חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כללים לבחירת מערכת אזעקה לבית

מאת: G4Sבניין ואחזקה - כללי15/09/2012846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם עברתם לבית חדש ואתם מעוניינים להרגיש בטוחים, או שהחלטתם להרכיב מערכת אזעקה בבית שלכם עקב פריצה קודמת או תחושה של חוסר ביטחון, הבחירה להתקין מערכת אזעקה תעמוד לזכותכם.

באופן מצער, דרגות הפשיעה רק מחמירות, ופושעים הולכים ונהיים יותר ויותר אלימים מפעם לפעם בכל יום שעובר. אם בעבר דלת כניסה בתוספת מנעול ובריח הייתה אמצעי עזר מספק להגנה, היום גם זה לא כל הזמן מספק ורצוי מיגון תועלתי יותר.

באופן מעשי, הקביעה להרכיב מערכת אזעקה היא אחת ההחלטות המשמעותיות יותר בכל הקשור לביתכם, שכן מערכת האזעקה מגנה גם עליכם וגם על רכושכם והופכת אתכם לרגועים ומסירה את החשש מפני פריצות, תקיפות או שאר סכנות ואם היא תהיה גם מחוברת אל מוקד שמירה באזור מגוריך, היא תגן עליו פי כמה וכמה.

השלבים של בחירת מערכת אזעקה ביתית

לפני שתבחרו איזו מערכת אזעקה להתקין בבית, צריך לעבור מספר שלבים כדי שלא יתגלו בעיות לאורך הדרך. ראשית, אפיינו לעצמכם את הסיבות ואת הנחיצות בגינם אתם רוצים להרכיב מערכת אזעקה ביתית. למרות שנקודה זאת נראת ברורה, הרי ברור שחובה להתקין מערכת אזעקה, אבל מהי המטרה? אם תגדירו לעצמכם את המטרה, תוכלו גם להבין את הערך בהשגתה.

אחר כך, תצטרכו לערוך בדיקה בכל חדרי הבית בלי יוצא מן הכלל ולפקח על כל החלונות, הדלתות וכל דרכי הכניסה לבית. קודם שאתם רוכשים מערכת אזעקה, מומלץ קודם להתקין מנעולים על כל החלונות והדלתות כדי להוזיל את העלויות ולשפר את הבטיחות בביתכם.

בדרך כלל תשומת הלב ניתנת לדלת הראשית שם מתקינים דלק מפלדה, כבדה עם מנעול רב-בריח. הבעיה היא שגם הפורצים יודעים זאת ולכן הם לא מנסים לפרוץ דרך הדלת הקדמית המוגנת, אלא דרך פתח אחר שאינו מוגן בכלל או מוגן בצורה מינורית.

יש היום מיגוון של מנעולים לחלונות מסוג כנף-על-כנף הנועלים את שני חלקי החלון או התריס בצורה שאינה מאפשרת פתיחה. זה לא אומר שלא צריך להתקין עוד שכבת הגנה על אותו פתח בדמות גלאי רטט או גלאי וילון, זה רק אומר שיש פתרונות זולים, מיידיים וגם אסטטיים.

מערכת האזעקה תצטרך להיות מחוברת לכל הדלתות והחלונות כך שיתאפשר גילוי של פורצים מכל נקודות הגישה האפשריות והשמעת אזעקה חזקה ברגע שמגלים תנועה חשודה בבית.

לאחר מכן תצטרכו להחליט אם אתם בוחרים לחבר את האזעקה למוקד אבטחה. חיבור למוקד נעשה באמצעות יחידת הפעלה של האזעקה אשר משגרת אזהרה למוקד כאשר האזעקה מופעלת כשנדרש. מוקד השמירה והאבטחה, ישלח אליכם רכב סיור ומאבטחים שיחקרו את המקרה, אך קודם יתקשר ויבדוק שלא מדובר בהפעלה כוזבת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

G4S ישראל פועלת בפריסה ארצית ומציעה ללקוחותיה שרותי אבטחה אנושית, אבטחה אלקטרונית, מערכות מתח נמוך, וטכנולוגיות מיגון מהמתקדמות בעולם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת G4S

מאת: G4Sעסקים - כללי12/11/121558 צפיות
זמזמים לבגדים הם חלק ממערכות מיגון למניעת גניבות מחנויות. לכל בגד: שמלה, חזיה, גופיה, מכנסיים וכדומה מצמידים זמזם המתאים בגודל ובמראה כדי לתת ללקוח אפשרות לגעת וגם למדוד ולמנוע הוצאת הפריט מהחנות שלא דרך הקופה.

מאת: G4Sאבטחת הבית06/11/12748 צפיות
מתי משפחה בוחרת מערכת אזעקה לבית? בדרך כלל זה קורה כשנכנסים לדירה חדשה או שמכל סיבה שהיא מחליטים להתקין מערכת אזעקה בבית/בדירה שאין בה מערכת לגילוי פריצה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222815 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223127 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211569 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211758 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica