חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשפשף? למי יש זמן ?

בשבוע שעבר, נכנסה אליי לקוחה עם עיניים אדומות ונפוחות .... שאלתי לשלומה בדאגה והיא ענתה (מעט בבושה) כי אחרי אירוע חגיגי היא נכנסה למיטה עם  האיפור הכבד שעל פניה .. וואי זמיר...

אחרי שהסברתי לה את חשיבות העניין , חשבתי לעצמי, כדאי ורצוי  שכולן תדענה- וכך נולדה לה הכתבה הבאה :

הקיץ אוטוטו מאחורינו , אבל אני אזכיר לכן  כי הקיץ הישראלי שלנו מאופיין בחום כבד שמייצר זיעה

ולכלוך רב המצטברים באזור הפנים ויוצרים חסימה של העור.התוצאה: הופעתם של פצעונים וקומדונים שהם בעצם אותם ראשים שחורים המופיעים על הפנים והופכים לפצעים.

עם נוסיף את נזקי הסביבה: עישון, עשן, קרינה אלקטרומגנטית וקרינת השמש הרי שנבין עד כמה עור הפנים שלנו פגיע ועד כמה עלינו להגן עליו כדי שייראה זוהר וקורן.

לכל האוהבות להפקיר את גופן לקרני השמש ,עצה אישית:  למרות שעור שזוף מקרין ויטליות  ומתחבר לגיל צעיר , אין לשזף את עור הפנים והצוואר. אני מגיעה  למראה שזוף של העור על-ידי איפור קליל בגוונים מתאימים ועל-ידי שימוש בתכשירים משזפים.והתוצאה פשוט משתלמת  ולא פחות חשוב בריאה!


כלל ברזל: הקפידו לנקות את עור הפנים והצוואר מדי יום בוקר וערב. בלי הנחות ובלי וויתורים (כן, גם כשאתן עייפות מאד) הרי לא תיכנסו למיטה מבלי שצחצחתן שיניים נכון?  בדיוק על אותו משקל החשיבות, יש לנקות את הפנים.טיפ קטן: הניחי לך מגבונים להסרת האיפור על השידה שליד מיטתך

(ככה שאת סחוטה מעייפות תוכלי לנקות את פנייך בשכיבה) חשוב שהמגבונים שבחרת יהיו עשירים בלחות ולא ייבשו את הפנים.

מלבד ניקוי עמוק ויסודי של הפנים חשוב מאוד להקפיד לבקר אצל קוסמטיקאית אחת לשלושה חודשים. קוסמטיקאית מקצועית תדע להתאים את סוג הטיפול הנדרש ואת חומרי הטיפול וניקיון עימם היא משתמשת בהתאם לסוג העור ולמצב הפנים. נשים רבות מוותרות על טיפול הפנים בעקבות מחסור בזמן ותעדוף , חסכי בקניית בגד או נעליים לטובת טיפול חיוני לעור פנייך.

ניקוי עפ"י סוג העור

עור הנוטה ליובש דורש ניקוי עדין ולא אגרסיבי, כדי לשמור על שכבת השומן הטבעית שאמורה להגן עליו. לסוגי עור יבשים מומלץ ניקוי בחלב פנים עשיר או קרם ניקוי רווי בלחות.


לניקוי עור שמן יש להשתמש  פעמיים ביום בג'ל ניקוי שאינו מכיל סבון ונשטף במים.

לגבי עור פנים מעורב – חשוב להשתמש בתכשיר ניקוי  עדין אשר מסוגל לאזן את ההבדלים בין אזורי הפנים השומניים והיבשים וליצור הרמוניה בפעילות העור..

טיפים שימושיים לשמירה על עור הפנים:

· הדבר הבסיסי : שתו הרבה מים כי שתייה מרובה משפרת את מראה העור.

· חשוב מאוד לספק מקסימום לחות לעור, וזה נכון לגבי כל סוגי העור. שימוש בקרם לחות יעניק לעור הגנה קבועה מפני הסביבה.

· מריחת  מייק־אפ. מקובל חשוב כי המייק־אפ הינו תכשיר איפור של טיפוח שעדיף להימנע ממנו, אבל למעשה הוא משמש מעין בגד המכסה את עור הפנים החשוף תמידית ומגן עליו בצורה מושלמת.

· כושר חשוב גם הוא לעור. התנועה משפרת את קצב הלב ואת זרימת הדם, וכתוצאה מכך רמת החמצן בתאים עולה והעור נראה יפה יותר.

· ניקוי העור בעזרת פילינגים יכולים להחזיר לעור את הברק והחיוניות שאבדו לו ולחשוף עור בהיר וזוהר יותר.

חשוב שתבינו – מראה העור  בידיים שלכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית ביטון

מאת: רונית ביטון קוסמטיקה15/09/12768 צפיות
כולנו רוצים להראות טוב.אבל לא רק טוב, להראות מיליון דולר (גם אין לנו אותם בבנק ) אבל מה ? מה חסר ? ברור שטיפוח הגוף הוא דבר בסיסי , הקפדה על עור הפנים , תזונה , שינה וספורט ומה עם הפנימיות ? אותה חייבים להשקות והרבה, אחרת כל הקרמים בעולם וכל האיפור והבגדים יקנו לנו מראה אולי מטופח אבל לא יקנה לנו את הברק בעיניים . אספתי לי כמה טיפים עבורכם , מתנה לשנה החדשה. תהינו ותיישמו !

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173007 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica