חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות מים לתינוקות

מים הוא אחד המרכיבים החיוניים ביתר לתזונת התינוק בשנות החיים הראשונות שלו ולתזונת הילד בשנים המאוחרות יותר. החיוניות של מים כמרכיב חשוב ביותר בגוף האדם היא גם בקרב מבוגרים וגם בקרב תינוקות ובמידה והתינוק ניזון מתחליפי חלב, חיוני ביותר שהמים המרכיבים את החלב יהיו מים מטוהרים ונקיים ללא רבב על מנת למנוע סכנות וזיהומים לתינוק שמערכת החיסון שלו עדיין בבניה.

מים מסוננים או מי ברז

איכות המים וניקיונם משפיעים רבות על איכות המזון לתינוקות ולכן מים לתינוקות חייבים להיות מים נקיים ביותר. למרות ההמלצות של איגודים רפואיים שונים ושל אנשי מקצוע מתחום התזונה הכללית לשתיית מי ברזים לאור המרכיבים הרבים שבהם, בדיקות מעבדה קפדניות הראו כי מי ברזים עלולים להכיל חומרים מזיקים בכמויות קטנות העלולות להזיק לתינוק כמו חיידקים עמידים במים, מיני מתכות, שאריות של חלודה ועוד.

החלופה הטובה ביותר למי ברזים היא מים מסוננים בשימוש של מים לתינוקות מכיוון שמים מסוננים מאפשרים ניקיון של המים מהמרכיבים השונים שבהם במקביל לשמירה על איכות המים והמרכיבים החיוביים שבהם כמו הפלואוריד שבריא מאוד לבריאות השיניים והמינרלים הנמצאים במי ברזים. מקורות מים מסוננים המשמשים מים לתינוקות הם רבים וחברות המים השונות משתמשות בטכניקות הסינון המתקדמות ביותר על מנת לספק מים איכותיים בכמות בלתי מוגבלת.

בר מים

מקור מצוין למים מסוננים ללא הגבלה הוא בר מים אשר מהווה מערכת המתחברת אל ברזי הבית ומסננת את המים המגיעים מהברזים. על ידי סינון המים ממערכת הברזים של הבית ניתן לקבל מים ללא הגבלה מבלי לפגוע באיכות של המים ומבלי לוותר על החיוניות של המרכיבים השונים הנמצאים במי הברזים. בר מים כדוגמת תמי 4 פרימו מהווה פתרון מצוין בעבור הורים המעוניינים באספקת מים לתינוקות שוטפת תוך ביטחון מלא באיכות המים ובביטחון שלהם לתינוקם.

טכניקת הסינון

תמי 4 פרימו עובד באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות סינון של המים באופן המיטבי והפקת מים איכותיים וטעימים. בטכניקת הסינון מועברים המים בברז דרך מערכת סינון ייחודית אשר מטהרת את המים באמצעות פחם פעיל אשר משמש כמגנטי לחומרים מזהמים כמו חלודה ומיני מתכות או באמצעות אולטרה סגולית אשר מטהרת את המים ומרחיקה מזהמים שונים כמו חיידקים ומיני זיהומים.

מתקנים מעוצבים

מתקני תמי 4 פרימו הנמצאים בשוק הם מתקנים מתקדמים המהווים בנוסף למתקן פונקציונאלי לסינון של מים גם מתקן מעוצב המהווה פריט עיצובי לכל דבר. לאור הביקוש למתקני בר מים מעוצבים, חברות המתקנים מציעות מגוון רחב של מתקנים מעוצבים וקומפקטיים אשר מתאימים לכל מטבח ולכל עיצוב של בית. בנוסף, מתקני בר מים מתקדמים מכילים ברזי מים קרים וברזי מים רותחים אשר מאפשרים מזיגת מים חמים לשתייה חמה או מזיגת מים קרים שמייתר את הצורך בקירור מים במקרר.

לסיכום, מים מסוננים מהווים את המקור בטוב יותר למים לתינוקות. מתקני המים המסוננים של היום מספקים טכניקות ייחודיות ויעילות לסינון מיטבי של המים המבטיח איכות של מים ברמה גבוהה מאוד ובטוח לשימוש להכנת תחליפי חלב לתינוקות או לשתייה של תינוקות ברמה היומית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20993 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191084 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191121 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195829 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215146 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204663 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173403 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica