חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות מים לתינוקות

מאת: שלום כהןבריאות ילדים20/09/20121016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תזונת תינוקות היא אחד הנושאים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה והדעות השונות אודות מהי תזונת תינוקות אופטימלית הופכות את הנושא לנושא בוער בקרב כל קהילה של אימהות. מרבית הדעות די תמימות באשר לאיכויות הבלתי מעורערות של חלב אם ולכן נכון להיום הנקה נחשבת למזון התינוקות היעיל והטוב ביותר אולם למרות החשיבות של ההנקה והעידוד של אנשי מקצוע רבים מתחום בריאות התינוק להניק, אימהות רבות בוחרות שלא להניק או שאינן מצליחות להניק.

בנוסף לאימהות שלא רוצות או לא יכולות להניק, אימהות שכן מניקות בוחרות לשלב תחליפי חלב בתזונת התינוק על מנת להקל על תהליך ההנקה או להשלים את החלב החסר. תחליפי חלב אם המוצעים היום בשוק מהווים פתרון אידיאלי לאימהות הבוחרות להשתמש בהן ומהווים תחליף מושלם הקרוב ככל הניתן לחלב אם בתכונותיו ובאיכויות שלו. מרבית תחליפי החלב הנמכרים בשוק נמכרים כאבקות שיש לערבבן עם מים לצורך הכנת המזון לתינוק.

חשיבות המים לתינוקות

מים לתינוקות אינם מים רגילים אלא מים מסוננים או מטוהרים. הסיבה לשמירה על איכות המים וסינונם לפני הכנת תחליף החלב היא מטעמי שמירה על היגיינה ואיכות מים לתינוקות. מאחר ומי ברזים עלולים להכיל חומרים מזיקים בכמויות קטנות שלא יזיקו למבוגרים, שימוש במי ברזים להכנת מזון לתינוק מהווה סיכון הודות לחיידקים העמידים במים שנמצאים בהם, לשאריות המתכות, לחלודה ולמזיקים נוספים העלולים להזיק לתינוק בן יומו שמערכת החיסון שלו עדיין לא גובשה.

באמצעות הקפדה על מים מסוננים ומים מטהרים בהכנת מזון לתינוקות ניתן להימנע ככל הניתן מגרימת נזק לבריאות התינוק או מהפחתת היעילות והאיכות של מזון התינוקות. מגוון המקורות של מים לתינוקות העומדים לרשות ההורים הם גדולים וביניהם ניתן לראות ברשתות השונות בקבוקי מים מינרלים, בקבוקי מים מסוננים מוכנים וכדומה. אחד מהמקורות היעילים ביותר אשר מספקים מים ללא הגבלה הם תמי 4 פרימו או בר מים המשווקים על ידי חברות מים שונות כמו שטראוס מים ומציעים להורים לקבל מקורות מים רבים בכל זמן שירצו.

מהו בר מים?

בר מים הוא מתקן אשר מתחבר למערכת הברזים של הבית ומזרים מים מסוננים באופן חופשי לשימוש לשתייה של דיירי הבית ובמיוחד לשימוש הכנת מזון לתינוקות המבוסס על מים. מערכת בר מים בכלל ומערכת תמי 4 פרימו עובדת על טכנולוגיות מתקדמות של סינון מים באמצעות שימוש בפחם או בקרינה אולטרה סגולית המבטיחים את איכות המים וטיבם לשתייה והכנה של מזון לתינוקות.

איכות המים במתקן בר מים

איכות המים במתקן בר מים באופן כללי ובמערכת תמי 4 פרימו היא גבוהה במיוחד הודות לטכניקת הסינון ולאופן בה המערכת עובדת. בניגוד למים מינרלים הנקנים בבקבוקים ואינם מכילים את המרכיבים החיוניים שמים מהברז מכילים, מים מסוננים אשר עברו את תהליך הסינון של מערכת תמי 4 פרימו מכילים את המינרלים והחומרים החיוניים שיש במי ברזים בלי החומרים המזיקים שעלולים להיות בהם כמו שאריות של חלודה ומיני חיידקים.

לסיכום, מים לתינוקות אשר נמזגים ממערכות בר מים כמו תמי 4 פרימו הם מים איכותיים וטובים ההמהווים את המים הטובים ביותר בעבור הכנת מזון לתינוקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191557 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161778 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161739 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161739 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161920 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica