חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים אטרקציות לבת מצווה?

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/20121073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהן אטרקציות לאירועים?

נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מעבר לאופק - ערבי גיבוש מיוחדים בפארק מלא אטרקציות

כשזו מסיבת בת מצווה, יום הולדת אחר או כל אירוע שכולל ילדים, צריך שתהיה עבורם תעסוקה במהלך הערב כולו. ידוע שילדים עשויים להשתעמם בקלות, מהסיבה הזו חשוב לארגן עבורם אטרקציות והפעלות שבאמצעותן אפשר להוציא אנרגיה, להשתולל ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות מעניינות שילדים אוהבים:

אטרקציות מים

מארגנים מסיבה בפארק פתוח? מתקני מים שונים הם דרך נהדרת להגיע לליבם של הילדים במהלך המסיבה. מגלשות רטובות, אבובים ומתקני אקסטרים מותאמים לילדים קטנים כגדולים והם למעשה אטרקציה שרוב הילדים לא יכולים לחוות באופן קבוע. כך שעם מתקני מים אתם יכולים להיות בטוחים שהחגיגה שלכם תהיה חוויה יוצאת דופן.

הפעלות בקבוצות

הילדה רוצה איפור מיוחד? היא אוהבת לשיר ולרקוד? כיום ניתן לדאוג לדוכנים והפעלות עם אנשי מקצוע בהתאם לסוג המסיבה ותחביבי הילד וחבריו. באפשרותכם ליצור קליפ מגניב בו יופיע הילד וחבריו. אפשרות נוספת היא להביא מומחית איפור בשביל איפור פנים מרהיב. גם קעקועים הפכו למצרך מבוקש ובנים ובנות כאחד מתים על האטרקציה הזו. פעילויות והפעלות אלה יתאימו לתחביבים שונים ולגילאי האורחים.

שולחנות משחק וסימולטורים

האטרקציה שתמיד מתאימה לכל מסיבה היא שולחן המשחק.כולם אוהבים את השולחנות האלה ונהנים מהם תמיד. כדורסל או כדורגל? או שאולי תרצו סימולאטור נהיגה מטורף? מספר עמדות משחק כאלה וכלל המשתתפים ישחקו יהנו.

לא שוכחים את האוכל!

בחרתם סוף-סוף את האטרקציות? זה הזמן לחשוב מה כולם יאכלו. אין זה משנה אם זה מסיבה של ילדים או דווקא מסיבה של מבוגרים, אוכל זה חשוב. אחרי שכולם יפסיקו לשחק הם ירצו לאכול. לכן, היום אתם מוזמנים לבחור מתוך מגוון של אופציות קולינריות.

ניתן להגיש שניצל פריך וטרי, אפשר גם לארגן ארוחה מלאה מא' ועד ת', כזו עם כל הפינוקים. עוד אופציה היא לארגן שתי ארוחות במהלך המסיבה, אחת בשביל הקטנים ואחת למבוגרים במסיבה בשביל לספק את הצרכים של כולם. ברור שאין ארוחה בלי הפתעה מתוקה בסופה, לפיכך בין האפשרויות של הקינוחים והמתוקים ניתן למצואצמר גפן מתוק, פונדו שוקולד איכותי ולא פחות חשוב - עוגה.

הגיע הזמן להחליט!

כעת כדאי לשבת ביחד עם הילד ולהתחיל לבדוק את האופציות שעומדות לרשותכם. ביחד, תחליטו על ההפעלות של האירוע והאוכל ע"פ העדפות הילד, תוך התחשבות במסגרת התקציב ובהתאם לכמות המשתתפים. ככה אפשר ליצור מסיבה בלתי נשכחת שכולם יעריכו, קטנים כגדולים.

חוגגים? גם אתם יכולים להפתיע את המוזמנים ולערוך מסיבה שכולם יזכרו. ניתן להתחיל לארגן ממש עכשיו את החגיגה הקרבה. לעוד אינפורמציה בנושא הפעלות ואטרקציות למסיבות - http://www.mlaofek.co.il/מועדונים-לבת-מווה, שם תוכלו למצוא לא רק מידע, אלא גם מגוון רעיונות למסיבות שאפשר להשתמש בהם. שיהיה לכם בהצלחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121002 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12964 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12993 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121165 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121395 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121005 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאת: לולה איזרסוןאומנות - כללי15/10/12988 צפיות
לפני זמן מה הבנתי שאני רוצה לעצב מחדש את הקירות בדירתי. אך לא רציתי פשוט לרכוש תמונה שכיחה אלא לקנות תמונה מרהיבה. שיטוט ברשת האינטרנט לימד אותי שקיימות אינספור אופציות מיוחדות וזולות כמו טפט לדלת וכך ראיתי שיש אפשרות לבחור עצמאית איך היצירה תיראה ואף להשתמש באלבומים פרטיים כמו תמונות נוף שצילמתי בפרו. לאמיתו של דבר, בזכות המכשור המודרני אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על הרבה פלטפורמות כמו לדוגמה בדים וספלי שתייה.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195827 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181327 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182064 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182701 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172305 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica