חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מה אתה צריך לחשוב שאתה מפיק אירוע?

מאת: דרוראטרקציות09/09/20121036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום, לצערנו או לשמחתנו יש אירועים כל הזמן, אירועים נהיו חלק משתגרת חיינו, כמעט כל חודש אתה מקבל הזמנה לחתונה, יום הולדת , ברית , בר מצווה ועוד הרשימה ארוכה...

בתור בעל אירוע, שאתה מזמין כמות גדולה של אנשים אתה צריך לחשוב מעבר לאוכל ולמוזיקה, אתה צריך גם שלאורחים יהיה דרך נוחה להעביר את הזמן שלהם אם לבד ואם בייחד עם אורחים נוספים.

במיוחד מה שאתה רוצה זה לגרום לאורחים שלך לזכור את האירוע שלך יותר ממה שהם זוכרים אירועים אחרים.

בין האטרקציות יש:

רקדנים סמויים – שמעתם פעם על רקדנים סמויים? זה מצחיק קצת שמדברים על משהו סמוי באירוע שהוא אירוע משמח, אבל כן, הרבה מקומות מכניסים רקדנים סמויים, התפקיד שלהם זה פשוט להרים את הרחבה לשמיים ולגרום לאנשים לרקוד , בין היתר הם דואגים להשקות אנשים באלכוהול ובשמחה.

כדי להנעים לאורחים שלכם את האוזן, אתם יכולים להזמין די ג'י, אבל אם האירוע שלכם הוא קצת שונה, ניתן להזמין כנריות, הכנריות נותנות אווירה רגוע לאירוע והן אטרקציות בפני עצמן, זה מדהים לראות את האורחים מתקבצים ופשוט מסונוורים מהכנריות ומהמוזיקה שהן מוציאות.

עמדות מולטימדיה – אין גיל לעמדות מולטימדיה, גם באירועי חברה, כמו גם בבר מצוות, חתונות וכל אירוע אחר, עמדות מולטימדיה כמו סוני3 – כדורגל, אקס בוקס, ו- wii, הן פשוט עמדות שאין להם גיל, ילדים / סבים / הורים וחברים יכולים לשחק אחד עם השני באירועים האלה בלי סוף במשחקים הללו.

שולחנות משחק – גם לשולחנות המשחק אי גיל, שולחן הוקי אוויר / סנוקר / כדורגל / פינג פונג , הם שולחנות שכל הזמן מושכים אליהם אנשים לשחק ואנשים נהנים להעביר את הזמן שלהם במשחקים האלו, שלא נדבר על כך שהמשחקים האלו ממכרים מאוד !

עמדות מזון – רוצים לדבר קצת על עמדות נוסטלגיה, אם זה אירוע השקה מגניב ובאים הורים עם ילדים אסור לכם בתור מארגנים לשכוח להזמין עמדות סוכר מתוק, פופקורן , נקנקיות / גלידות ועוד..

יש עוד מגוון רב של אטרקציות לאירועים אבל בשבילהם כבר אין הרבה מקום, הכי מומלץ להפיק את האירוע עם חברה שיש לה את היכולות להביא גם את האטרקציות האלו לאירוע שלך או עם חברה שעובדת עם חברות אטרקציות לאירועים.

מומלץ מאוד לחשוב על האורח הקטן ועל איך הוא יעביר את הזמן אצלך באירוע, אם תהיה לו הדרך הנכונה להעביר את הזמן באירוע שלך הוא יזכור את האירוע הזה ואין ספק שזה ייחשב כהצלחה כבירה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161550 צפיות
ישנם מקומות אשר עם הזמן הופכים להיות מקומות מתויירים, מקומות אשר הופכים להיות מוקדי משיכה עבור תיירים מסוגים שונים, החל מצעירים ועד מבוגרים. זה יכול לקרות בגלל שינוי במדיניות הממשלה המקומית אשר פותחת את שעריה בפני תיירים, זה יכול להיות בגלל שינוי כלכלי, חברתי, ביטחוני, זה יכול להיות בגלל סיפורים אשר מועברים מאחד לשני אודות אותו מקום, וזה יכול להיות ככה סתם, בלי שום סיבה.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161572 צפיות
ישראלים אשר מעוניינים רוצים לנסוע לגיאורגיה, יכולים לעשות את זה בשתי צורות, נסיעה באופן עצמאי, בטיסות ישירות או קונקשן לטבליסי הבירה ומשם לערוך טיול על פי המסלול שהם יוצרים לעצמם או לחילופין, הם יכולים לקחת טיול מאורגן לגיאורגיה ולצאת עם קבוצה. במאמר זה אנחנו נתעסק בשאלה, מדוע עדיף לצאת במסגרת טיול מאורגן לגיאורגיה ומה הוא צריך לכלול.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161676 צפיות
אי שם באמצע שנות התשעים, החלו ישראלים לגלות את זנזיבר. בהתחלה היה נדמה שמדובר ביעד לעשירים בלבד, כאלה שחיפשו אזורים חדשים לנפוש בהם, לבלות ממלונות פאר מול חופים מרהיבים, עם הזמן החלו להגיע למקום גם חבר'ה צעירים במסגרת טיול אחרי צבא במדינות אפריקה או בטיולים אחרים, למשל ירח דבש. כיום מגיעות לזנזיבר קבוצות של טיולים מאורגנים, כולל קבוצות של משפחות. עד כדי כך היעד הפך להיות פופולארי בקרב ישראלים ובכלל.

מאת: דרורטיולים בחו"ל11/07/161506 צפיות
בזמן שישראלים רבים נוהרים לספרד הסמוכה, עם זה בשביל לצורך טיול ועם זה לצורך צפייה במשחק כדורגל בברצלונה, הרי שלא מעט ישראלים מגלים בעשור האחרון גם את יופייה של השכנה ממערב, פורטוגל.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: דרורבידור ופנאי - כללי04/07/161279 צפיות
מתחת לפני השטח, כמעט בהיחבא שלא נגיד במחתרת, צצה לה אופנה חדשה בשנים האחרונות, חדר בריחה קוראים לזה. אנשים נוטשים למשך שעה את הפלאפונים שלהם, מנתקים את עצמם מהאינטרנט, שוכחים את לחצי היום ונכנסים מרצונם לחדר עם משתתפים נוספים, לא בשביל להצטלם לאח הגדול או לכל תוכנית טלוויזיה, אלא בשביל לפתור חידות.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195651 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica