חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד או מוסד נקי לרושם טוב על הלקוחות

מאת: מיכל זניקיון19/09/2012764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקיון משרדים הוא חלק חשוב מ"איך שאנו נראים". ניקיון יוצר גם סביבה נעימה לעובדים על מנת שיעבדו בו כך שתהיה אווירה של סדר וניקיון. המסר של משרד או מוסד נקי הוא ברור, ומשדר רצינות ואחריות. ישנן גם פעולות שעושות חברות הניקיון למשרדים שהם חייבים להיעשות, אחת מהן זה הכנת המשרד והברקתו, לפני כנס גדול או אירוע עסקי חשוב.

אם משרדכם ממוקם באחת הערים הגדולות כמו חיפה, אז תצטרכו להזמין חברת ניקיון בחיפה וגם לניקוי מוסדות, שהוא תהליך קצת יותר מורכב כי עובדים בו הרבה יותר אנשים מאשר במשרד רגיל.

על כן חברת ניקיון מוסדות בחיפה היא החברה שאנו אמורים לחפש, וחשוב שהצוות שינקה יהיו כמה אנשים שכל אחד מהם ינקה קומה אחת. רצוי שאותה חברה של ניקיון בחיפה תהיה קבועה ותיאום הציפיות ביניכם יהיה מוגדר.

חברת ניקיון ידועה בתחום אמורה להגיע עם הציוד המשוכלל שלה וכוח האדם המקצועי, כך שמיד תדע שיש לך עסק עם חברה מקצועית. פגישה מקדימה עם בעלי  החברה לניקיון במשרדם תעשה את הרושם הראשוני.

סביבה הגיינית תיצור לעובדים סביבת עבודה נעימה. משרד נקי הוא חלק מהשירות שאתם נותנים ללקוחותיכם. לכן, זכרו כי שמו הטוב של המשרד שלכם תלוי גם בניקיונו.

ידוע כי ניקיון משפיע על מצב רוח העובדים וכל מי שנמצא בסיבתכם. ניקיון משרד זה לא פינוק או מותרות, עליכם להיות עסוקים בעבודתכם ולא להעמיס על עצמכם מחשבות כמו דאגה לניקיון המשרד.

משרד מלוכלך משדר:  לפה אני לא נכנס, ואני לא רוצה שיטפלו בי..".  חשבו איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם ניגשים למשל למשרדים של סוכנות ביטוח והמשרדים היו מלוכלכים ומבולגנים, נכון שאתם לא הייתם בטוחים כי הייתם רוצים לעשות שם ביטוח? אז כך מרגיש לקוח שנכנס למשרדכם.

חברה לניקיון משרדים תתקשר ללקוחותיה, על מנת להיות בטוחים שהם מרוצים, ויקבלו כל הערה בברכה. יחס אדיב מצד החברה  לניקיון משרדים יתרום אף הוא לתדמיתה החיובית. אם תחשבו שהמשרד הוא הבית השני שלכם שבו אתם מבלים שעות ניכרות, תבינו כמה חשוב הניקיון שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143076 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143556 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143803 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144045 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144131 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144475 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144367 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222995 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191650 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191691 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182106 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181649 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181538 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181438 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica