חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בוטיק

פרוש המילה "בוטיק" בצרפתית הוא חנות. עם הזמן השתרש הביטוי בהקשר של מקום קטן המוכר מוצרי עילית, בעיקר בתחום האופנה. בעקבות זאת נוצר מושג בתחום המלונאות, נישה המציעה סוג בילוי ומנוחה השונה מהמקובל, במה שנקרא מלון בוטיק.

המושג "מלון בוטיק" מתייחס למלון קטן, איכותי, המתהדר בפסיליטיז יוקרתיים ואווירה מיוחדת. הערך המוסף שלו ביחס לבית מלון יוקרתי סטנדרטי הוא בשני מרכיבים עיקריים: אינטימיות וייחודיות. האינטימיות מושגת בזכות מספר החדרים הקטן, המאפשר אירוח שקט ויחס אישי. הייחודיות היא בדרך כלל במבנה או בסביבה. זה יכול להיות מבנה עתיק, למשל, המייצר אווירה מיוחדת. או חצר קטנה שכולה בוסתן, אלמנטים ארכיטקטוניים מאבן או ברזל. נוף מיוחד יכול גם הוא ליצור אווירה מתאימה. כמובן ששילובים של מבנה, חצר ונוף, ישלימו זה את זה, וייתנו את האפקט בצורה משמעותית יותר.

דבר יפה הנלווה לעיתים למלון הבוטיק הוא סיפור אנושי שעומד מאחוריו. אם זה אירוע היסטורי שקרה במקום או קשור למבנה, ואם סיפור אישי קטן כמו סיפור של אהבה בלתי אפשרית שהתקיימה בניגוד לכל הסיכויים, או אנקדוטה מעניינת או כל סיפור אחר, שאף אם ערכו ההיסטורי אינו רב, יכול להיות בו מוטיב אחר, כמו ערך רגשי או עניין מיוחד שהוא עשוי לייצר.

הרעיון העיקרי של האווירה במלון בוטיק הוא לשדר שקט ורוגע, לצד סקרנות מסוימת. חשוב שהסקרנות לא תיסוב סביב נושא שהוא מאוד חשוב או משמעותי. סיפור היסטורי הכרוך בעניין פוליטי רב משמעות, ייטיב פחות עם המוטיב המתבקש. שכן, הכוונה היא לגרות להרהור קל, לגילוי ענין מסוים, לא למשהו ייצרי ועמוק, כמו אידיאלים ופוליטיקה.

זה השקט המתבקש למתארח במלון הבוטיק – במובן הפיזי, ולא פחות מכך, במובן הנפשי. שקט שיאפשר רוגע טהור. נדידה של המחשבות למחוזות אומנותיים יותר. כאלה שלא ידרשו אימוץ המוח והמחשבה, ולא יעיבו מידי על הרגש ועל הנשמה.

לפיכך, בית מלון המתיימר להציע את היתרונות של מלון בוטיק, צריך לדבוק בעקרונות החשובים האלה כולם. הרי אין סטנדרט חוקי הקובע מהו התקן המינימלי לעסק שנקרא מלון בוטיק. ולא ניתן לכמת ולמדוד אווירה. לא די שבמבנה יש מעט חדרים. בסופו של דבר, הלקוח צריך לזכות באירוח המיוחד, המכיל את היוקרה, האינטימיות, האווירה ושלוות הנפש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פושאפ - קידום אתרים באינטרנט

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטקייטרינג25/08/13884 צפיות
ההבדל בין קייטרינג לאירועים קטנים לבין קייטרינג באירוע גדול הוא, לכאורה, כמויות האוכל והציוד הנדרש. המאמר אינו מסכים עם קביעה זו, וטוען שמדובר בהתמחות בפני עצמה. כי מי שעורך אירוע קטן מצפה לאווירה אינטימית, ולקייטרינג שישדר זאת. הוא יצפה לאיכות גבוהה יותר ולשירות המדגיש את האורח ושם אותו במרכז.

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטאופנה18/09/121515 צפיות
תחילת השימוש באינטרנט, שיצר מהעולם כולו "כפר גלובאלי", השפיעה על כל תחומי החיים ושינתה חוקי משחק רבים. המאמר דן בהשפעות על עולם האופנה, ועל שינוי חוקי השוק של בגדי המעצבים.

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטאופנה15/09/121484 צפיות
מה עושה את שמלת הערב מתאימה או לא מתאימה? באילו תנאים היא תהיה הולמת, זוהרת, ותהפוך לסיפור הצלחה באירוע? מעט טיפים ונקודות למחשבה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica