חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות שבניהול ציי רכב על ידי קצין בטיחות

היתרונות שבניהול ציי רכב על ידי קצין בטיחות

ניהול ציי רכב על ידי קצין בטיחות בתעבורה מקנה לעסק שלך ניהול שוטף ואחראי על ידי אדם שעובר הכשרה בכדי לנהל ציי רכבים, תפקידו תמיד להיות מעודכן בכללים ובנהלים אשר מוציא משרד התחבורה  ולדאוג לתקינות הרכבים, לטיפול השוטף שלהם ולעדכן את הנוהגים ברכבים בדבר נהיגה זהירה לשמירה על חייהם ועל רכוש החברה בעת נסיעתם בכביש.

נהג רכב חברה אשר נוהג בפראות באחד מכלי הרכב השייכים לחברה מדווח על ידי הנוהגים לציידו בכביש או על ידי עוברי אורח למוקד וזה מעביר את כלל התלונות אל קצין הרכב של החברה אשר דואג לרכז את התלונות על פי החוק ומעבירם לממונים על העובדים להמשך טיפול. בנוסף פונה קצין הבטיחות אל הנהג ומפנה אל תשומת ליבו לגבי דרך התנהגותו בכביש.

בחברות רבות תפקידו של קצין הבטיחות להעביר אחת לכמה זמן ימי הדרכה בנושאי בטיחות בדרכים לכלל העובדים בחברה בכדי להעלות את מודעותם ולחדד נהלים וחוקים חדשים אשר נכנסו לתוקף. קצין בטיחות בדרכים טוב ידע להעביר את המסר ולפנות אל העובדים שיחשבו, במהלך נסיעתם בכלי הרכב של החברה, על הנאמר בימי העיון ואף ישנו את צורת נהיגתם בכביש כתוצאה מכך.

עבירות רבות בכביש ותקלות רבות ברכבים נעשות עקב חוסר מודעות והבנה בכלי רכב וחוקי התעבורה. לכן במידה ועובד מרגיש כי הרכב לא נוסע כשורה או נתקל בבעיה כלשהי יש לו למי לפנות כדי שידע להכווין אותו ואף לשלוח את הרכב למוסך במידת הצורך כדי שיטפלו בבעיה. במקרים מסוימים קצין רכב ידע לאבחן תקלות ואף לפתור אותם בעצמו וכך לחסוך נסיעות למוסך והוצאות לחברה.

פן נוסף אשר קצין הרכב עוזר בו וחוסך עלויות לחברה הוא בייעוץ ובחירת רכבים לרכישה, ייעוץ מושכל זה עקב הידע שצבר והבנתו חוסכים לחברה כספים רכבים על הוצאות דלק ותיקונים וכמו כן שומרים על בטיחות העובדים בחברה ובני משפחותיהם במהלך הנסיעות.

טיפ: לפני כל נסיעה בדוק את צמיגי הרכב, צמיג "מלא" ישפר את ביצועי צריכת הדלק.

אנו מאחלים לך דרך צלחה ונסיעה בטוחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אהרון

מאת: מורן אהרוןקורסים וסדנאות11/07/131046 צפיות
האם מצאת את עצמך פעם תוהה לגבי המוצרים והאובייקטים היום יומיים הסובבים אותנו? איך הם נוצרו, מי חשב עליהם? איך העולם התנהל לפני שהיה אותם? האם המוצר הזה הוא טוב ופונקציונלי או אולי רע ולא שימושי?

מאת: מורן אהרוןבניין ואחזקה - כללי04/02/131042 צפיות
שיטת הבנייה הקלה הנה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם, זמן ומשאבים, לעומת בניית מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונלית ובכך חוסכת כסף רב.

מאת: מורן אהרוןריהוט 28/01/13833 צפיות
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי. נגר ארונות הוא בעל מקצוע אשר מתמחה בכל הנוגע לתכנון, בנייה והרכבה של ארונות בבית מגורים או בעסק

מאת: מורן אהרוןריהוט 28/01/13889 צפיות
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי.

מאת: מורן אהרוןבניין ואחזקה - כללי24/01/13956 צפיות
בוודאי שמעתם כבר בעבר את המושג מערכת אנרגיה סולארית! מהי מערכת אנרגיה סולארית ממה היא מורכבת והאם כל אחד יכול להתקין אחת כזו?

מאת: מורן אהרוןשיפוצים23/01/13960 צפיות
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב. אז מדוע לא לבנות בישראל כמו שבונים ברוב ארצות העולם בהם מזג האוויר והתנאים בהם צריך לעמוד המבנה הם הרבה יותר קשים?.

מאת: מורן אהרוןשיפוצים23/01/13968 צפיות
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב. אז מדוע לא לבנות בישראל כמו שבונים ברוב ארצות העולם בהם מזג האוויר והתנאים בהם צריך לעמוד המבנה הם הרבה יותר קשים?.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213606 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204198 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205122 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192549 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181363 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181323 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181525 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica