חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי הולדת למבוגרים - כי גם לנו מגיע!

כל גיל הוא סיבה למסיבה, ולא משנה מהו סכום הספרות שיוצר אותו.

"מה?! שאני אחגוג יום הולדת? בגיל שלי"?

לבטח שמעתם את המשפט הזה ולא מעט (אולי אתם אלה שאומרים אותו?).

והתשובה הנכונה היא:"כן! ברור! לחגוג זה חובה! איך לא?!".

יום ההולדת שלנו הוא חגיגת התאריך שבו הגחנו אל העולם הזה- למרות שלא, אמא שלנו לא ממש צרחה מרוב אושר כשבקענו ממנה...- אבל החשוב מכל הוא, שעלה חיוך על פניה, חמש שניות אחרי שילדה אותנו. לא ככה? בטח ככה!

ימי הולדת הם התאספות כל המשפחה והחברים הטובים, כל אותם אנשים אשר עושים לנו טוב על הלב והנשמה.

אז תגידו לי- איך אפשר לוותר על כל הטוב הזה, ויותר חשוב מזה- איך אפשר לוותר על המתנות שאנחנו הולכים לבזוז הישר מידיהם של האורחים שלנו? אי אפשר. ברור.

לכל גיל, יש שאת הלך הרוח שלו, את הדברים אליהם מתחברים יותר או פחות, את סגנון ההומור, הבידור, השפה והתרבות שהוא מאחד בתוכו.

מגוון האפשרויות, בבחירת סגנון יום ההולדת שלנו הוא עצום, וחולש על מספר רחב של נושאים, תחומים, סגנונות וחוויות.

זה מתחיל כמובן בנושא שהכי מעניין את כולנו. סקס.

אז בואו נתחיל.

מפגשים עם סקסולוגית

המפגשים הללו כוללים בדרך כלל משחקים עם פרסים "רוטטים", צעצועים מדליקים ושיחות מהולות בחוש הומור בשילוב הרצאות חווייתיות.

במפגשים מדברים על מיניות האישה מול מיניותו של הגבר, על שימור התשוקה, נותנים טיפים מגוונים לשיפור חיי המין, יש הרבה מוזיקה, שתייה, וכן- ישנם אנשי מקצוע שנותנים לכם ולכן- שיעורי בית...אז הכינו את כלי הכתיבה, הדמיון והמחברות!

חשפנים, חשפניות- הכי סקסי שיש

צלצול בדלת, אתם פותחים אותה באדישות ולפתע- מה זה ?! שוטר במסיבה שלכם?! אבל רק עשר בלילה! ועדיין מותר לצווח עד כלות הנשימה והנשמה! לא ברור!

השוטר דווקא חברותי מאוד, הוא מחייך אליכם, בייחוד אליכן, מוזיקה מתחילה להתנגן. מישהו כאן עבד עליכם. השוטר הצדיק הופך להיות הדבר הסקסי ביותר שראיתן השנה. השנה? אולי בחיים.

פנטזיות מתגשמות, גם לכם גברים. חשפניות בתלבושות מפתות ומגוונות.

כאן- הכל יכול להתגשם מול עיניכם.

אלוהים? כמה טוב שיש יום הולדת!

** ומתנה רוטטת לכלת/חתן הערב (שהוא לב המסיבה) או למארחת.

טוב, די. נרגענו? (מה לא?)

ועכשיו נעבור לחלק שמשלב גם סקס. גם.

כן. זה לא נגמר לחלוטין, אבל זה קצת יותר רציני ומתוחכם.

גרפולוגיה

דרך כתב היד שלכם, ניתן לומר מי בן או בת הזוג המתאימים לכם או לכן. זוגיות, מיניות, תקשורת, עבודה ועוד- הכל ניתן לראות, להתאים ולייעץ דרך כתב היד.

במפגשים הגרפולוגיים יועלו תכונות דומיננטיות אצל כל אחד ואחת, בכל סגנון וסגנון.

יש המשלבים הומור במפגש הגרפולוגי, מה שעושה את החוויה ליותר מעניינת, מאתגרת ודינמית. ישנם גרפולוגים המשלבים תחומים נוספים, כגון ניתוח שפת גוף בנוסף לניתוח הכתב.

האפשרויות מגונות, התחום מעניין, מרתק, והרצון לדעת ולהעמיק- משאיר טעם של עוד בלב כולם.

מהכתב, נעבור אל תחום אחר לגמרי - הריקוד

ניתן להזמין שיעורי ריקוד לאירוע שלכם ואף לרקוד עם הרקדן או הרקדנית המקצועיים, שלימדו אתכם, בכל סגנון אפשרי, כגון:

סלסה, צ'ה צ'ה, מרנגה, רוקנרול, ואלס, טנגו, סמבה ועוד...

בשנים האחרונות החל גם ריקוד הבטן לקבל תאוצה ופופולאריות.

קיימים מפגשים מיוחדים לימי הולדת שמשלבים סדנאות חווייתיות   ומאתגרות   של תנועות הריקוד, וכן כל משתתפת מקבלת צעיף מיוחד, כשבעלת השמחה בדרך תקבל בגד שלם המתאים לריקוד.

האווירה תהיה בהתאם להלך הרוח, והאנרגיות יהפכו ברגע   אחד להיות מזרחיות ומענגות.

ישנן רקדניות המשלבות במופעים שלהן גם מעגל מתופפים, נגני דרבוקות, זמרי חאפלות מזרחיים, כדי להעשיר את החוויה.

טרנד חדש בתחום הריקוד, הוא הסטריפדאנס. הסטריפדאנס הוא סגנון ריקוד ארוטי וטיזינגי. הוא מקרב כל אישה לשיא הסקסיות שבה, בשובבות, בקלילות ובלבוש המתאים.

ועכשיו קצת אלטרנטיבי.

רוב העוסקים בתחומי האלטרנטיבי, משלבים מספר תחומים יחדיו.

תיקשור, רפלקסולוגיה, ארומטרפיה, קלפי טארוט, אסטרולוגיה, קריאת כף יד ועוד.

בערבי התקשור, למשל, עוסקים בכל מה שמקרב אותנו לעולם הנסתר ומגלים לנו מהי האנרגיה הפנימית הטמונה בנו. בנוסף לכך, השימוש בקלפי הטארוט יכול לענות על תשובות ספציפיות, ולסייע לנו בבחירותינו בחיים על ידי קבלת מסרים.

ישנן סדנאות למגנוט בחיינו, סדנאות העוסקות בכל אשר אנו מבקשים לנו, באיך נוכל ליצור את המציאות שאותה אנו רוצים.

בתחום המיסטי, בנוסף לקלפי הטארוט, נמצאת גם האסטרולוגיה- תורת הכוכבים, והנומרולוגיה- תורת המספרים, כל תחום הוא מרתק בפני עצמו.

תשובות רבות נענות. שאלות על כל נושא בחיים. זוגיות, תעסוקה, כסף, הצלחה, משפחה ועוד. החוויה היא מאוד רוחנית ומעצימה. בדרך כלל ניתנת תשומת לב אישית לכל משתתף ביום ההולדת, וכל אחד יוצא נשכר ומרוצה.

גם קריאה בכף היד היא חלק בלתי נפרד מערבי ימי ההולדת בתחום האלטרנטיבי- מיסטי.

חיזוי אישי ניתן שוב, לכל אחד ואחת, והעומקים אליהם מגיעים, הם מעניינים ולעיתים עונים על שאלות של שנים, סוגרים מעגלים ופותחים דרכים חדשות בחיים.

ועכשיו קצת צחוק

מופעי סטנד-אפ חוייתיים, הם חלק נכבד ומעניין במסיבות יום ההולדת.

אין כמו לצחוק במלוא הגרון והבטן, לשכוח לשעה וחצי את כל טרדות היומיום, לתת לילד שבכם לצאת החוצה   ולהנות מצחוק טוב, מתמשך ושנון.

אלו הם התחומים העיקריים, אך קיימים עוד נושאים מעניינים נוספים, שיכולים להיות רעיון מקורי ומעניין לחגיגת יום ההולדת שלכם.

ישנם גם מספרי סיפורים, סדנאות קוקטיילים, ערבי משחקי חברה, ימי הולדת מיוחדים שנעשים בתוך יאכטות, מזון לסוגיו שניתן להזמין לאירוע, בנוסף ישנם גם כותבי ברכות   בהתאמה אישית לחוגג או לחוגגת יום ההולדת, ניתן להזמין גם קריוקי לחובבי השירה ועוד המון אפשרויות שאין סוף להן.

מה שחשוב באמת הוא להתאים את נושא הערב למשתתפים בו.

רק אתם יודעים מה החברים שלכם אוהבים ומה ירתק אותם לפחות לשעתיים של אתגר, עניין, דינמיקה קבוצתית, שיתוף פעולה והמון המון כיף- כי בסופו של דבר זו המטרה המשמעותית ביותר.

ואתם? קחו זמן למחשבה, דונו עם עצמכם, מה הכי מרגיש לכם נכון ליום ההולדת שלכם, ולכו תדעו – אולי כבר יכינו לכם את הכל כמסיבת הפתעה.

המון המון מזל טוב!

שלכם

אתר מסיבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מסיבות והפקות אירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי אוחנה - אתר מסיבות

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותאירועים וחתונות22/03/091409 צפיות
ההתרגשות בעיצומה. התאריך מתקרב והילדודס שלכם גדלים במהירות האור אל מול עיניכם-והנה, הם הגיעו לגיל שבו אפשר להתחיל. להתחיל?... מה להתחיל? כן. כן. הגיע הרגע להתחיל לתכנן את האירוע החשוב בחייהם, הגיל בו הם הגיעו למצוות, ולעשות את זה הכי טוב והכי מרגש שאפשר!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים03/03/091409 צפיות
סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר... מכירים את המשפט הזה? נו. בטח מכירים. מי שהמציא את המשפט הזה,כנראה חשב באותו רגע על חתונה ומסיבת רווקות. הרי סופה של תקופת הרווקות היא תחילתם של חיי הנישואין. אז איך ננציח את הרגעים המיוחדים האלה, הגבול הדק בין תקופות משמעותיות בחיי כל רווקה, הימים האחרונים בחייה ללא טבעת והינומה- אם לא במסיבת רווקות שתגרום לכל רווקה לרצות להתחתן? או יה!

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהומור וסטנד-אפ23/02/091549 צפיות
ברגע הראשון שאנחנו שומעים את המילה - ליצן - מהדהד בראשינו צחוק גדול. אנחנו חוזרים להיות ילדים לכמה שניות. חוזרים לרגעי ההשתטות, לרגעים בהם היינו חופשיים לעשות את כל הדברים שרק רצינו, לאותם רגעים בהם היה לנו החופש להיות אנחנו, ללא גבולות, ללא מחסומים, ללא התניות. פשוט להיות.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים23/02/091219 צפיות
אז למה להזמין רקדנית בטן לאירוע שלכם? מאז ומתמיד נחשב ריקוד הבטן לחושני, מורכב ומסקרן. על אף שהינו ריקוד עתיק מאוד, הוא מעניק תחושת חופש ויצירה, ביטוי עצמי- גופני ומנטאלי, לכל הרוקדת אותו, וכפועל יוצא גורם להנאה ויזואלית-עמוקה לאלה הצופים בה. רקדנית הבטן, הופכת כל אירוע סטנדרטי, לאירוע אחר ושונה.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים11/02/091204 צפיות
רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..קוסמים מיהם ולמה הם פה? קוסם קוסמים למסיבות ואירועים רק המילים קוסם, קסם, קוסמים מעבירה בי מן צמרמורת של סקרנות, אני מעריצה מושבעת של כל ספרי הפנטזיה למיניהם ,הארי פוטר זו חגיגה שבכל פעם שהיא נגמרת אני ישר רוצה עוד..

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותהפקת אירועים11/02/091379 צפיות
לקפוץ גבוה, כמה שיותר. לקפוץ, להשתולל, לא לחשוב יותר מידיי, ליהנות מכל רגע ושוב לקפוץ. לנחות עם כל הגוף, ללא פחד, ללא עצירה, כמו נחיתה על ענן רך, נעים וצבעוני במיוחד. למי לא מתאימה עכשיו התחושה הקופצנית הזו והענן הרך אליו מגיעים בסיום קפיצה משתוללת? אני בטוחה שלכולנו. החופש לעשות מה שבאמת מרגישים, לרחף על עננים, לקפוץ בלי שיגידו לך כלום, להגיד מה שבא, לחשוב מהלב, לקפוץ גבוה וכמה שיותר.

מאת: שלומי אוחנה - אתר מסיבותאירועים וחתונות11/02/091247 צפיות
"מדהים איך שהזמן עובר!" אתם אומרים לעצמכם. "אנחנו חייבים לעשות את יום ההולדת הכי מופלא שיש!" אתם מוסיפים בהתלהבות. מוסיפים ואינכם מאמינים שלא מזמן הקטנטן או הקטנטנה שלכם ישבו עטופי חיתול וחדורי מוצץ ובקבוק והנה, הזמן טס והם מתחילים להיות אנשים קטנים ומדהימים. אז לא מגיע להם לחגוג זאת כראוי?

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195893 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191783 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181680 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica