חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריאות השיניים מתחילה במשמעת עצמית

מאת: אביעד סלימיבריאות השן06/09/2012643 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מכירים את זה כשפתאום יש תחושה לא נעימה באיזור הפה אבל אנחנו בוחרים להתעלם מכך. אחרי שבוע או שבועיים כשהיא מתחילה לגדול ולגדול ואי אפשר כבר להתעלם אנחנו מתחילים לחפש רופא שיניים בעיר המגורים שלנו.

בהיסוס ופחד קליל מרימים טלפון למרפאה כדי לקבוע תור ורצים לבדוק את הכאב לפני שמאוחר מדיי. בדרך כלל זה מתחיל ממשהו בסיסי כמו חור בשן או סתימה שנפלה ואם לא מטפלים בזה בזמן, יכול להתפתח לדברים רציניים יותר כמו נזקים בשורש השן. ברוב מרפאות השיניים עושים קודם כל בדיקה מקיפה כדי לזהות את שורש הבעיה ובהתאם לממצאים, מתאימים את הטיפול הטוב ביותר בכדי לפתור אותה.

 

רוב בעיות השיניים נולדות כתוצאה מחוסר צחצוח שיניים סדיר מדי יום או פעמיים ביום ובעקבות תזונה לא נכונה שכתוצאה מחומצות פעילות, נגרמת שחיקה והרס של השן ובעקבות כך פגיעה בעצבים ולפעמים אפילו בלסת עצמה. ולכן, חשוב לשים לב לצחצוח שיניים סדיר ועקבי מדי יום ואף פעמיים ביום בכדי למנוע את הפגיעה באזור הפה והשיניים בפרט.

 

לרוב, אם לא שומרים על היגיינת הפה והשיניים לטווח ארוך ולא דואגים לבצע מעקב צמוד של רופא שיניים, נוצר נזק גדול שדורש לבצע טיפולים מעמיקים יותר כמו השתלות שיניים, המוכר והפופולארי ביותר הוא השתלות שיניים ביום אחד והוא בא לידי שימוש במרפאות השיניים המובילות שתחום הטיפול העיקרי שלהן הוא שתלים דנטלים והשתלות שיניים בפרט. תהליך הטיפול הזה קצת יותר מסובך משאר הטיפולים כמו כתרים או סתימות מכיוון שהוא כולל בתוכו לרוב ניתוח באזור השן והשתלת של שתלים דנטלים באזור הבעייתי במרפאה הקרובה אליכם, מרפאת שיניים בירושלים או אצל רופא שיניים בירושלים לדוגמא. בנוסף לכך, זה כולל תקופת החלמה ושיקום לאחר הניתוח שבו לפעמים קיימים איסורים רבים על אכילת מזון קר או חם, נוזלי או קשה וזה פוגע באיכות החיים והנוחות שאנו רגילים אליה בד"כ.

 

לכן, בכדי למנוע השתלות שיניים ביום אחד, סיבוכים ואי נוחות בחיי היום יום שלנו לפחות באזור הפה והלסת, צחצחו שיניים, אכלו מזון בריא ותשמרו על היגיינת הפה בכל שעות היום בעזרת צחצוח שיניים מעמיק וסטרילי, שמירה עליהם תשמור על בריאות לאורך שנים ותחסוך אפילו כמה מאות שקלים כל שנה ותגרום לכם להיות הרבה יותר מאושרים ושמחים במהלך היום יום. רופאים ממליצים גם להשתמש בנוזל חיטוי הפה לאחר הצחצוח וחוט דנטאלי לאחר כל ארוחה, אם לא לצחצח אז לפחות להיפתר מהמזון שנתקע בשיניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרפאת השיניים של דוקטור ויקטור קרוש

www.krush-implants.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביעד סלימי

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201594 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181671 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181783 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171510 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica