חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי הולדת לילדים- קטנים קטנים, אבל גדולים מהחיים

"מדהים איך שהזמן עובר!" אתם אומרים לעצמכם.

"אנחנו חייבים לעשות את יום ההולדת הכי מופלא שיש !" אתם מוסיפים בהתלהבות.

מוסיפים ואינכם מאמינים שלא מזמן הקטנטן או הקטנטנה שלכם ישבו עטופי חיתול וחדורי מוצץ ובקבוק והנה, הזמן טס והם מתחילים להיות אנשים קטנים ומדהימים. אז לא מגיע להם לחגוג זאת כראוי?

כן, תאריך יום ההולדת הגיע, ואין דבר כזה שלא תהיה פה מסיבה אמיתית, אחת כזאת שלא ישכחו אותה לעולם.

כן, בעיקר הילד/ה שלכם.

טוב נו, גם אתם. ו... גם החברים של הילדים שלכם. טוב נו בואו נהיה גלויים, גם ההורים שלהם.

בקיצור זאת חייבת להיות המסיבה של השנה.

באותו רגע בו אמרתם לעצמכם שאתם חייבים לעשות את מסיבת יום ההולדת הכי מופלאה שיש, מצאתם את עצמכם, באותה נשימה, מגרדים את ראשכם גירוד קל של מחשבה עמוקה, שאומרת כי אינכם יודעים כלל לאיזה כיוון לפנות, מה לעשות, מה הילד שלכם הכי אוהב, מה הכי יפתיע, איזו יום הולדת יתאים לגיל רך יותר, איזה יום הולדת יתאים לגיל בוגר?

אז כן, מגוון האפשרויות עצום, מיוחד, מפתיע, מרגש, חסר גבולות, מותאם לכל ילד וילד, לפי רצונותיו, חלומותיו, אישיותו.

כמובן שקיימים טרנדים חדשים שמשתנים כל הזמן, מתחדשים ומתפתחים בהתאם לעולמם של הילדים שלנו.

אז איך עושים את זה? מאיפה מתחילים?

קודם כל חשוב שתחליטו על היום בו תיערך מסיבת יום ההולדת

יום שיהיה נוח לכולם, כמובן שלא תחייגו לכל אחד ואחד מהמוזמנים, אך שלא יהיה זה יום חג, בו קיים סיכוי שלא כולם יגיעו, או יום אחר בו אתם יודעים על פעילות זו או אחרת, המתקיימת למוזמנים הפוטנציאליים (למשל, עוד יום הולדת של ילד אחר מהגן או הכיתה).

אז החלטתכם על תאריך. מעולה. כעת החליטו על שעת המסיבה.

כבר התחלה טובה להמשך הדרך.

ועכשיו? היכן תיערך מסיבת יום ההולדת?

קיימת האופציה לערוך אותה בתוך הבית כמובן, ואם יש לכם חצר, אזי האופציות גדלות והבית לשמחתכם ולשמחת המנקה שבאה לנקות כל שבוע, יישאר נקי ומצוחצח. רובו. נו, לפחות זה.

לכל מקום יתרונות וחסרונות משלו.

כשמחליטים שמסיבת יום ההולדת תיערך בבית, צריך לקחת בחשבון, שקהל הילדים יהיה חשוף לרהיטים שאולי שבירים, תאורה מסוימת שאולי חלשה מידיי, צפיפות ולעיתים קצת בלגן ולכלוך שיכול להיווצר   בתוך ביתכם (שאריות מזון בדרך כלל).

מצד שני, בתוך הבית ההאזנה למפעיל יום ההולדת ממוקדת יותר ולעיתים גם אין צורך בהגברה, כי הכל קרוב , הכל ליד.

יום הולדת בבית לא יגרום לאף ילד סקרן ללכת לדוגמא, אחר חתול קטן שצץ לו כמוזמן למסיבה, כך שאין דאגה שמישהו ינוע ממתחם יום ההולדת.

כשאתם עורכים את המסיבה מחוץ לבית, מרווח הנשימה גדול יותר,   הבית נשאר נקי, כפי שהזכרנו, אך חשוב להיות מודעים למזג האוויר ביום זה, לרעש שעלול להפריע לשכנים, ליתושים שירצו גם כן לחגוג במסיבה, ובכלל להצבת מתחם מוגדר למשתתפי יום ההולדת.

החלטתם על מקום.

השלב הבא הוא בחירת נושא למסיבת יום ההולדת.

נושא מסיבת יום ההולדת, צריך להתחיל להיבנות מרצונותיו של הילד.

עולמו הפנימי, סרטים שהוא אוהב, תוכניות טלויזיה, תחביבים היכולים להיות קשורים לנושא, חלומות, פנטזיות, חיות שאוהב, צבעים ותחושות אליהם מתחבר.

מכל אלה תוכלו ליצור רשימה של נושאים שנוגעים בילד, מבטאים את אישיותו והם אלה שיניעו אתכם למצוא את המפעילים המתאימים ליום ההולדת.

והמגוון עצום.

ממסיבות אוכל, בהן הילדים לומדים לבשל, תיאטרון בובות, פעילות עם חיות, מתנפחים, ליצנים, קוסמים, מסיבות איפור, משחקים מיוחדים, פעילויות הלקוחות מחיי הטלויזיה שלנו, ועוד ועוד.

אין סוף לתענוג.

חשוב שבסופו של דבר, לאחר שתקצצו מהרשימה את הנושאים שפחות נמצאים בראש מעייניו של הילד, תגיעו לנושא אחד או שניים מהותיים ומשם תבחרו עם הילד את הרעיון הראשי שהוא זה שיניע את הלך העניינים במסיבה.

מכאן, הדרך מובילה כמובן להתאמת המסיבה לגיל הילד.

לא בכל גיל יתאימו התכנים והפעילויות.

בגילאים הקטנים יותר, 3-6, הפעילות צריכה להיות יצירתית ולא מורכבת מידיי, בשיתוף כולם, ובידיעה שיכולת הריכוז בגיל זה אינה גבוהה. זמן ממוצע למסיבה הינו שעה עד שעתיים.

בגיל   בוגר יותר, 7-11, הילדים ייקחו חלק בעריכת ההכנות למסיבה ובהחלטה על הפעילויות שיתקיימו בה. משחקים בקבוצות, תחרויות, ופעילויות יצירה מגוונות אפשריות כאן ואף מומלצות.

הזמן המומלץ למסיבה הינו שעתיים עד שלוש.

כעת ניתן לבחור את מפעיל המסיבה.

חשובה מאוד האחריות האישית של המפעיל ויכולתו ליצור קשר חם ואוהד עם הילדים,כמו כן האסרטיביות אותה יפגין, כדי שישלוט בקהל הקטנטנים ויאתגר אותם להיות מרוכזים וקשובים בכל רגע ורגע ביום ההולדת.

חשוב שהציוד אותו יביא המפעיל יהיה איכותי, יצירתי, מותאם לילדים ולגילם.

חשוב שאם קיים צורך בהגברה, אכן תקבלו מענה לכך ולמפעיל יהיה את הציוד הנדרש.

אם קבלתם המלצה על מפעיל מסוים, מה טוב.

קיימת גם האפשרות ללכת ולראות את אותו מפעיל באירוע זה או אחר ולקבל את המידע אותו אתם צריכים, ואת ההחלטה אם אכן הוא הנבחר לערוך את מסיבת השנה של הילד שלכם. זה חשוב. מאוד אפילו.

בידקו אם המפעיל מפרסם את עצמו באינטרנט, דבר חשוב כי כך הינו נחשף ומציג את עצמו לעולם.

בידקו כמה שנים הוא בתחום, התרשמו מהמלצות שלו, ולאחר שיחה עימו נסו להרגיש אם אתם מתחברים לאנרגיות שלו. גם זה חשוב ומהותי במיוחד.

הזמינו אפילו חודש וחצי מראש את המפעיל. אם הוא מפעיל עסוק במיוחד, זה מעולה. הזמנה כחודש וחצי לפני, ייתן לו ולכם מרווח נשימה לגבי תכנון המסיבה.

ועכשיו- לאוכל!

קודם כל הגדולה מכולם- עוגת יום ההולדת, כי בלעדיה...מה זה שווה?

היום עוגה היא לא רק עוגה. היא חגיגה.

בדרך כלל אופי העוגה מותאם לנושא יום ההולדת כך שחשוב להיוועץ גם לגביה עם הילד.

ניתן לאפות לבד או לפנות לאנשי מקצוע מוכשרים   המכינים עוגות יום הולדת שנראות מפוסלות וקסומות במיוחד. איזה כיף. למי לא בא לאכול עכשיו איזו נסיכה קסומה בטעם מרציפן?.

חטיפים וממתקים רצוי שיהיו בתחילת האירוע כך שאף ילד לא ירגיש רעב למתוק וכדי שיהיו כולם מרוכזים בפעילות המיוחדת הממתינה להם.

לגבי הכיבוד במסיבה לאחר הפעילות.

חשוב להגיש צלחות אישיות כדי שלא יווצר מצב שחלק מהילדים יצליחו להגיע לאוצר וחלקם לא. אישי זה הכי פרקטי.

הצלחות צריכות להגיע אל הילדים בסוף הפעילות, כדי שלא תהיינה הפרעות מבחינתם וכדי שיהיו מרוכזים ביצירה.

לגבי השתייה. מומלץ על מים ועל משקה קל, אחד או שניים.

אחרי שהכל מוכן, הגיע הזמן להכין את ההזמנות!

הכינו את רשימת הילדים המוזמנים.

לעיתים יצטרפו גם קרובי משפחה וחברים.

בהזמנה ציינו את הנתונים הבאים:

  • המזמין- כמובן הילד שלכם. איזה עונג...
  • הילד המוזמן.
  • תאריך המסיבה.
  • שעת המסיבה.
  • כתובת המסיבה.
  • מספר טלפון לבירורים.

כשבועיים וחצי לפני המסיבה, התחילו לחלק את ההזמנות.

שיהיה בהצלחה ומזל טוב ענקי לכל הקטנים הגדולים מהחיים!

שלכם,

אתר מסיבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסיבות והפקות אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - אתר מסיבות

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותאירועים וחתונות22/03/091409 צפיות
ההתרגשות בעיצומה. התאריך מתקרב והילדודס שלכם גדלים במהירות האור אל מול עיניכם-והנה, הם הגיעו לגיל שבו אפשר להתחיל. להתחיל?... מה להתחיל? כן. כן. הגיע הרגע להתחיל לתכנן את האירוע החשוב בחייהם, הגיל בו הם הגיעו למצוות, ולעשות את זה הכי טוב והכי מרגש שאפשר!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים03/03/091409 צפיות
סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר... מכירים את המשפט הזה? נו. בטח מכירים. מי שהמציא את המשפט הזה,כנראה חשב באותו רגע על חתונה ומסיבת רווקות. הרי סופה של תקופת הרווקות היא תחילתם של חיי הנישואין. אז איך ננציח את הרגעים המיוחדים האלה, הגבול הדק בין תקופות משמעותיות בחיי כל רווקה, הימים האחרונים בחייה ללא טבעת והינומה- אם לא במסיבת רווקות שתגרום לכל רווקה לרצות להתחתן? או יה!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהומור וסטנד-אפ23/02/091550 צפיות
ברגע הראשון שאנחנו שומעים את המילה - ליצן - מהדהד בראשינו צחוק גדול. אנחנו חוזרים להיות ילדים לכמה שניות. חוזרים לרגעי ההשתטות, לרגעים בהם היינו חופשיים לעשות את כל הדברים שרק רצינו, לאותם רגעים בהם היה לנו החופש להיות אנחנו, ללא גבולות, ללא מחסומים, ללא התניות. פשוט להיות.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים23/02/091219 צפיות
אז למה להזמין רקדנית בטן לאירוע שלכם? מאז ומתמיד נחשב ריקוד הבטן לחושני, מורכב ומסקרן. על אף שהינו ריקוד עתיק מאוד, הוא מעניק תחושת חופש ויצירה, ביטוי עצמי- גופני ומנטאלי, לכל הרוקדת אותו, וכפועל יוצא גורם להנאה ויזואלית-עמוקה לאלה הצופים בה. רקדנית הבטן, הופכת כל אירוע סטנדרטי, לאירוע אחר ושונה.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים13/02/091453 צפיות
"מה?! שאני אחגוג יום הולדת? בגיל שלי"? לבטח שמעתם את המשפט הזה ולא מעט (אולי אתם אלה שאומרים אותו?). והתשובה הנכונה היא:"כן! ברור! לחגוג זה חובה! איך לא?!".

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים11/02/091204 צפיות
רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..קוסמים מיהם ולמה הם פה? קוסם קוסמים למסיבות ואירועים רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים11/02/091379 צפיות
לקפוץ גבוה, כמה שיותר. לקפוץ, להשתולל, לא לחשוב יותר מידיי, ליהנות מכל רגע ושוב לקפוץ. לנחות עם כל הגוף, ללא פחד, ללא עצירה, כמו נחיתה על ענן רך, נעים וצבעוני במיוחד. למי לא מתאימה עכשיו התחושה הקופצנית הזו והענן הרך אליו מגיעים בסיום קפיצה משתוללת? אני בטוחה שלכולנו. החופש לעשות מה שבאמת מרגישים, לרחף על עננים, לקפוץ בלי שיגידו לך כלום, להגיד מה שבא, לחשוב מהלב, לקפוץ גבוה וכמה שיותר.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099722 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099434 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098953 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098813 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099255 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099447 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098961 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica