חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך יכול גינגל לעזור למיתוג החברה שלכם?

מאת: smart jinglesמיתוג19/10/2012995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ג'ינגלים היו מאז ומעולם אחד מאמצעי הפרסום והשיווק החזקים ביותר שקיימים במדיה האלקטרונית. אם אתם תוהים כיצד יכול גינגל לסייע לעסק שלכם, קראו את המאמר הבא.

 

איך יכול גינגל לעזור למיתוג החברה שלכם?

גם מי שאינו בקיא בעולם הפרסום יודע כי ג'ינגלים עוזרים בהעברה וחידוד של מסרים שיווקיים. בעידן בו לקוחות מקבלים הודעות מעשרות סוגי מדיה, הג'ינגלים הם הדרך הטובה ביותר ליצור בידול. בנוסף, הג'ינגלים מופקים על פי הדרישות של המנהלים ומעשירים את האינטראקציה של החברה עם הלקוחות.

 

פילוח של קהל היעד

מנהל המעוניין לפתח את העסק ולפנות אל לקוחות חדשים חייב לקחת בחשבון אלמנטים של מיתוג קולי. גינגל מייצר רושם אפקטיבי על הלקוח, מהווה תרומה משמעותית לאפיון שלה ומאפשר לה לפנות אל קהל יעד מפולח וספציפי. ג'ינגלים יכולים לכלול שיר תדמיתי, קריינות או טקסט מקצועי. בכל רחבי העולם מופקים הג'ינגלים על ידי גורמים המחזיקים בטכנולוגיה המתאימה ומכירים את הלך הרוח בקרב המאזינים והלקוחות.

 

ג'ינגל לכל מוצר

על מנת לייצר ג'ינגלים יש להתחיל באפיון המוצר או השירות. חשוב לעשות זאת בעזרת הלקוח, המכיר היטב את היתרונות והחסרונות של המוצר אותו הוא מעוניין לשווק. מנגד, חברות המתמחות בהפקות הג'ינגלים צריכות להוסיף מהניסיון והידע שלהם. שירות איכותי ומקיף של הפקת גינגל מתחיל עוד הרבה לפני עליית הקמפיין, ממשיך בליווי והוצאת נתונים ומסתיים בהסקת מסקנות.

 

שירותים ווקאליים מגוונים

היבט חשוב נוסף של הפקת ג'ינגלים בא לידי ביטוי בשירותים ווקאליים כמו צליל המתנה, פאנטון עסקי וקריינות למרכזיה. כל אלו הופכים את הפקת הג'ינגלים לשירות פרודוקטיבי ומקורי. חברה הבוחרת למתג את עצמה בעזרת גינגל נהנית מכלי שיווקי בעל אופי. ניתן לשנות את הג'ינגלים בהתראה קצרה ולהתאים אותם למבצעים או הטבות ספציפיים. פירמות גדולות במשק בוחרות להיעזר בג'ינגלים לצורך מיתוג והבחנה בין מחלקות מסוימות, כמו למשל מחלקת שירות לקוחות או מחלקת תמיכה.

אפשרויות פרסום שונות ומגוונות

כפי שכבר נאמר לג'ינגל פנים רבות ויצירתיות, ניתן לבחור במגוון אפשרויות לפרסום הג'ינגל שלנו ובכך להרוויח מכל העולמות. לדוגמא:

  • ג'ינגל לרדיו – מיועד לתחנות הרדיו
  • ג'ינגל לנייד – צליל עסקי – מיועד לטלפוניםהניידים של עובדי החברה
  • ג'ינגל קריינות למרכזיה/ נתב שיחות/ - IVR כשמו כן הוא, מיועד למרכזיות
  • שיר תדמיתי – זהו למעשה שיר שיווקי המופק לפיצורכי הלקוח ומיועד לפרסום ברדיו או באינטרנט ואפילו כצליל המתנה לטלפוןהנייד.

כפי שניתן לראות ישנן אופציות רבות ולכן כל בעל עסק יכול להתאים את הג'ינגל לצרכיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

smart jingles - מיתוג קולי וג'ינגלים לעסקים

ג'ינגלים | קריינות מרכזייה | צליל עסקי | פאנטון ומוסיקה לפרסומות

http://smartjingles.co.il/

077-5002925 // 054-6978151

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת smart jingles

מאת: smart jinglesשיווק16/02/131062 צפיות
כל אחד מאיתנו מקבל אין ספור מסרים שיווקיים מידי יום ביומו, שלטי חוצות, מודעות עיתונים, אתרי אינטרנט, רדיו ועוד. ובמצב זה ממש לא קל להתבלט ולהחדיר מסרים בין שלל המפרסמים הרבים, ישנה אפשרות בה ניתן לפרסם ולהגיע לתודעת הציבור בצורה אפקטיבית למרות התחרות הרבה וזה דרך צליל המתנה עסקי או ג'ינגל שירה.

מאת: smart jinglesשימור לקוחות01/01/135453 צפיות
ידוע לכל כי תשדירים הערוכים היטב מסייעים מאוד בהעברה וחידוד של מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידום בית העסק. בעידן שהלקוחות של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של אמצעי התקשורת כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם הדרך הבטוחה והקלה ביותר ליצירת בידול מהמתחרים השונים ולשיווק מוצרים ללקוחותינו בדרך סימפטית ונעימה להפליא.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12878 צפיות
בעולם אינטנסיבי כשל היום, בו מסרים שיווקיים מועברים ללקוחות ללא הפסקה וצרכנים נתקלים בפרסומות בכל מקום אליו הם מגיעים, המסרים השיווקיים שאנו מעבירים ללקוחותינו צריכים להיות חכמים ומקצועיים, מעוצבים על פי צרכי הלקוחות ובנויים בדיוק על מנת להעניק להם את המענה המושלם. לאחר שהבנו כי רוב התקשורת מתבצעת באינטרנט, הכלי השיווקי הבא שנעניק לחברה שלנו ונקדם באמצעות כך את היוקרתיות וההצלחה שלה, הוא צליל עסקי המבוצע על ידי חברת קריינות למרכזיה מקצועית ומנוסה.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12910 צפיות
אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

מאת: smart jinglesמיתוג27/10/12904 צפיות
בעולם מלא במסרים שיווקיים, על כל חברה לדעת להפיץ את המסרים הרלוונטיים באפיקים הנכונים ולהציע את השירותים בעטיפה המתאימה לקהל היעד. בתקופה בה נותני השירות רבים והתחרות גבוהה, אפיקי הפרסום מתרבים וצורות השיווק הופכות משוכללות יותר. כך, פרסום כשלעצמו אינו עונה על המטרה כבעבר אלא מצריך חשיבה חכמה והבנה של פנים הדברים. עלינו לדעת לפרסם במקום הנכון ובזמן הנכון בו לקוחותינו אכן מחפשים אחר המוצר.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12865 צפיות
ג'ינגלים יכולים להיות מבוססים על תשדירי חסות, מנגינה, שיר או קריינות מקצועית. לחברה המייצרת ג'ינגלים מגוון כלים להשגת המטרה, המוגדרת מראש על ידי הלקוח. יחד עם זאת, אין ספק כי ידע וניסיון בתחום המיתוג הקולי עשויים לעזור באופן משמעותי. ג'ינגלים מיועדים למטרות שונות ולכן יש ביניהם הבדלים. גינגל לרדיו המשמש תשדיר חסות ברדיו אזורי מופק בצורה אחרת מאשר פאנטון לטלפון הנייד, פתיח לאתר אינטרנט או גינגל מושר.

מאת: smart jinglesשיווק19/10/12911 צפיות
ג'ינגל טוב עבור עסק כזה או אחר יכול לעשות הרבה יותר מאשר פרסומות רבות בעיתונות או בטלוויזיה. מיתוג קולי איכותי שכזה יכול לפרסם את העסק היטב ולחשוף אותו לעוד ועוד לקוחות פוטנציאלים.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162695 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica