חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת תולעי עץ במרכז

מאת: מה רוצההדברה15/11/2012969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חרקים הנם מטרד נפוץ ברוב הבתים במדינה, ובדוגרי לא קריטי אם גרים בלופט מושקע באבן יהודה או לצערכם בקומה ראשונה במזכרת בתיה. יש הרבה מיני פרוקי רגלים ומזיקים שחיים בקרבנו, לדוגמת: עכברי הבית, קרציות וגם נחשים לדוגמת אפעה.

הנקודה המרכזית היא ללא ספק איך וכיצד מסלקים אותם? המענה לסוגיה זו די מסובך. הוא כמובן תלוי בסוג המזיק ועומק ה'אסון'. אבל העניין שמהותי שנבין זה שהחוכמה היא בתחילת הדרך לשמור ולהימנע מבעיה הזאתי.

הדברת תולעי עץ

בטיפול בטפילים, בדמיון מוחלט לדברים רבים אחרים בחיינו, נשמעים די הרבה רעיונות מעניינים. עם זאתעוד בהתחלה, כדאי ואף הכרחי שתבינו שלצערכם הרבמרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

איך נמנעים?

שימוש בתבלינים -
בטח שמעתם על מספר גדול של המלצות השיכים לנושא זה, כמו לדוגמה תבלינים מסויימים התגלו כקונסטרוקטיבים: קינמון ומלח ים טובים ע''מ להדביר לבד נמלים קטנטנות שרצות להן באופן קבוע על השיש באמבטיה.

טיפול נקודתי - ענף זה מאגד בתוכו כמות נכבדת של מוצרים שונים שעוזרים: אביזרים שמיועדים לאדם הפשוט למנע וטיפול מקומי וגם להדברה בחצר. אולם משמעותי שתפנימו שבמרבית המקרים חומרים כאלה מהווים פתרון זמני בלבד, והבע''ח נוטים לרוב לשוב ולחזור תוך זמן קצר.

ריסוס מקצועי - מענה זה הינו ע''פ דעת הרוב הכי כדאי. זה אמור לעלות הרבה יותר אבל חשוב מכך יכול, ברוב הפעמים, לספק פתרונות לתופעה לחלוטין. בשוק קיימים לא מעט אנשי מקצוע ומדבירים במקצוע זה אולם כדאי לזכור שחלקם הגדול לא מקצועיים.

לבחור חברת הדברה:

כשרוצים להזמין שירות מדבירים מקצועי מומלץ שתשאלו ותבררו מספר דברים:

עלויות - מגזר זה מלא בבעלי מקצוע, היתרון הגדול הוא שקיימת אופציה שיוצע לכם מחיר ממש טוב.

היתר - הכרחי מאוד לבדוק ולוודא שבאמת קיים לזה שנבחר היתר מקצועי אמיתי ובתוקף ובנוסף, שנעשה שימוש רק עם חומרים ירוקים אולם גם אפקטיביים ויעילים.

ערבות להצלחה - חלק גדול מבעלי המקצוע (שבאמת נחשבים כטובים) מציעים ערבות להצלחה לתקופה מסויימת על הריסוס, המלצתי היא להתקשר רק לזה שמוכן לתת אחריות.

הכנה מקדימה

כמובן שיש מספר רב של סידורים והכנות שכדאי לתכנן בהתחלה, לפני הגעת המדביר. וזאת ע''מ לכווץ את משך ההדברה וגם כדי, שלא יהיו נפגעים.

היה וכאשר הריסוס קורה בדירה או בבית כדאי לדאוג לכלל המשטחים ע''פ מתווה זה - להכניס ולהחביא אוכל ושתייה במקום שלא ירוסס, איסוף בגדים ולנקות את המקום לפני ההגעה של במדביר.

במידה ואתם זקוקים לשירות בשטחים חיצוניים יש צורך לאחסן כסאות ושולחנות שנמצאים בגינה שלכם, ומעבר לכך לוודא מראש שנעשה שימוש רק בתכשירים אקולוגיים.

כמובן גם אם יש לכם כלב או חתול תצטרכו לדאוג למתחם נקי עבורו לכמה שעות ע''פ סוג התכשיר.

לא חסרים הצעות וטיפים שלא כתבתי, בעניין הזה, ואם אתם רוצים ידע ואינפורמציה נוספים? גלשו ותקבלו ב-הדברת פשפשים.

שמירה על הטבע

עוד משהו קטן שמהותי לכתוב אודותיו הוא שמירת הטבע והסביבה. בלי ספק מרביתנו מעוניינים להדביר, אחת ולתמיד, את המטרידים מעוררי החלחלה שמהלכים בחדרי השינה, אולם מוטב שנזכור היטב שבניסוי להעלים מהעולם מכרסם מסוים אנחנו מסוגלים לגרום לפגיעה בעצים, פרחים ובבע''ח לא מזיקים ואף בבני אדם, ולכן אנו חייבים להחליט בצורה שקולה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13968 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12938 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121194 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההפקות אירועים15/11/12866 צפיות
גם ענף הכלולות השתנה מאד וכיום, המון חפצים לשלב גימיקים במאורע. בגלל זה שוכרים אטרקציה כמו למשל להקה מוכרת, תא צילום וכהנה וכהנה. איך בוחרים אטרקציות למסיבת הנישואין?

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181368 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181267 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica