חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריינית מקצועית לעסק שלך

מאת: smart jinglesשיווק16/10/2012862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קריינית מקצועית לעסק שלך

העולם השיווקי המודרני מפגיש את הלקוח עם מסרים שיווקיים ללא הרף, ומציע לו ליהנות משירותים ומוצרים בכל מקום אליו הוא מגיע ובכל נקודה בה הוא נמצא. בין שמדובר בנסיעה ברכב ובין שמדובר בצפייה בטלוויזיה, בין אם מדובר בהליכה סתמית ברחוב ובין אם בעבודה, מול מחשב ובפלאפון, ולמעשה איפה לא. בשל ריבוי של נותני שירות הקיימים כיום, כדי לשווק את העסק אין די ביצירת פרסומת והוצאתה לאור, אלא נדרש תהליך למידה של קהל היעד, על צרכיו ועל הרגלי הקנייה שלו, על אפיוניו השונים ועוד.

כמו כן, חשוב לבנות את אופן הפרסום ולדעת לשווק במקום הנכון ובזמן הנכון. לאחר שהבנו שרוב השיווק מתקיים כיום באינטרנט, ראוי להכיר בכך ששימוש בסלולארי הוא לא פחות משני מכך, ולכן, יצירת ג'ינגל עסקי לחברה הינה צעד נדרש למיתוג העסק. חברה המציעה קריינית או קריין מקצועי בעל ניסיון רב לביצוע גינגל לעסק יכולה לשאת את העסק שלך למחוזות חדשים.

למעשה, על ידי יצירת גינגל מותאם על ידי חברה מקצועית, יכולה קריינית בעלת קול רדיופוני להעביר מסרים אינפורמטיביים או מסרים שיווקיים רלוונטיים ללקוח הממתין ולשפר את השירות הניתן לו פלאים. המידע המועבר על ידי קריינית בזמן המתנה יכול להיות אינפורמטיבי כללי, להעביר אינפורמציה אישית שתחסוך ללקוח טרחה ומאמץ ליידעו על הצעות שיווקיות שאולי יעניינו אותו ויכולות להיות רלוונטיות עבורו, ועוד.

לא רק זאת, שכן קריינית מקצועית בליווי גינגל מושר וקובע מהווים חלק משמעותי בתהליך מיתוג החברה ויצירת מוניטין חזק ובעל השפעה בעולם העסקי, תודות לאפקטיביות הרבה של גינגל איכותי. חשוב לבחור קריינית בעלת קול מתאים לאופי השירות או המוצר המוצעים, וכן לבחור קריינית מקצועית בעלת ניסיון רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

ג'ינגלים | קריינות מרכזייה | צליל עסקי | פאנטון ומוסיקה לפרסומות

http://smartjingles.co.il/

077-5002925 // 054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת smart jingles

מאת: smart jinglesשיווק16/02/131063 צפיות
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.

מאת: smart jinglesשימור לקוחות01/01/135453 צפיות
ידוע לכל כי תשדירים הערוכים היטב מסייעים מאוד בהעברה וחידוד של מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידום בית העסק. בעידן שהלקוחות של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של אמצעי התקשורת כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם הדרך הבטוחה והקלה ביותר ליצירת בידול מהמתחרים השונים ולשיווק מוצרים ללקוחותינו בדרך סימפטית ונעימה להפליא.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12880 צפיות
בעולם אינטנסיבי כשל היום, בו מסרים שיווקיים מועברים ללקוחות ללא הפסקה וצרכנים נתקלים בפרסומות בכל מקום אליו הם מגיעים, המסרים השיווקיים שאנו מעבירים ללקוחותינו צריכים להיות חכמים ומקצועיים, מעוצבים על פי צרכי הלקוחות ובנויים בדיוק על מנת להעניק להם את המענה המושלם. לאחר שהבנו כי רוב התקשורת מתבצעת באינטרנט, הכלי השיווקי הבא שנעניק לחברה שלנו ונקדם באמצעות כך את היוקרתיות וההצלחה שלה, הוא צליל עסקי המבוצע על ידי חברת קריינות למרכזיה מקצועית ומנוסה.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12911 צפיות
אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12904 צפיות
בעולם מלא במסרים שיווקיים, על כל חברה לדעת להפיץ את המסרים הרלוונטיים באפיקים הנכונים ולהציע את השירותים בעטיפה המתאימה לקהל היעד. בתקופה בה נותני השירות רבים והתחרות גבוהה, אפיקי הפרסום מתרבים וצורות השיווק הופכות משוכללות יותר. כך, פרסום כשלעצמו אינו עונה על המטרה כבעבר אלא מצריך חשיבה חכמה והבנה של פנים הדברים. עלינו לדעת לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון בו לקוחותינו אכן מחפשים אחר המוצר.

מאת: smart jinglesמיתוג19/10/12996 צפיות
מנהל המעוניין לפתח את העסק ולפנות אל לקוחות חדשים חייב לקחת בחשבון אלמנטים של מיתוג קולי. גינגל מייצר רושם אפקטיבי על הלקוח, מהווה תרומה משמעותית לאפיון שלה ומאפשר לה לפנות אל קהל יעד מפולח וספציפי. ג'ינגלים יכולים לכלול שיר תדמיתי, קריינות או טקסט מקצועי. בכל רחבי העולם מופקים הג'ינגלים על ידי גורמים המחזיקים בטכנולוגיה המתאימה ומכירים את הלך הרוח בקרב המאזינים והלקוחות.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12866 צפיות
ג'ינגלים יכולים להיות מבוססים על תשדירי חסות, מנגינה, שיר או קריינות מקצועית. לחברה המייצרת ג'ינגלים מגוון כלים להשגת המטרה, המוגדרת מראש על ידי הלקוח. יחד עם זאת, אין ספק כי ידע וניסיון בתחום המיתוג הקולי עשויים לעזור באופן משמעותי. ג'ינגלים מיועדים למטרות שונות ולכן יש ביניהם הבדלים. גינגל לרדיו המשמש תשדיר חסות ברדיו אזורי מופק בצורה אחרת מאשר פאנטון לטלפון הנייד, פתיח לאתר אינטרנט או גינגל מושר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222351 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213588 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213762 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162613 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica