חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים מתנפחים –להיות חופשי ומאושר...


לקפוץ גבוה, כמה שיותר.
לקפוץ, להשתולל, לא לחשוב יותר מידיי, ליהנות מכל רגע ושוב לקפוץ.
לנחות עם כל הגוף, ללא פחד, ללא עצירה, כמו נחיתה על ענן רך, נעים וצבעוני במיוחד.

למי לא מתאימה עכשיו התחושה הקופצנית הזו והענן הרך אליו מגיעים בסיום קפיצה משתוללת?
אני בטוחה שלכולנו.
החופש לעשות מה שבאמת מרגישים, לרחף על עננים, לקפוץ בלי שיגידו לך כלום, להגיד מה שבא, לחשוב מהלב, לקפוץ גבוה וכמה שיותר.


החווייה.

האטרקציה המשמעותית ביותר היום עבור הילדים הן המתקנים המתנפחים.
שם, הם יכולים לעשות ככל עולה על רוחם. אין סכנות החלקה, אין סכנות של חבלה מפינות או אבני-דרך, הכל רך, נעים, בעל שטחי משחק גדולים, צבעוניים, מעניינים, והמגוון- עצום.

את התחושות הללו מעניקים לילדכם, אנשי מקצוע שהתמחותם הן ההנאות הקטנות והגדולות גם יחד.
הם המציאו את המתקנים המתנפחים ואת מתקני השעשועים המאתגרים, את ההזדמנות לחוות מה שהילדים שלכם הכי אוהבים- את החופש.

בנוסף למתקני הילדים, קיימים גם מתקנים שמתאימים למבוגרים.

כדי להבין מהם אותם מתקנים מתנפחים ואילו מתאימים לאיזה גיל, אזכיר מספר אופציות וסוגים.

מתקני בריכה, מים וקצף, המותאמים לכל גיל, בהתאמה כמובן לגודל המתקן. הם בדרך כלל בעלי צורות של חיות, כגון לווייתן, דולפין וכריש ומתפרסים לאורך הבריכה או באתר הספציפי.
מגלשת מים, מגלשת גשר-צר, מגלשת קצף, בריכה קטנה, מתקנים לבריכה ועוד.

מתקנים מתנפחים ומיוחדים לקפיצה, כגון טרמפולינות, המיועדים לגילאי 3 ומעלה.

מתקנים מתנפחים ומאתגרים שביניהם נמצא את הבאנג'י-ראן, מתקן הסומו היפני, קומנדו קיר טיפוס,
השור הזועם, ספיידרמן, פירמידת טיפוס, הר טיפוס, כדורסל, סימולטור חלל ועוד.
המתקנים הללו מיועדים לגילאי 7 ומעלה.

והמתקנים המתנפחים לילדים, שביניהם ניתן למצוא את בריכת הכדורים, את הג'מבורי שמהווה מספר תחנות משחק, טירת כדורים פורחים, מיטת צעצועים, נדנדות, אוהלים עם כדורים, מתקנים מחומרים העשויים ספוג, כדורי ענק קפיציים, מגלשת סולמות וחבלים, מגלשת מיני סלייד עוד.

תוספות למתקנים המתנפחים.

כל מפעיל המציע את המתקנים המתנפחים משלב בהצעתו מספר אופציות נוספות כדי שהפקת האירוע תהיה מושלמת ותשלב בתוכה מספר אפשרויות נוספות שימלאו את צרכיו של כל משתתף ומשתתפת, בכל גיל וגיל.

קיימים מפעילים המשלבים מוזיקה עכשוית, תקליטנים בעלי ציוד הגברה משוכלל, צוותי בידור שיסתובבו ויפעילו את המשתתפים בהנאה, זהירות ויעילות, משחקים ופעילויות מיוחדות בנוסף למתקנים המתנפחים.
לעיתים הם ישלבו מתנפחים יבשים ורטובים גם יחד, כדי שהבחירה תהיה חופשית ומגוונת.


ישנם מפעילים שישלבו גם מזון לצד המתקנים המתנפחים, כמו דוכני מזון של נקניקיות, פיצות, המבורגר בלחמנייה, פופקורן, סוכר, תירס,דוכני פלאפל, גלידה, קרפ צרפתי, ברד, שתייה ועוד.
חלקם ישלבו בר קפה מקצועי או בר ממתקים ושתייה קלה.


תחנות הפעלה אתגריות לילדים, ישולבו גם הן בין המתנפחים.
סימולטורים, נינטנדו, שולחנות משחק, שולחנות קזינו, סוניפלייסטיישן, משטחי ראלי, מכוניות מרוץ, ירי בלייזר, שטיחי ריקוד, זריקת טבעות, הוקי אויר,מירוץ סוסים, באולינג, חיצים וקליעה, מסלול מכוניות עם שלט ועוד.


מפעילים רבים ישלבו תוכניות אומנותיות בנוסף למתקנים המתנפחים.
ליצנים, קוסמים, בובות ענק בשלל דמויות, בובות המדברות מהבטן, כלבי קרקס, פרסים, משחקים, זיקוקי דינור, בלוני הליום, חיות ליטוף, סדנאות אומנותיות שכוללות איפור ע"י מאפרות מקצועיות, קעקועים, יצירה בגבס ובחול, הכנת מוביילים, סדנת שוקולד, סדנת בלונים ועוד.
כמו כן, הפעלות של ריקודים, הפעלות מצנח ענק, הפעלות מיוחדות המתאימות במיוחד לחגים ספציפיים עם חידונים ופרסים,

חשוב מאוד.

ישנם מספר כללים חשובים בעת בחירת מפעיל המתקנים המתנפחים.

חשוב להתאים את סוגי המתנפחים לגילאי המשתתפים. יש להיוועץ עם מפעיל מקצועי ולא להתפתות ולהזמין מתקנים שאולי יהיו זולים ומפתים, אך לא יהיו מתאימים כלל לגיל המשתתפים. גם אצל הילדים, חלוקת הגיל היא ברורה.

אם האירוע נערך בחוץ, חשוב שיהיה גנרטור פעיל, מוכן ומזומן בשעת הצורך וחשמל בהישג יד, אך לא באופן כזה שיסכן את הילדים, כלומר קרוב למקום המשחק והמתקנים.

אם האירוע נערך בחצר הבית, יש להודיע לשכנים הצמודים אליכם, על הרעש העתיד להיות. התחשבות בזולת הכרחית כאן. לא הייתם רוצים שגם לכם יפריעו בשעות מפתיעות ללא כל התראה מראש.

חשוב שיהיה צוות המפעיל את המתקנים המתנפחים, אשר יסתובב בין התחנות, ידריך, ושמור על הסדר והבטיחות ההכרחיים במיוחד אצל הילדים. החיבור בין הילדים לצוות יכול לגרום להנאה רבה יותר, לפעילות מעניינת וכיפית, לכן חשוב שהצוות המפעיל יהיה בעל גישה מיוחדת לילדים, סבלני ונעים.

יש לוודא שהמתקנים עליהם אתם משלמים יהיו ברמה מקצועית גבוהה,גם מבחינת איכות המתקנים, בטיחותם ושלמותם.

לוודא שאכן המתקנים שהזמנתם לא תופסים את כל שטח האירוע, אחרת תמצאו את עצמכם ואת האורחים שלכם, מקפצים בין ג'ימבורי לבריכת הכדורים...

לבדוק שהחברה ממנה הזמנתם את המתקנים המתנפחים מבטחת בביטוח צד ג', כדי שחלילה לא יקרה מקרה לא נעים ולא יהיה כיסוי על כך.

אם כך המתקנים המתנפחים יכולים לגרום לאירוע שלכם להיראות גדול מהחיים, מושקע, מעניין, צבעוני, יצירתי ומגוון.

שבו והחליטו איזה מפעיל נראה לכם מתאים, לכו וצאו לשטח כדי לראות את המתקנים מול עיניכם, תנו לילדכם לחוות את החווייה , והפיקו לעצמכם אירוע שכולו שמחה וכיף אמיתיים.


בהצלחה בבחירה.
התענוג מובטח.

שלכם,
אתר מסיבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסיבות והפקות אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - אתר מסיבות

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותאירועים וחתונות22/03/091410 צפיות
ההתרגשות בעיצומה. התאריך מתקרב והילדודס שלכם גדלים במהירות האור אל מול עיניכם-והנה, הם הגיעו לגיל שבו אפשר להתחיל. להתחיל?... מה להתחיל? כן. כן. הגיע הרגע להתחיל לתכנן את האירוע החשוב בחייהם, הגיל בו הם הגיעו למצוות, ולעשות את זה הכי טוב והכי מרגש שאפשר!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים03/03/091410 צפיות
סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר... מכירים את המשפט הזה? נו. בטח מכירים. מי שהמציא את המשפט הזה,כנראה חשב באותו רגע על חתונה ומסיבת רווקות. הרי סופה של תקופת הרווקות היא תחילתם של חיי הנישואין. אז איך ננציח את הרגעים המיוחדים האלה, הגבול הדק בין תקופות משמעותיות בחיי כל רווקה, הימים האחרונים בחייה ללא טבעת והינומה- אם לא במסיבת רווקות שתגרום לכל רווקה לרצות להתחתן? או יה!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהומור וסטנד-אפ23/02/091550 צפיות
ברגע הראשון שאנחנו שומעים את המילה - ליצן - מהדהד בראשינו צחוק גדול. אנחנו חוזרים להיות ילדים לכמה שניות. חוזרים לרגעי ההשתטות, לרגעים בהם היינו חופשיים לעשות את כל הדברים שרק רצינו, לאותם רגעים בהם היה לנו החופש להיות אנחנו, ללא גבולות, ללא מחסומים, ללא התניות. פשוט להיות.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים23/02/091221 צפיות
אז למה להזמין רקדנית בטן לאירוע שלכם? מאז ומתמיד נחשב ריקוד הבטן לחושני, מורכב ומסקרן. על אף שהינו ריקוד עתיק מאוד, הוא מעניק תחושת חופש ויצירה, ביטוי עצמי- גופני ומנטאלי, לכל הרוקדת אותו, וכפועל יוצא גורם להנאה ויזואלית-עמוקה לאלה הצופים בה. רקדנית הבטן, הופכת כל אירוע סטנדרטי, לאירוע אחר ושונה.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים13/02/091454 צפיות
"מה?! שאני אחגוג יום הולדת? בגיל שלי"? לבטח שמעתם את המשפט הזה ולא מעט (אולי אתם אלה שאומרים אותו?). והתשובה הנכונה היא:"כן! ברור! לחגוג זה חובה! איך לא?!".

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים11/02/091206 צפיות
רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..קוסמים מיהם ולמה הם פה? קוסם קוסמים למסיבות ואירועים רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותאירועים וחתונות11/02/091249 צפיות
"מדהים איך שהזמן עובר!" אתם אומרים לעצמכם. "אנחנו חייבים לעשות את יום ההולדת הכי מופלא שיש!" אתם מוסיפים בהתלהבות. מוסיפים ואינכם מאמינים שלא מזמן הקטנטן או הקטנטנה שלכם ישבו עטופי חיתול וחדורי מוצץ ובקבוק והנה, הזמן טס והם מתחילים להיות אנשים קטנים ומדהימים. אז לא מגיע להם לחגוג זאת כראוי?

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211615 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202356 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195910 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191787 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191570 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191683 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181683 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica