חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידושים בעולם רפואת השיניים

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/20121224 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

טיפולי שיניים 'מיקרוסקופיים'

אחד הפיתוחים המעניינים ביותר בתחום רפואת השיניים הוא המיקרוסקופ האורתודנטי. המיקרוסקופ מאפשר לרופא השיניים לראות את השן בהגדלה של עד פי 60 מגודלה המקורי. בעזרת ההגדלה הרופא יכול לראות טוב יותר את המתרחש בתעלת השורש לאחר עקירה, לסלק חומרים מטיפולים קודמים בקלות רבה יותר ובאופן כללי לראות פרטים שלא ניתן לראותם ללא עזרת המיקרוסקופ.

שתלי 'דיסק' אורתופדיים

רוב השתלים המיוצרים כיום בנויים פחות או יותר באותה צורה היא הצורה הבורגית. הבורג משמש כ'שורש' השן עליו מורכבת השן המלאכותית. השתלות שיניים עם שתלים בורגיים אפשריות רק במקרה בו העצם מספיק צפופה וחזקה. כאשר העצם אינה מתאימה, יש צורך בהשתלת עצם (לרוב מחומר מלאכותי). פיתוחם של שתלי הדיסק עוזר למזער את הצורך בהשתלות עצם, הליך מורכב ולא פשוט עבור המטופל. השתלים הללו מעוצבים בצורה ייחודית המאפשרת להם 'להיתפס' טוב יותר בעצם, גם כשהיא בעלת צפיפות נמוכה.

ייצוב תותבות על גבי שתלים

במקרים בהם לא ניתן לבצע השתלה בעזרת שתלים מתקדמים או שיקום על גבי שתלים מסיבות שונות הפתרון היחיד הנותר בפני המטופל הוא התאמת שיניים תותבות. הבעייתיות בשיניים התותבות היא אחת של תזוזה ואחיזה לא טובה של התותבת במיוחד בלסת התחתונה. על מנת להעניק לשיניים התותבות יציבות גבוהה יותר ולמטופל נוחות מרבית, ניתן לעגן את התותבת על גבי שתלים. ייצוב התותבת על השתלים מאפשר למטופל לא לחשוש מיציאת השיניים והמבוכה הנגרמת בעקבות מקרים אלו, לעיסה קלה יותר ואסתטיקה גבוהה יותר.

הכתוב במאמר אינו מחליף חוות דעת של רופא שיניים.
בכל מקרה יש להתייעץ עם רופא שיניים לפני כל החלטה או טיפול.

למידע נוסף בקרו באתר של מרפאת שמואלי - מרפאת שיניים בכפר סבא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13994 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121192 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121526 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121058 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)עסקים בינלאומיים14/11/121098 צפיות
ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121185 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בניין ואחזקה - כללי15/09/12923 צפיות
חיסכון בחשמל עם דודי שמש מתחיל בבחירה נכונה של הדוד. אם אתם משפחה בת 2-3 שלוש נפשות דוד שמש המכיל 80 ליטרים יספיק לכם, משפחה בת 4 נפשות יותר זקוקה לדוד שמש של 120 ליטרים. חשוב לקנות דוד שמש קטן ככל האפשר, כמה שהדוד קטן יותר כך עלות חימום המים בו נמוכה יותר. כמו כן, חשוב לרכוש דוד שמש איכותי עם ציפוי אמייל המגן על הדוד והמים בתוכו, באזורים קרים מומלץ לרכוש דוד עם צנרת מברזל ולא נחושת שכן טמפרטורות קרות במיוחד עשויות לגרום לקפיאה של צנרת הנחושת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171503 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica