חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף המלצות ומידע

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים04/10/2012820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש איזה תסביך שהאנשים שבחיינו נראים יותר טוב מאיתנו, אמת או שקר? הכל יחסי, הרי אם כולם חושבים אותו הדבר כנראה שזה טבעי. שומן בירכיים, עפעף נפול, אף רחב, כל אלה הם רק חלק מהבעיות אשר מהם סובלים ישראלים בכל גיל אבל היום אפשר לעבור טיפול ולשפר את המראה ותוך זמן קצר.

לא פעם עולה בנו התחושה שהטבע לא החמיא לנו אבל ברוב הפעמים הזנחה וגם הגיל גורמים "לאבק" בגוף. כך או כך, מתחילים לחשוב על הרפואה האסתטית שנותנת לנו פתרונות רבים ומגוונים לשדרוג גופנו והכל במחירים נוחים כמעט לכל אחד, זה נשמע טוב?.

מה חשוב לשאול כשמתכננים לעבור תיקון אף ללא ניתוח? מחפשים עוד פרטים על תחום האסתטיקה? אפשר להתחיל? לפניכם מספר עצות מועילות אשר יאפשרו לכם ללמוד את התחום.

אם אתם מתחילים לחשוב על הסרת נקודות חן או ניתוח אף תמונות חשוב שתמצאו את המרפאה הנכונה, כיצד? קשה להתווכח עם המלצה איכותית, שאלו את השכנים אולי גם הם עברו ניתוח פלסטי? קיימת עוד אפשרות היא לחפש המלצות ברשתות חברתיות ופורמים. אתם צריכים לזכור שכל ניתוח עלול להשפיע על הבריאות ולכן ההחלטה שלכם צריכה להיות נכונה.

רובם הגדול של המכונים ייתנו לכם לראות הדמיה של לפני ואחרי, כדאי מאוד לבקש מהרופא המטפל להראות לכם איך הגוף יראה לאחר ביצוע הניתוח ולאחר כמה שבועות, באופן זה את תוכלי לדעת כי בחרת את סוג הטיפול והמידות שמתאימים לגופך.

נסו שלא לנסות ולשפוט את הצלחתו של הטיפול שלכם ממש מיד לאחר שמורידים את הגבס, כדאי ועדיף לשמור על סבלנות כי לאחר כמה ימים תרד הנפיחות והאף יתעצב ויקבל את הצורה הרצויה.

דירשו לראות את תיק העבודות העדכני של הרופא המטפל שאיתו אתם נפגשים, ככה יהיה נוח להתרשם מהתוצאות וגם מהניסיון שלו וגם להתרשם מ ניתוחים פלסטיים שהוא כבר ביצע.

הגיע הזמן ללכת ולעבור ניתוח אף המלצות? בררו כמה שיותר פרטים, שאלו את כל השאלות, על תהליך ההחלמה, עשו סקר שוק, נצלו את האינטרנט לקבל מידע ותעברו את הניתוח רגועים ובטוחים, שיהיה בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: ניתוח אף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירה כהן

מאת: מירה כהןבריאות השן11/10/121355 צפיות
והתאמת הטיפול, המחיר ופריסת התשלומים על פי תקציב. המאפיין את מרפאות השיניים הוא השימוש במכשור מקצועי ובצוות

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים11/10/121188 צפיות
מציעים אפשרות של הדמייה דרך המחשב, כדאי מאוד לבקש מהמומחה שידגים לכם כיצד תוכלו להיראות

מאת: מירה כהןבריאות השן10/10/121181 צפיות
רופא טוב? המלצות ממקור ראשון הן טובות ואמינות. גם אם כן וגם אם לא חפשו עוד ביקורות על המרפאה

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121101 צפיות
לא לשכוח לבדוק שההובלה שהזמנתם כוללת ביטוח. וזאת למען השקט הנפשי שלכם וגם

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128416 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןניתוחים פלסטיים10/10/121241 צפיות
ואבחון לא מקצועי, יכול להזיק לכם מאד, מה שעלול לגרום לצער וכאב, פגיעה נפשית ואסתטית וכמובן בזבוז כסף

מאת: מירה כהןשיפוצים10/10/121175 צפיות
סרטונים, או דרך קריאה והבינו מה עליכם לעשות כשתאלצו לבצע כל שיפוץ בו תחפצו. עליכם לדעת היטב אילו כלי עבודה תצטרכו

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica