חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בקרוב יבקר אותך יועץ עסקי

מאת: מיכל זייעוץ עסקי05/09/2012825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זו סך הכול אינה תכונה שלילית להישאר נאמנים ל"מסורת" העסק אשר היקפו צנוע והוא משרת די טוב את בעליו אשר מעולם לא נעזר במומחים מבחוץ או בכלים חדשים כמו יעוץ שיווקי או יעוץ ארגוני. אך מה קורה כשלפתע קמה תחרות? מה קורה כאשר חומר הגלם עולה, המשכורות עולות, הדלק ושאר נלווים בסיסיים עלותם עולה ואין אפשרות להעלות את מחיר המוצר? כאן היציבות מתערערת ומופיע הצורך הדחוף לעשות שינויים עבור הישרדות. נתחיל בכך שהעזרה הראשונה לעסק היא ביקור של יועץ עסקי שיבחן את המתרחש.

כאשר קמה תחרות

העסק אשר גילה יציבות והתגאה בנתח לקוחות טובים ומרוצים עשוי לגלות כי חלקם נטשו לטובת המתחרה אשר מפתיע בשירות טוב, ובמוצר זהה או דומה שמחירו יותר אטרקטיבי. מצב חדש כזה מצריך טיפול מידי כדי למנוע את נשירת יתר הלקוחות ולהחזיר בצורה מושכלת את הלקוחות שנטשו. כדי לעבוד מהר ולבצע את השינוי המתבקש, יש לגבש צוות מקצועי בו יעבדו יועץ ארגוני, ניתן אף לשלב יעוץ שיווקי או יעוץ עסקי בכל התהליך. בתחילת תהליך העבודה יבדקו אנשי המקצוע את מהות המוצר, כיצד ניתן להוזיל אותו, האם הוא עומד בכל דרישות הלקוח, כיצד ניתן להגדיל את ההתעניינות של שאר הלקוחות הפוטנציאלים ובאיזו אסטרטגיה שיווקית יש להשתמש כדי להגיע לכולם. כאשר נוצרים דפוסי פעולה חדשים ושינויים נדרשים, ניתן לבדוק את נושא השירות - האם הלקוח מקבל שירות יעיל ואדיב, האם זמן ההספקה מתאים לו, האם הליווי והקשר היציב מוסיפים לסיפוק הכללי של הלקוח, אולי יוסיף אם נפתיע אותו במבצעים אטרקטיביים ובשיפור השירות והאחריות למוצר.

חשוב לפעול מהר - יש להפעיל את תהליך השינוי מהר ככל האפשר ומיד ללוות את התהליך ולצפות בתוצאות הראשוניות, זאת כדי להכניס את התיקונים המתבקשים לאחר ניתוח התוצאות הראשוניות. במקביל יש לפעול להחזרת הלקוחות שבצעו בעבר הזמנות, להציע רק להם מבצעים משתלמים וכן לתת להם יחס מועדף ושירות מעולה עד לפרט האחרון.

יועץ עסקי יבדוק איזה מחיר כדאי לתת למוצר כדי להגיע לרווחים טובים, אילו מוצרים נוספים או נלווים ישרתו את הלקוח ויגדילו את היקף המכירות כאשר לוקחים בחשבון את מחיר המוצר אצל המתחרים. יעוץ שיווקי יפתח דרכי שיווק מקוריות ויעילות תוך שימוש בכל אמצעי הטכנולוגיה החדשים, כמובן שיווק באמצעות האינטרנט ובכך הגדלת החשיפה של לקוחות חדשים, כמובן גם הפעלת קווי הטלפון להתקשרות אישית אשר תקדם מכירות בדומה לטלמרקטינג, כמו כן פגישות אישיות כדי לעניין באופן אישי לקוחות חשובים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222215 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica