חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות ערב

שמלות ערב צריכות להעביר מסר: "הננו כאן! אני והגבירה שלובשת אותי". יש שישאפו לזעוק את המסר – אלה שירצו למשוך את תשומת הלב של כל הנוכחים, ולהישאר האישיו המרכזי, זה שידברו עליו גם בתום האירוע. אחרות יעדיפו הופעה ראויה, כזו שתותיר רושם טוב, אבל עדין יותר. בלי הדים מתמשכים.

תפקידן המרכזי של שמלות ערב מעוצבות הוא להתאים לציפיית הלובשת. כמובן שהשמלה צריכה להיות נאה, מתאימה לסוג האירוע, מתאימה למקום ולסביבה הפיזית והאנושית, היא צריכה להלום את מידות האישה שלובשת אותה (לאו דווקא מידות פיזיות. גם מידות אופי וגיל, למשל). שמלת ערב טובה תדגיש את מה שכדאי, ותטשטש את מה שהלובשת תעדיף לשמור לעצמה.

אך, כאמור, שמלות ערב הולמות באמת, כאשר הן ממשות את ציפיית הלובשת. אם השמלה עמדה בכל שאר הפרמטרים, אך לא משכה את תשומת הלב של כולם, כאשר דווקא לזה התכוונה הלובשת, – אז השמלה לא התאימה מספיק. מצד שני אם זה היה הבגד הכי סקסי בערב, או הכי נוצץ, או בולט באופן יוצאת דופן בכל צורה שהיא, ולא לזה התכוון המשורר, כי אם למשהו שיחשב יפה, מרשים, הולם, אך בלי לצעוק, בלי לתפוס את המבטים ולהכריח אותם: פנו אל שמלת הערב שלי! – גם בדוגמה הזו נכשלה ההתאמה.

לא תמיד קל לשים את האצבע על מה לא מושלם, מה חסר או מה אובר. ומנגד קשה להגיד מהו אותו פריט שהופך את ההופעה לכל כך "את, אבל משודרגת". כי זה המכלול כולו. זה הרקע הסביבתי, זה השמלה, הפריטים המשלימים, ואותה משתתפת על החיצוניות שלה, הפנימיות, הציפיות שלה עצמה, ושל אלה שסביבה.

דעה אישית: התחושה בפגישה ראשונה עם שמלות ערב, לא משקרת. מבחן האהבה ממבט ראשון, אם זה קורה, נותן אינדיקציה טובה להצלחה. אולי אפילו מסחררת. אם במבט על השמלה נדלקים, מרגישים "וואו", כזאת אני רוצה, אז קיימת ההתאמה ללובשת. נשאר רק לוודא את שאר ההתאמות, כדי לסיים את הערב בצורה מוצלחת ומהנה.

ברור שמיומנות עיצוב והתאמה של שמלות ערב דורשת דיוק, מעוף, תשומת לב לפרטים הקטנים. כשזה מצליח התוצאה ניכרת, הילת השיק בוהקת מאליה. את רק צריכה להיות שם. את והשמלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פושאפ - קידום אתרים באינטרנט

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטקייטרינג25/08/13881 צפיות
ההבדל בין קייטרינג לאירועים קטנים לבין קייטרינג באירוע גדול הוא, לכאורה, כמויות האוכל והציוד הנדרש. המאמר אינו מסכים עם קביעה זו, וטוען שמדובר בהתמחות בפני עצמה. כי מי שעורך אירוע קטן מצפה לאווירה אינטימית, ולקייטרינג שישדר זאת. הוא יצפה לאיכות גבוהה יותר ולשירות המדגיש את האורח ושם אותו במרכז.

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטבתי מלון22/09/12899 צפיות
מהו מלון בוטיק? הסבר, מקור השם, הייחוד והיתרונות הגדולים של חופשה שלווה במקום מיוחד

מאת: פושאפ - קידום אתרים באינטרנטאופנה18/09/121514 צפיות
תחילת השימוש באינטרנט, שיצר מהעולם כולו "כפר גלובאלי", השפיעה על כל תחומי החיים ושינתה חוקי משחק רבים. המאמר דן בהשפעות על עולם האופנה, ועל שינוי חוקי השוק של בגדי המעצבים.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151889 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151906 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica