייחס למס' פרמטרים:

ניסיון - אע"פ שקיימים אנשי הפקות שמתהדרים בידע רב בהפקת ועיצוב אירועים שונים כגון חגיגות בטבע, אירועים קטנים וחגיגות יוקרה, יש מפיקים מסוימים מומחים בעיצוב וארגון ז'אנר ספציפי. לכן בטרם קובעים עם עסק ארגון חגיגות מסוים, כדאי לבדוק כי הוא יכול ליצור מגוון מאורעות.

פרמטר שני הוא מקצועיות - בכדי לקבל שירות מקצועי ואמין, יש לקחת מפיק רציני לכן, מומלץ לבקש הערכות מלקוחות עבר.

מעוניינים למצוא מפיקים? מעוניינים לדעת כיצד להשיג את האחד? עיצוב אירועים וקבלו מענה הולם.

לסיכום

ארגון אירוע הינו ענף של שחקנים רציניים, שיש ביכולתם להעניק ללקוחות שירות מעולה. ודאי, לא קשה למצוא הרבה צוותי מפיקים, אולם מומלץ לא לבחור מקצוען עד שרואים המלצות וטרם בודקים פורטפוליו הכולל מגוון חתונות שונות. כך תוכלו לדעת שהגעתם אל מקצוען מקצועי ואיכותי שבאמת ישווה ללקוחות את הטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13969 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12979 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12939 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12932 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאת: מה רוצההפקות אירועים15/11/12867 צפיות
גם ענף הכלולות השתנה מאד וכיום, המון חפצים לשלב גימיקים במאורע. בגלל זה שוכרים אטרקציה כמו למשל להקה מוכרת, תא צילום וכהנה וכהנה. איך בוחרים אטרקציות למסיבת הנישואין?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181369 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica