חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח להגדלת חזה

כנראה שגם את כמו בנות רבות חשבת לעצמך לעשות ניתוח להגדלת חזה.

אולי החזה שלך נראה קטן יחסית, אולי את תראי יותר טוב עם חזה שופע יותר, אולי תקופת ההנקה וההריון שינו את הזקיפות והצורה של החזה שלך ואולי יש לי לך סיבה אחרת.

בשורה תחתונה, את רוצה להראות טוב כמה שאפשר, להרגיש טוב עם עצמך, וללכת ברחוב מול המון אנשים כשאת מלאה בבטחון עצמי וגאווה. נשים רבות פונות בכדי לבצע ניתוח להגדלת חזה כדי להגשים את המטרה הזו. כדי להוריד כבר את האבן הזו מליבך.

בניתוח הגדלת חזה מוחדר שתל סיליקון לגוף שלך, מעל או מתחת לשריר החזה (ויש לכך יתרונות וחסרונות בהתאם למיקום).

שימי לב שחשוב לבחור שתל שיהיה פרופורציונלי לגוף שלך, לא גדול מידי (מה שיכול לגרום לצניחה של החזה מטה ובכך החזה שלך יראה נפול ו"זקן") ולא קטן מידי (אחרת בשביל מה בכלל עשית ניתוח להגדלת חזה?).

חשוב שתתייעצי עם רופא מומחה ושלא תתפשרי על איכות, אמינות ומקצועיות כדי לחסוך כמה מאות שקלים. הבריאות שלך צריכה להיות בעדיפות ראשונה אצלך. עם הרופא המנתח את תתאמי את הציפיות ותקבלי את כל המידע על שאלותיך והוא זה שידריך וילווה אותך לאורך התהליך כולו.
תגיעי לניתוח (בעיקר לאחריו) עם חזיית ספורט ובגדים נוחים שלא ילחצו על החזה. אחרי הניתוח רצוי לנוח ולא לאמץ יותר מידי את האזור והגוף בכלל. אם תטפלי היטב בגופך לפני ואחרי הניתוח תמנעי מסיבוכים וסיכונים ותופעות לוואי אפשרויות. הקפידי להקשיב להוראות של המנתח גם אם הן לא נשמעות תמיד הכי משמחות בשבילך (כמו לא לעשות ספורט השבוע).

תוכלי לבחור אם החזה שלך יהיה ויראה זקוף (כמו בpush up) או עם מראה טבעי בהתייעצות עם הרופא וקביעה של מיקום השתל בחזה. ככל שיהיה גבוה יותר כך החזה שלך יראה יותר זקוף.



בהצלחה! הגדלת חזה - הדרך שלך להיראות טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הגדלת חזה - כותב ואחד משותפי רשת אתרי המידע "טיפש".

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר אהרוני

מאת: תומר אהרוניניתוחים פלסטיים23/10/09834 צפיות
מידע על הגדלת חזה ומה חשוב לדעת

מאת: תומר אהרוניניתוחים פלסטיים17/10/09742 צפיות
מידע על הגדלת והרמת חזה

מאת: תומר אהרוניניתוחים פלסטיים03/10/09759 צפיות
מידע על הגדלת חזה

מאת: תומר אהרוניניתוחים פלסטיים19/09/09808 צפיות
מידע על הניתוח להגדלת החזה. לפני ואחרי התהליך.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161794 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161684 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161789 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161624 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152282 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151789 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152313 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica