חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת נדל"ן בארה"ב להשקעה – שאלות ותשובות בתחום המיסוי

ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

האם יש עלי חובת תשלום מס על הכנסה משכירות בארה"ב?

השקעות נדל"ן בארה"ב המניבות רווח משכירות למשקיע חייבות במס הכנסה לרשויות המס האמריקאיות בדיוק כמו כל הכנסה אחרת. על בעל הנכס לפתוח תיק ברשות המיסים (ניתן גם ללא התייצבות אישית).

האם יש עלי חובת דיווח גם לרשויות המס בישראל?

חוקי המס בארץ קובעים כי גם הכנסה ממקורות בחו"ל חייבת בדיווח לרשויות המס. סכום המס תלוי בגורמים שונים והינו אינדיווידואלי בהתאם לנתוניו של המדווח.

כיצד אני יכול להימנע מתשלום כפל מס?

אחד החששות של רוכשי נדל"ן בארה"ב לשקעה הוא תשלום מס כפול, הן בארצות הברית והן בארץ שיהפוך את ההשקעה ללא כדאית. יש ראשית לציין כי רכישת דירות בארה"ב להשקעה (רווח משכירות) הוא תחום שיכול להיות רווחי למרות הצורך לדווח על הכנסה הן בארה"ב והן בארץ ובתיאום עם רואה חשבון ניתן בהחלט להוריד את המס למינימום. רשויות המס בארץ מציעות שני מסלולים בהתאם לחוקי המס. האחד על פי סעיף 121 לפקודת מס הכנסה לפיו ניתן לקזז הוצאות ומס ששולם בחו"ל מתשלום המס על רווחים מההשקעה. המסלול השני לפי סעיף 122א לפקודת מס הכנסה מציע לשלם 15% מההכנסה ללא קיזוז הוצאות. מומלץ לכל רוכש לבצע הערכה של כדאיות כל אחד ממסלולים אלו מול רואה חשבון ומול החברת ההשקעות.

במידה ואמכור את הנכס, האם עלי לשלם מס בארה"ב? בישראל?

בדומה לרוב המדינות בעולם, גם בארצות הברית נדרש מוכר של נכס לשלם מס. עם זאת, מס על דירות למכירה בארצות הברית נמוך יותר מהמס הנהוג בישראל ותלוי רבות במצבו המשפחתי של המוכר. יש לציין כי חוקי המס בישראל דורשים תשלום מס עבור נכסים שנמכרו במדינות אחרות כך שעל המוכר להצהיר על מכירת הנכס גם בפני רשויות המס בארץ.

תוכן המאמר אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי כלשהו.
בכל מקרה יש להתייעץ עם מומחה לתחום מיסוי נדל"ן בארה"ב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13994 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121192 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121526 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/121224 צפיות
פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121058 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121185 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בניין ואחזקה - כללי15/09/12923 צפיות
חיסכון בחשמל עם דודי שמש מתחיל בבחירה נכונה של הדוד. אם אתם משפחה בת 2-3 שלוש נפשות דוד שמש המכיל 80 ליטרים יספיק לכם, משפחה בת 4 נפשות יותר זקוקה לדוד שמש של 120 ליטרים. חשוב לקנות דוד שמש קטן ככל האפשר, כמה שהדוד קטן יותר כך עלות חימום המים בו נמוכה יותר. כמו כן, חשוב לרכוש דוד שמש איכותי עם ציפוי אמייל המגן על הדוד והמים בתוכו, באזורים קרים מומלץ לרכוש דוד עם צנרת מברזל ולא נחושת שכן טמפרטורות קרות במיוחד עשויות לגרום לקפיאה של צנרת הנחושת.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161460 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152373 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151867 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146601 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148413 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica