חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בכאבי גב כרוניים

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/2012965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך מטפלים בכאבים כרוניים? לא כל התרופות נמצאות בבתי החולים.

בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

אותו טיפול עזר לי בצורה מדהימה, מאז אני תומך נלהב.

המידע הנחוץ על התחום של רפואה הוליסטית.

רוב אלה אשר לא מאמינים ברפואה משלימה, חשים בצורה הזו - מאחר ואינם מבינים בתחום, או כי חקוק אצלם הרושם השלילי שתחום הרפואה המשלימה השאיר אחריו בארץ לפני מעל עשור. למעשה, עולם הטיפולים האלטרנטיביים מקבל המון לגיטימציה ב10 השנים האחרונות, בדר"כ - המטפלות והמטפלים בעלי ידע מקיף ומיומנים בתחומם, ולא סתם עוד קבוצת סטלנים עם חזון.

דיקור סיני

בשיא הכנות, ועם כל היתרונות, הרפואה המודרנית היא תעשייה המגלגלת מיליארדים, וכל תרופה היא, ברמת העיקרון, מוצר לכל דבר. הרעיון הראשי הוא להשאיר בך תלות, בדרגה כזו שתגרום לך לשוב לקופ"ח מדי תקופה מסויימת כדי לשלם עוד.

הרפואה המשלימה באה לתת תשובה לקשיים פיזיים ששיטת הטיפולים המדעיים מנועה מלפתור.

התרופה המוּכרת פוגעת בגוף עם רעלנים הרסניים ותופעות לוואי קשות. הטיפול המדעי אולי יגרום לשיפור, אבל באותה מידה הגיוני שהוא יביא לנזקים שונים למערכות ואף לבעיות בתפקוד המוחי.

ישנם עוד יתרונות נוספים, שאיני יכול לפרט. אני מזמין אתכם למצוא מידע נוסף באינטרנט.

ומה לגבי החסרונות?

אני מודה, שיטת הטיפולים ההוליסטיים - אינה מושלמת, ועדיין יש מקרים, בהם השיטה המדעית תעזור בטווח הרחוק. אבל בשלב זה, ברפואה אלטרנטיבית, ברוב הטיפולים המכריע - הסיכון הוא מינימלי, מה גם שיש בימינו כמויות גדולות של חומר לימודי בנושא זה. לפיכך, בתחום הזה נראה שיש יותר מעלות לעומת מגרעות.

אם אתם, הקוראים, מעוניינים למצוא טיפים מתחום הרפואה המשלימה - גלשו לכאן. בתקווה שעזרתי ולו במעט.
 



תגיות המאמר: דיקור סיני, כאבי גב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121002 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121076 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12994 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121166 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121397 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121007 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאת: לולה איזרסוןאומנות - כללי15/10/12989 צפיות
לפני זמן מה הבנתי שאני רוצה לעצב מחדש את הקירות בדירתי. אך לא רציתי פשוט לרכוש תמונה שכיחה אלא לקנות תמונה מרהיבה. שיטוט ברשת האינטרנט לימד אותי שקיימות אינספור אופציות מיוחדות וזולות כמו טפט לדלת וכך ראיתי שיש אפשרות לבחור עצמאית איך היצירה תיראה ואף להשתמש באלבומים פרטיים כמו תמונות נוף שצילמתי בפרו. לאמיתו של דבר, בזכות המכשור המודרני אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על הרבה פלטפורמות כמו לדוגמה בדים וספלי שתייה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222709 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222967 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213015 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213212 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213407 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213660 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213704 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica