חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניה קלה- בניה שלא תעשה לך חור בכיס

מאת: מורן אהרוןשיפוצים23/01/2013959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב. אז מדוע לא לבנות בישראל כמו שבונים ברוב ארצות העולם בהם מזג האוויר והתנאים בהם צריך לעמוד המבנה הם הרבה יותר קשים?.

ההגדרות אשר מאפיינות בנייה קלה? קירות בעלי משקל הקטן מ-50 קילוגרם למטר רבוע ורצפה ותקרה שמשקלם קטן מ-250 קילוגרם למטר רבוע. בנוסף מאופיינת הבניה הקלה בעבודה נקייה אשר איננה מזהמת את הסביבה ואיננה יוצרת אבק ורעש רב בסביבת העבודה.

בשונה משיטת הבנייה הקונבנציונאלית הרגילה אותה כולנו מכירים שיטת הבניה הקלה הינה שיטת בניה אשר בה שלד המבנה עשוי קורות פלדה והקירות עשויים מפנלים אשר מאפשרים בניה מהירה ללא צורך בכוח אדם רב שחוסך בעלויות הבניה ומקנים אפשרות של שינוי אופי המבנה וחלוקה פנימית בכל עת ללא צורך בהשקעת משאבים רבים.

במידה וברשותכם מבנה קיים ואתם מעוניינים להוסיף לו קומות נוספות ניתן לעשות זאת בפשטות וללא רעש רב בעזרת שיטת הבניה הקלה שבשונה מהבניה הקונבנציונאלית לרוב איננה דורשת את פינוי המבנה מיושביו ושיתוקו לכל אורך תקופת הליך הבניה. פרמטר קריטי זה מונע מחברות רבות וממשפחות אשר מעוניינות לשפר את תנאי המחייה ולהתרחב מלעשות זאת. אפשרות הבניה הקלה מעניקה לכל המעוניין את היכולת להוסיף ולשנות בכל עת.

שיטת הבניה הקלה הינה שיטת בניה אשר מאושרת ונעשית בפיקוח על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ובהתאם לדרישות החוק. כמו כן ניתן לבצע את הבנייה הקלה במפעל אשר ייצר את החלקים בהתאם לדרישותיכם ולרצונכם וכאשר כל אילו יהיו מוכנים יבואו הפועלים להרכיב את התוספת למבנה הקיים תוך זמן קצר וללא פסולת אבק ורעש אשר נגרמים כתוצאה מהליך בניה אחר. לכן כאמור לרוב אין צורך לפנות את המבנה מיושביו ומתכולתו ולחשוש שמא זה יתלכלך או יפגע כתוצאה מהשינוי. נתון נוסף אשר חשוב לציין כאשר באים לבחור בשיטת הבניה עימה רוצים לעשות את התוספת הוא הנוחות בכך שאין צורך למצוא מקום חליפי לגור בו או לפנות אליו את העובדים במשך תקופת הבניה.

בניה קלה היא בניה נוחה, מהירה, ידידותית לסביבה, איכותית מאוד, עמידה לאורך שנים רבות והכי חשוב לא תעשה לכם חור בכיס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אהרון

מאת: מורן אהרוןקורסים וסדנאות11/07/131039 צפיות
האם מצאת את עצמך פעם תוהה לגבי המוצרים והאובייקטים היום יומיים הסובבים אותנו? איך הם נוצרו, מי חשב עליהם? איך העולם התנהל לפני שהיה אותם? האם המוצר הזה הוא טוב ופונקציונלי או אולי רע ולא שימושי?

מאת: מורן אהרוןבניין ואחזקה - כללי04/02/131035 צפיות
שיטת הבנייה הקלה הנה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם, זמן ומשאבים, לעומת בניית מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונלית ובכך חוסכת כסף רב.

מאת: מורן אהרוןריהוט 28/01/13825 צפיות
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי. נגר ארונות הוא בעל מקצוע אשר מתמחה בכל הנוגע לתכנון, בנייה והרכבה של ארונות בבית מגורים או בעסק

מאת: מורן אהרוןריהוט 28/01/13882 צפיות
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי.

מאת: מורן אהרוןבניין ואחזקה - כללי24/01/13948 צפיות
בוודאי שמעתם כבר בעבר את המושג מערכת אנרגיה סולארית! מהי מערכת אנרגיה סולארית ממה היא מורכבת והאם כל אחד יכול להתקין אחת כזו?

מאת: מורן אהרוןשיפוצים23/01/13953 צפיות
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב. אז מדוע לא לבנות בישראל כמו שבונים ברוב ארצות העולם בהם מזג האוויר והתנאים בהם צריך לעמוד המבנה הם הרבה יותר קשים?.

מאת: מורן אהרוןבניין ואחזקה - כללי03/12/12907 צפיות
אם אתה בעל עסק אשר זקוק למשרד או למגורים עבור העובדים שלך, שקול את האופציה של מבנה נייד אשר תוכל להעבירו ממקום למקום בצורה נוחה וקלה ויאפשר לך להתמקם בכל שטח או אתר עבודה ולהרגיש בו בביתך.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica