חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה מקורית מהי?

מאת: שגיאבידור ופנאי - כללי12/10/2009918 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מתנה מקורית

קניית מתנה מקורית , היא אף פעם לא דבר פשוט. גם אם היא מיוחדת וגם אם לא. יש אנשים שאוהבים לקנות מתנות, ויודעים לעשות את זה טוב. הם יודעים איזו מתנה מקורית , תתאים לחתן השמחה ואיזו מתנה לא תתאים לו. קניית מתנה מקורית , צריכה להיות על פי מדדים שונים. המדד הראשון, כלכלי. עם כל הרצון הטוב שלנו לתת מתנה לחבר או חברה, רצוי שלא נקנה להם משהו שהוא מעבר ליכולתנו הכלכלית. הרי נוכל לשמח אותם, גם בלי להיכנס למינוס בבנק. המדד השני, מתנה צריכה להיות מושקעת. מתנה מקורית אומרים שלעיתים הכוונה חשובה מהמתנה, אך מתנה מקורית שהשקיעו בה, עדיפה על כל כוונה טובה. אם קונים מתנה, זה צריך להיעשות מכל הלב, ולא רק כדי לצאת ידי חובה. המדד השלישי, מתנה שימושית. לא משנה אם זו תמונה לתלייה על קיר, או מתנה לשימוש יום-יומי, המתנה צריכה להיות בר שימוש כלשהי עבור מקבל המתנה. מתנה שאין בה שימוש, או צורך, זו מתנה מקורית שנרכשה כדי שנוכל להרגיש טוב עם עצמנו, בלי שחשבנו על הצד שמקבל את המתנה. מדד רביעי ואחרון הוא, מתנה חדשה. מיותר לכתוב, שמתנה צריכה להיות ישר מהחנות ולא מתנה יד שנייה או יד שלישית. כפי שאמרתי, יש אנשים שנורא קל להם לרכוש מתנה מקורית. הם פשוט יודעים מה אנשים אוהבים, מה אנשים רוצים, או שהם פשוט מכירים מאוד טוב את החברים והמשפחה שלהם, ועל כן, הם יכולים לקנות להם מתנה מקורית בלי שום בעיה. רכישת מתנה מקורית מי שמתקשה ברכישת מתנה מקורית , יכול לקנות כדור גלידה. אין הכוונה כמובן, לכדור גלידה בכוס או גביע, אלא לגאדג'ט שמשמש להכנת גלידה ביתית. אנו מכניסים לתוך הכדור, חלב, סוכר, שוקולד, פירות, מערבבים, משחקים קצת עם הכדור, וכאשר נפתח את המכסה, יהיו לנו כדורי גלידה. זו מתנה שימושית, מקורית, ותשרת כל מי שאוהב גלידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112021 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119252 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181614 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165796 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161985 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161926 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162060 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162754 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica