חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולים שרק קוסמטיקאית יכולה לעשות לנו

מאת: מיכל זיופי וטיפוח - כללי20/09/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו הנשים מבזבזות יותר מדי זמן על הסרת שיער ואיפור. אם היינו מוסיפות את הזמן שאנחנו משקיעות על שני אלו לטובת שינה, המצב שלנו היה טוב יותר. אבל אנחנו לא חיים בעולם פנטזיה, ולכן אנחנו צריכות להתאפר ולהסיר שיער.

אבל, יש דרכים אחרות לעשות את זה, דרכים שחוסכות הרבה זמן וכסף. נתחיל עם השיער, שכן את זה עושה (כמעט) כל אישה, בעוד שאיפור הוא נחלה של אולי חצי מהנשים בעולם המערבי (הרוב אוהבות להיות נקיות מאיפור). ובכן, באשר לשיער, הסרת שיער בראשון לציון על ידי קוסמטיקאית יכולה לחסוך לנו המון.

קוסמטיקאית בראשון לציון יכולה לעשות לנו הסרת שיער בעזרת שעווה או בעזרת מכשירים טכנולוגיים שאיתם ההסרה יכולה להחזיק מעמד לתקופה של שנים ארוכות, תלוי בסוג הטיפול והמכשירים.

אבל כדי שהיא תוכל לעשות לנו הסרת שיער בשיטה טכנולוגית, אם זה לייזר, אפילציה וכו', צריך שיהיו לה את המכשירים המתאימים. יותר חשוב מכך, היא צריכה להיות קוסמטיקאית שעברה הכשרה על המכשירים לצורך ביצוע הטיפול המבוקש.

מידת שביעות הרצון שלכן תלויה בתוצאות הטיפול, ואלו תלויות בשני דברים: האחד הוא התאמת פיזית שלך לטיפול, והשני הוא המקצועיות והניסיון של הקוסמטיקאית. באשר להתאמה שלכן לטיפול, חשוב שתדעו שלא כל אחת יכולה לעבור טיפול שכאלו להסרת שיער, הכל תלוי בגוון העור וגוון ועובי השיער. בנוסף, אצל כל אחת יכולות להיות תוצאות שונות במספר זהה של טיפולים, בדיוק בגלל ההבדלים בשלושת הקריטריונים שציינו.

עד כאן לגבי העניין האסתטי (הסרת שיער). וכעת נעבור לעניין היופי והזוהר, שתלוי רבות באיפור שלנו. איפור קבוע בראשון לציון הוא מצוין למי שמתאפרת על בסיס קבוע, יום יום, שכן הוא חוסך כסף שהיה מתבזבז על רכישת כל מוצרי איפור בסיסיים, שוודאי נגמרים מהר מאוד בגלל השימוש התכוף בהם.

כשעושים איפור קבוע, המטרה היא להדגיש אזורים מסוימים, בעיקר את העיניים, הריסים, הגבות והשפתיים. אנחנו לא נצא מהמכון עם מראה של איפור כבד או אפילו זוהר, אלא רק נגיעות קטנות שעושות הבדל גדול. בוא נאמר, נוכל לוותר על העיפרון השחור שאנחנו אוהבות לשים מעל קו הריסים העליונים או על תוחם השפתיים.

אם אתן מוציאות כל חודש כמה עשרות שקלים או אפילו יותר ממאה שקלים על מוצרי איפור בסיסיים כמו מסקרה ועיפרון שחורף או אם אתן מוציאות בחודש את אותו הסכום על סכיני גילוח או שעווה, סכום הכסף שתוציאו על הסרת שיער ואיפור קבוע אומנם גבוה יותר בהשוואה להוצאות החודשיות ההן, אבל במבחן של הטווח הארוך, עדיך לכן להשקיע על שני הטיפולים האלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143552 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144041 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144126 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144360 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183981 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica