חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לשפר את האהבה?

מאת: דן מזרחיזוגיות ואהבה14/09/2012975 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחסים תקינים הם הדבר הכי חשוב לחיים מספקים. במקרה שמרגישים שהיחסים מתערערים חשוב ביותר לטפל במה שמפריע לפני שבוחרים כל אחד ללכת לדרכו.

זוגות רבים שואלים את עצמם אילו אמצעים קיימים להצלת מערכת הזוגיות? האם זה נגמר, או אולי ניתן לחדש את היחסים שהתערערו? טיפול זוגי יכול לשמש מענה לפתרון הבעיות שעלו בין בני הזוג. אימון או ייעוץ זוגי יכול לתת לך ולו את הכלים אשר יעזרו בהתמודדות הסדקים שנוצרו במערכת היחסים.

סיבות רבות כל כך מסוגלות ליצור סדקים ביחסים, לדוגמה בגידה ועד משברים נפשיים. אך גירושין אינם התשובה היחידה. לפני שמחליטים להיפרד, תמיד עוד אפשר לקבוע תור עם אדם מנוסה בטיפול זוגי המסוגל לכוון את מערכת היחסים בחזרה על דרך המלך.

זוגות רבים בוחרים לנסות צעד קיצוני לדוגמה פנייה להאזנות סתר לא פתרון נחמד אבל לפעמים זה יכול גם לעזור. בדיקת האזנות צריך להיות פתרון במקרים קייצונים ויש לשקול דרכים אחרות לפני שתעשו את הצעד הזה.

חשוב מאוד לזכור כי טיפול זוגיות אינו תרופת פלא ולא כל בעיה ביחסים הזוגיים אפשר להעלים בטיפול. מדובר במאמץ משותף המתבצע בהכוונה של איש מקצוע, שמטרתה העיקרית היא גישור על פערים. ובכל מקרה שלא יהיה טיפול זוגי אינו מסוגל לתת מענה לסיטואציות שבהן זוגות פשוט אינם מתאימים אחד לשני, מה שעשוי להתגלות אחרי שמקיימים שנים רבות של זוגיות.

אולם דעו כי אם אתם לא מרוצים ושמחים מהחיים הזוגיים שלכם, התעלמות מהמצב יכול להיווצר מצב שבו שהיחסים ידרדרו מאוד, ויעילות הטיפול תהיה אפסית. אולם אילו תחליטו בעקבות הטיפול לפרק את הזוגיות, יעוץ זוגי יוכל לפחות לעזור להגיע לפרידה טובה ככל האפשר, וגם זה לא הולך ברגל.

אז אם אתם מעוניינים בחוקר פרטי באר שבע שובו אלינו בעוד מספר ימים וקראו מדריכים על זוגיות או גלשו עכשיו לאתר שלנו וקראו המון מידע, המלצות וגם טיפים ועוד.

 



תגיות המאמר: בדיקת האזנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121309 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206412 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204908 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204691 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica