חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת בגדי הריון בארץ

מאת: אירה פינסקראופנה27/09/2012820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בגדי הריון אינם ותיקים כקטגוריה נפרדת באופנת נשים. הסבתות של היום עדיין נזכרות בשמלות ענקיות בסגנון כפרי, בהשאלת בגדים מחברות מלאות יותר, בלבישת חולצות מכופתרות וחולצות טריקו גדולות של הבעל, וכדומה. כיום קיימות בארץ מספר רשתות אופנה המיועדות המשווקות בגדי הריון, וגם חנויות מעצבים יוקרתיות אשר מתמחות בנושא זה. יחד עם זאת, נשים שגרו בארצות אירופה מערביות או בארצות הברית, טוענות שהמבחר בארץ עדיין יחסית מצומצם (וזאת למרות רמת הילודה הגבוהה באופן יחסי), והמחירים גבוהים.

בגדי הריון מותאמים חשובים, כי הם מאפשרים לאישה בהריון להראות אלגנטית ומטופחת. בגדים במידות גדולות ייראו סמרטוטיים על מרבית הנשים ההרות. הבטן בולטת אצל כל הנשים ההרות, אך המידה הכללית לא תמיד מתרחבת איתה; כך, למשל, רוחב הכתפיים נשאר בדרך כלל זהה למקורי. בגדי הריון נרכשים בדרך כלל לפי המידה הרגילה של האישה.

חנויות לבגדי הריון מציעות כיום מבחר של טוניקות, אשר הפכו בשנים האחרונות לפריט אופנתי ללא קשר לנושא ההריון. טוניקות מאופיינות בקו מותן גבוה; הן חופשיות ורחבות מהחזה ומטה, וארוכות מספיק על מנת להסתיר את הבטן בכל שלבי ההריון. ניתן להשקיע בכמה טוניקות כאלה בתחילת ההריון ולהשתמש בהן עד סופו, וגם בתקופת ההנקה. מכנסיים רחבות בעלות חגורת בטן מתרחבת יכולים להיות שימושיות מאוד מתחילת ההריון ועד הלידה. שמלות צמודות במגוון דוגמאות ודגמים יכולות להראות מקסימות על נשים בהריון, בשילוב עם עליונית פתוחה או סריג נוח בתקופת המעבר.

כאשר מדברים על בגדי הריון שוכחים לעתים את נושא הנעליים. יחד עם זאת, דווקא השקעה בנעליים נוחות יכולה להשתלם בתקופה המאתגרת של תפקוד כרגיל עם בטן שכל הזמן גדלה. נעליים נוחות צריכות להיות רחבות ורכות, להסגר בקלות וללא צורך בהתכופפות, ולהיות יציבות מאוד על מנת למנוע מעידות ונפילות.

לסיכום, בגדי הריון מוכרים כיום כקטגוריה נפרדת, ומשווקים על ידי מספר רשתות מוכרות בארץ, בנוסף לחנויות מעצבים ייעודיות. בגדי הריון מתוכננים לתת מענה מיטבי לאישה בהריון תוך התחשבות קפדנית בשינויים שגופה עובר בתקופה זאת, ומעוצבים במבחר סגנונות ההולכים יד ביד עם האופנה הכללית.

 



תגיות המאמר: בגדי הריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131196 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195499 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica