חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאת ויזה ארצות הברית

מאת: לולה איזרסוןטיולים בחו"ל06/09/2012999 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ככה עבדתי בארה"ב... כשהייתי ילד קטן, אחי הבכור מכר ציורי שמן בדרום אמריקה במשך כשנה. ההורים השתגעו מדאגות ורצו שיחזור מהר. לבסוף, כשחזר, הוא בדיוק סיים טיולים ומסעות, הרבה בזבוזים, הרפתקאות, ותכנית חיסכון מכובדת. כ"כ קינאתי... וודאי כבר הבנת שכשהגעתי לגילו החלטתי לעבוד בחו"ל, ובשלב זה מתאפשר לי לתת לכם מידע כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מה חוץ מעבודה?

הרווח של עבודה בחוץ לארץ הוא שגם זכית בכמה חוויות נלוות. בהחלט, העבודה קשה גופנית והמשמרות ארוכות, אך אתה חופשי בסופ"שים, מכיר תרבויות אחרות וחווה הרפתקות במקום אחר במהלך זמן רב. וזה בלי שכתבתי על הסכומים הגבוהים יחסית שתוכל להרוויח ביושר. מעבר ליתרונות הנ"ל, בזמן שתשהה בחוץ לארץ, יתאפשר לך להירשם ללימודי מקצוע, ולהתנסות בו בטרם תחזור למשק בארץ.

איך מוציאים ויזה לארה"ב

בשביל לשהות בחוץ לארץ, יתכן ותצטרך להוציא אשרת תייר; כל מדינה ספציפית ומה שהיא קובעת לגבי אירוח תיירים. לעיתים, סגנון האשרה שונה במהות לפי מטרת השהות, אך בד"כ, אם תצטרך אשרת כניסה מסויימת - תהיה זקוק להביא איתך תמונות, לבקש להוציא דרכון ולתאם תור עם שגריר המדינה המדוברת. כדאי לך להתעדכן על סמך שגריר המדינה הרלוונטית בנושא התנאים עבור הנפקת האשרה, בכל אופן, יש פה כמה דברים כלליים שאולי יעזרו:

חלק רחב מפרוצדורת הוצאת הויזה תהיה רשאי לבצע דרך האינטרנט. כנס מדי פעם לאתרים הרלוונטיים ע"מ לחסוך קצת בלאגן.

סדר את הופעתך; כמו בדייט, הלוּק שלך הוא מאוד קריטי.

דאג להוציא תמונות פספורט מעודכנות. במידה ואין בידיך - ברוב המקרים אם תמהר, תוכל להצטלם בחנויות צילום בסביבה.

הקפד שיהיה עליך כרטיס אשראי, שיהיה עליך.

צריכים הסבר על התהליך? לחצו כאן.

אפשרויות העבודה בחו"ל


אני משוכנע, בחיים יש הפתעות ועדיין, סגנונות העבודה לאזרחי חוץ - לא מרתקים במיוחד, ובדרך כלל מסתכמים במכירות חפצי אמנות ובייביסיטר. אך עדיין, לכל עיסוק - ייחודיות מסויימת, תלוי במדינה הספציפית ויחס הממונים כלפיך.

זקוק למידע ספציפי בנושא? שלח תגובה למאמר ואנסה לעזור לך בצורה האופטימלית. לך לעבודה...בחו"ל!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121004 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121077 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12966 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12995 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121168 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121398 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121008 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196507 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171418 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171411 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica