חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להדברת הבית

מאת: דן מזרחיהדברה12/09/2012662 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרחקת זוחלים ומזיקים זה דבר חשוב מאד בכל גינה ובכל בית, מזיקים לא רק מפחידים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג מקקים, פשפשים ונמלים יכול להזיק לבריאות.

לא מצליחים לתפוס את העכבר? הגיעה השעה להביא מומחה להדברה, במאמר הבא תמצאו טיפים והמלצות על כל הנושא של הדברה ברחובות והמלצות נוספות שיפתרו לכם את הבעיה.

לפני ביצוע העבודה חשוב לבקש שיראה לכם רשיון הדברה לא כל אדם רשאי לעבוד עם כימיקלים מסוכנים, כך תוכלו לדעת בוודאות שהאיש אכן מוסמך ושלא תזכו שוב לביקור חוזר מהמזיקים בנוסף כדאי לדעת נותן שירות ישר ומקצועי נוהג להציע אחריות.

אפשר לנסות לבד? כיצד תוכלו להרחיק את כל הג'וקים האלה? מעכו מלפפון והשאירו אותו במיכל סגור עם מים לכמה דקות, תשפכו את המים והשתמשו בחומר כנוזל לספונג'ה.

סובלים מעש בארונות המצעים? רוצים להגיד ביי ביי ל עש? קנו בחנות טבע תמצית אזדרכת והניחו בארנות ובארגזי המצעים. במקרים רבים טיפול בחומרי הדברה לא מרחיקים את העש.

כדי להרחיק ציפורים משיגים מספר דיסקים ישנים ותולים אותם על משהו מקובע והן לא חוזרות יותר אופציה מצוינת ללא שימוש בדוקרנים ובטח שבלי הדברה. אל תעשו שימוש בחומרי הדברה ציפורים ויונים עלולות למות מהחומרים הרעילים ולהפוך למפגע בריאותי וריחני מאוד חמור.

הזמנתם הדברה בהרצליה? חשוב לנקות את רצפה בסחבה לחה וללא חומרי ניקוי אבל בשום אופן לא לעשות ספונג'ה. יחד עם זאת, במידה ויש לכם חיות מחמד וודאו מתי ניתן להכניס אותן הביתה.

איך להרחיק חרקים בדרך ירוקה? נסו לברר אם יש אפשרות לשימוש בחומרי הדברה ירוקים, עכשיו כמעט כל מדביר עושה שימוש בחומרים יעילים ואיכותיים שטובים לסביבה וירוקים גם לבריאות.

במידה ואתם צריכים הדברה בחדרה הקפידו לבצע הדברה עדיף בסביבות חודש מאי בנוסף חפשו המלצות על אנשי המקצוע, עשו סקר מחירים וכדי לשמור על ביתכם נקי באופן ממושך בחרו אנשי מקצוע מנוסים. עשו הכל נכון- תוכלו לישון בשקט ולדעת שלא יהיה ביקור חוזר של המזיקים בתוך שבועיים-שלושה.

 



תגיות המאמר: הדברה בחדרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121303 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121119 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121199 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121322 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191739 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181637 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181246 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181365 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181373 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181349 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181265 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica