חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת מוצרי פרסום

מאת: שלומית ברטלמכירות13/09/2012743 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר למעלה משלושים שנים, שאצלנו בחברה מתמחים בתחום המורכב של מוצרי פרסום. כיום אנחנו מספקים שירות למגוון עצום של גופים ואנשים פרטיים. במהלך שנות פעילותנו רכשנו מומחיות גבוהה בתחום  וכיום אנחנו מובילים אותו ביד רמה בארץ. במידה ואתה מתעניין במוצרים שלנו, ככל הנראה הגעת כבר להבנה שהפרסום באמצעות אמצעי המדיה השונים כבר אינו יעיל כבעבר. הקהל הישראלי כבר הרבה פחות תמים והמצב במשק כבר לא מאפשר הוצאות לא מחושבות. בוודאי אתה כבר מודע להוצאות העצומות שגובה כל מסע פרסום, כל באנר אינטרנט וכל פרסומת רדיופונית. כל זאת מבלי לכתוב מילה על שלטי חוצות וכיו"ב.

נס ליחן של הפרסומות המסורתיות

אז מהו האפיל של מוצרי פרסום איכותי? מדוע הם מצליחים היכן שכל שאר השיטות נכשלות? ובכן, נסו לדמיין את התרחיש הבא – אתה יושב במכונית שלך ומאזין לרדיו. בתחנה האהובה עליך מתנגן שיר נעים ואתה רגוע. ברגע אחד מופסק השיר ומקבץ פרסומות שוטף לך את האוזניים. מסקר עדכני שנערך לאחרונה בקרב מאזיני הרדיו עולה כי הפרסום ברדיו פשוט אינו אפקטיבי עוד. נהגים ונוסעים רבים מחלישים את הווליום בזמן שנשמעות פרסומות וחלקם מתחילים פשוט לדבר אחד עם השני. למעשה נראה כי הפרסום ברדיו לא רק שאינו יעיל, אלא שהוא מעודד איבה ועוינות כלפי המותג.

מוצרי פרסום איכותיים תמיד יישארו בסביבה

גם שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה ובעיתונות – כל אלו כבר איבדו מיעילותם במרוצת השנים. השיטה המובילה היום היא שימוש בתחום של מוצרי פרסום. בואו נחזור לדוגמת הרכב. מחזיק המשקפיים שלכם שניצב בגאון בחזית חלל הנוסעים ממותג עם הלוגו של חנות המשקפיים שלך. כדור הלחץ שמרגיע אותך במהלך הנסיעה ממותג בידי חברה אחרת ואפילו העט האיכותי שקיבלת לאחרונה נושא את הלוגו של החברה שלך עצמך. כל המוצרים האלו מסייעים לך בחיים במקום להפריע להם. מעבר לכך, הם פשוט נמצאים איתך כל הזמן, בכל מקום. בניגוד לשלטי פרסומת שחולפים ונעלמים במראה האחורית, הם לא הולכים לשום מקום.

ומי בכלל רוצה שהם ילכו? אנחנו מעניקים כיום שירותי מיתוג למגוון של אלפי מוצרים בדגמים ובהדפסים שונים. כל סוג של מכשיר או חפץ שאתה יכול רק להעלות על הדעת, ניתן למיתוג ולעיצוב מחדש. כמו כן אנחנו מעניקים שירותים מקדימים ותוך השקעת זמן וסבלנות אין קץ, מסוגלים להגיע עם כל לקוח להגשמת החזון הפרסומי שלו. מוצרי פרסום הם הדרך האולטימטיבית להגיע ללב הלקוח שלך או ללב הלקוח הפוטנציאלי שלך. במידה ואתם מחפשים חברה מקצועית ובעלת וותק שתסייע לכם להגיע לקהל רב יותר ולהתחבב עליו, אנחנו הפתרון בשבילכם. השאירו את הפרטים שלכם באתר הנוח למשתמש שלנו ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. בהצלחה.

 



תגיות המאמר: מוצרי פרסום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121231 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12924 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121050 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12941 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12953 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12906 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12907 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/226163 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211890 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202619 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202469 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162166 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152134 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151746 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica