חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתמקד בהווה למען עתיד טוב יותר

אנשים המתקשים להתמודד עם מצוקות נפשיות והפרעות התנהגותיות טוב יעשו אם יחפשו  פסיכותרפיסטית שתוכל לעזור להם להחזיר את המיקוד והשליטה לחייהם. תפקידה של פסיכותרפיסטית הוא להעניק טיפול רגשי או נפשי שיאפשר התמודדות בריאה המביאה לשינוי חיובי בחייו של המטופל. תהליך הטיפול הפסיכותרפי הוא לא קצר ודורש השקעה והתחייבות אמיתית וכנה של שני הצדדים אך ללא ספק ההשקעה משתלמת.

פסיכותרפיסטית - מהו תפקידה?

תפקידה של פסיכותרפיסטית הוא לסייע למטופלים בהתמודדות עם טראומות, קשיים, זיכרונות ומגבלות הנובעים מהתרחשויות בעברם. בזמן הטיפול עליה להיות קשובה לכאב של המטופל וליצור עבורו סביבה נוחה ותומכת בה הוא ירגיש נוח לחשוף את עצמו. הטיפול הפסיכותרפי נעשה באמצעות שימוש בגישות שונות המותאמות לאופי המטופל והטיפול הנדרש על מנת להביאו למקום בו יצליח להתמודד עם כאב העבר עד כדי השארת העבר מאחוריו והתקדמות לעתיד טוב יותר.

פסיכותרפיסטית - מטרת הטיפול

רבים מאתנו חווים קשיים בהתמודדות עם שינויים המתרחשים בחיינו ולרוב הדבר כרוך בלא מעט קשיי הסתגלות ואף כאב. הטיפול הפסיכותרפי מאפשר למטופל להכיל את הכאב ומביא את המטופלים למקום של תפקוד בריא תוך שימת דגש על יחסים של אמון וקרבה בינו לבין הסביבה.

פסיכותרפיסטית - משך הטיפול

טיפול פסיכותרפי הוא לא תרופת פלא המהווה פתרון מהיר לכל הבעיות. אדם המחליט לעבור טיפול אצל פסיכותרפיסטית או פסיכותרפיסט צריך להיות מחויב למספר פגישות לא ידוע שרק באמצעותן יוכל לעבור תהליך של  שינוי אמיתי. כל מקרה מטופל באופן שונה על ידי פסיכותרפיסטית המחויבת ונאמנה לתהליך שהמטופל עובר ומלווה ומחזקת אותו על מנת לאפשר לו לקבל את הכוחות להם הוא זקוק על מנת להמשיך בחיים בריאים, מלאי הגשמה, נטולי פחד וחרדה והכי חשוב - מאושרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13991 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121190 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121520 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/121222 צפיות
פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121054 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)עסקים בינלאומיים14/11/121095 צפיות
ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121183 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאמרים נוספים בנושא פסיכולוגיה

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196298 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196301 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196155 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196281 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196364 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196561 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196236 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica