חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הייחוד הנדרש מקייטרינג לאירועים קטנים

יש מי שמתמחה בהכנת אוכל לאירועים גדולים. אלה ערוכים למשמעות האופרטיבית של אירוע גדול, עם כמות כלים, שולחנות, כיסאות, פריטי סידור השולחנות, כלי רכב לשינוע, כוח אדם וכדומה. קייטרינג לאירועים קטנים, לעומת זאת, היא התמחות בפני עצמה. לכאורה אין הבדל: הערכות כמו לאירועים גדולים, רק במספרים אחרים...

כמו שניתן להבין מההקדמה, קביעת ההבדל במספרים אינה מדוייקת. שכן מי שעורך אירוע אינטימי, ובהתאם – מזמין קייטרינג המתמחה באירועים קטנים, יצפה להתאמה של השרות לסיטואציה. דהיינו, אווירה אינטימית, שירות שמראה פניות ושימת הסועד במרכז. הציפייה היא כי גם איכות האוכל, טעמו ואף המראה יהיו בהתאם: בפירוש לא קו תעשייתי, כי אם כזה שמשדר ביתיות, כאשר נגיעות השף מודגשות, ברורות ומפנקות.

במבט מבחוץ נראה כי עבודתו של השף בחברת הקייטרינג באירועים קטנים קלה מעבודתו של מי שמבשל באופן המוני. אך השאלה היא מה הסטנדרטים המצופים מכל אחד מהם. ובדרך כלל חברה שמתיימרת לפנות ליחיד, להראות שירות אישי, תציג סטנדרטים גבוהים בהרבה, עם נגישות נוחה יותר של האורחים לשף.

גם ההנחיות לכלל הצוות במקרה זה אינן מתמקדות ביעילות ובהספק. שכן המטרה היא לא שירות מהיר והגעה לכולם במינימום זמן. כאן, הרבה יותר מאשר באירועים עתירי משתתפים, חשוב לתת לכל אחד את התחושה של השרות הפרטני. בעל האירוע ישאף לכך שכל אחד מאורחיו ירגיש באופן מובהק שהוא מקבל שירות טוב. לא סתם שירות נעים בזמן סביר, כאמור. אלה חשובים בכל מקרה, בכל סדר גודל של חגיגה. אבל במקרה של קייטרינג באירוע קטן צריך האורח להרגיש נוח לבקש את השירות האישי. לשים את עצמו במרכז מתוך הידיעה שהצוות האמון על האוכל לא עוסק רק בהסעדה, אלא, בעיקר, במתן שירות. לכל אחד ואחד מהסועדים.

לעולם אין זו משימה פשוטה לספק את כולם. לא כל מה שיערוב לחיכו של אחד יהיה טעים גם לאחר. כל אדם חש נוח בתנאים סביבתיים אחרים. לא ניתן להגיע לרמת גמישות שירותית העונה על כלל ההעדפות של כל הנוכחים. אולם ברור בעליל, כי ככל שהאירוע קטן, קטנה השונות בדברים האלה, ומצד שני, גדולה יותר הגמישות המתאפשרת לצוות, להגיע להתאמות מרביות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פושאפ - קידום אתרים באינטרנט

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטבתי מלון22/09/12899 צפיות
מהו מלון בוטיק? הסבר, מקור השם, הייחוד והיתרונות הגדולים של חופשה שלווה במקום מיוחד

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטאופנה18/09/121515 צפיות
תחילת השימוש באינטרנט, שיצר מהעולם כולו "כפר גלובאלי", השפיעה על כל תחומי החיים ושינתה חוקי משחק רבים. המאמר דן בהשפעות על עולם האופנה, ועל שינוי חוקי השוק של בגדי המעצבים.

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטאופנה15/09/121484 צפיות
מה עושה את שמלת הערב מתאימה או לא מתאימה? באילו תנאים היא תהיה הולמת, זוהרת, ותהפוך לסיפור הצלחה באירוע? מעט טיפים ונקודות למחשבה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica