חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבחירה נכונה של בית הספר לנהיגה על אופנוע

מאת: רחביה אמנוןאופנועים11/10/20091020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
1.     מספר התלמידים בשיעור - ראשית דבר, אל תלמד בבית ספר בו משתתפים איתך בשיעור עוד 20 תלמידים, המגרש בו הינך לומד הוא לא שוק פרסי ואין כמות התלמידים בשיעור מעידה בהכרח על טיב בית הספר אלא על האפשרות שהרבה כסף הושקע בפרסום בית הספר.       לדוגמא, האם תסכים לקבל שיעור לגיטרה עם עוד 20 תלמידים? האם תסכים לקבל שיעור לפיתוח קול עם עוד 20 תלמידים? ברור שלא!   2.     הגדרת מטרת השיעור - במבחן השליטה במגרש הינך נדרש לבצע מספר תרגילים אותם תלמד במהלך השיעורים, בבואך לשיעור דרוש מהמורה להציג לך את הנושא אותו תלמד בשיעור הנהיגה, הגדר הנושא מראש, לימוד ערטילאי אינו תורם להתקדמות התלמיד במאומה וגורר סחבת מיותרת.   3.     שיטות עזר - אל תחשוב שאם המורה "יסתכל" עליך כל השיעור אזי הכל יהיה בסדר, אבל דרוש מהמורה שיטות עזר שיקלו עליך בהשגת המטרה. לצערי, מנסיוני האישי, רוב המורים אינם מודעים לשיטות העזר הללו.          לכל תרגיל אותו תצטרך לבצע ישנן שיטות, אשר יגבירו את מיומנות הלימוד ובכך יקצרו את משך תהליך הלמידה (למעט חוסר יציבות אותו תשפרו בתרגול נכון). דרוש מהמורה שלך, כמובן אם הוא מיומן, ללמד אותך את השיטות הנכונות לביצוע התרגילים הנדרשים.   4.    תרגול נכון - השתדל לא לבצע את התרגיל שקיבלת לאורך כל זמן השיעור, עבור לתרגיל אחר, קבע לך 3 תרגילים אותם תבצע לסירוגין, בצע מידי פעם סיבוב התרעננות במגרש, הצמדות לתרגיל אחד אינה גורמת בהכרח להגברת המיומנות אלא לפעמים ל"טחינת מים".     לאחר שנים רבות של נסיון בהוראת נהיגה על אופנועים, אני מרשה לעצמי לתרום מנסיוני הרב ולהקל עליכם בבחירת בית ספר לנהיגה אשר בו תרכשו מיומנות ותעברו את הטסט בפעם הראשונה.    שלכם ולשירותכם, אמנון רחביה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחביה אמנון

מאת: רחביה אמנוןאופנועים11/10/091069 צפיות
החורף קרב וצריך לנקוט בזהירות יתרה, הנה כמה טיפים שיעזרו לעבור את החורף בשלום, סעו בזהירות.

מאת: רחביה אמנוןתאונות דרכים09/02/091930 צפיות
תאונות הדרכים, המכה של המדינה ייפסקו רק באם תהיה נוכחות מוגברת של המשטרה בכבישים. אור כחול מהבהב יגרום לאנשים להוריד רגל מהגז, לשמור מרחק, לא לעבור פס לבן, ולעצור ברמזור אדום. הלוואי ומשטרת ישראל תגביר את נוכחותה בכבישים ובכך תחסוך בתאונות ובחיי אדם.

מאמרים נוספים בנושא אופנועים

מאת: תום ווירטאופנועים04/08/143318 צפיות
טיולי אופנועי שטח מומלצים

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: עו"ד דנה דודאופנועים05/05/131539 צפיות
בישראל מתרחשות מדי שנה בממוצע מעל 700 תאונות פגע וברח עם נפגעים, מתוכם כ-20 תאונות קטלניות בהן נהרג אדם וכ-70% מן הנהגים אשר ביצעו עבירה תאונה קטלנית והפקירו אדם, נתפסו או הסגירו את עצמם. אין ספק, כי לא יהיה זה נכון, להקל ראש בעבירת ההפקרה, מאידך, ישנם לא מעט נהגים שהפקירו אדם מתוך לחץ נוראי, פחד, היסטריה וחוסר אונים ובוודאי שלא מתוך כוונה ברורה להשתמט מעונש.

מאת: טובה שטייגאופנועים10/04/131661 צפיות
על פי הוראות משרד התחבורה, בחינת התיאוריה לרכב פרטי ולאופנוע היא אותה בחינה. המסקנה היא כי נכון להיום אין בבחינת התיאוריה ללומדי אופנוע שאלות ייחודיות לאופנוע והם נדרשים לעבור את אותה בחינה שמחויב בה נהג רכב פרטי. האם זה טוב?

מאת: משה יוריאופנועים15/11/128674 צפיות
אם נזקקתם למתרגמים בתקופה האחרונה, בלי ספק אתם יודעים שהפעולה הזו הנה דבר מהותי. ההתמצאות החיונית בניבים ושפות היא בלי ספק אנה נושא מובן. הנושא מורכב מ לא מעט מאפיינים:

מאת: טלי גלאופנועים12/11/121772 צפיות
רכישת חלקי חילוף לאופנועים לעיתים מתגלה כעסק יקר מאוד. דבר זה מוביל אנשים רבים לחיפוש אחר חברה אשר מציע להם חלקי חילוף זולים וכן חלקי חילוף משומשים. כאן חשוב מאוד להבין כמה דברים וזאת על מנת שלא תגלו זמן קצר לאחר שימוש בחלק כי מכרו לכם חלק לא איכותי אשר מסכן את חייכם.

מאת: טלי גלאופנועים16/10/121663 צפיות
אם אתם מתגוררים באחת הערים הגדולות בישראל אם בוודאי יודעים כי רוב האנשים מעדיפים לרכוש קטנוע מאשר להתחיל ולחפש במשך שעות מקום חניה בעיר, במיוחד כאשר מדובר בערים תל אביב או ירושלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica