חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות הפיתוי בדרך להצלחה עם בחורות

מאת: לודמילה פרידמןהכרויות16/10/20126788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצליח להכיר אמון בחורות, יוצא להרבה מאוד דייטים אבל סקס אתה לא רואה מכל זה. מה שחסר לך כנראה הוא טכניקה. כי כדי להצליח להיכנס עם בחורה למיטה, לא מספיק רק להיות אליה נחמד, לשתות איתה דרינק ולפצוח בשיחה עמוקה. כדי להצליח בתחום המיני ולגרום לבחורות לרצות להיכנס איתך למיטה, אתה צריך לפתות אותן לכך. אם אתה לא מצליח בכך, כנראה שאין לך באופן טבעי את מה שנקרא אומנות הפיתוי. עם טכניקה פשוטה שתחשוף בפניך כמה פשוט להגיע למיטה עם בחורה, החיים יראו אחרים. אומנות הפיתוי היא אומנות אמיתית ואתה יכול בקלות להיות רב-אמן. אתה רק צריך להבין שזה מה שחסר לך וללמוד את מה שצריך.

אומנות הפיתוי – הכלי שכול גבר יכול ללמוד

בשביל להצליח ליישם את אומנות הפיתוי, אתה צריך לשדר ביטחון עצמי. אתה צריך להקרין ביטחון גברי. תחשוב על זה, איזו אישה תרצה להיכנס למיטה עם גבר שלא בטוח בגבריות שלו? הצעד הראשון אם כך הוא בניית ביטחון עצמי. זה השלב ההכרחי כשאתה מפצח את החידה: איך להתחיל עם בחורה ולהגיע איתה למיטה בדייט הראשון?

אחרי שנוצר הקשר הראשוני, המשך בתהליך חיזור מפתה. אל תחשוף בפניה את סודות הפיתוי שלך, השתמש בהם בתבונה. בעזרת טכניקה של אומנות הפיתוי תצליח לגרות את הבחורה שלך מבחינה מינית והדרך משם לסדינים קצרה מאוד. אחת הטכניקות היעילות היא משחק של קרוב-רחוק במגע. התקרב אליה ואז התרחק ממנה, ככה תשמור על סקרנות ומשיכה מצדה. זו טכניקה מעולה של פלירטוט שעושה את שלה בקלות. עם שימוש נכון של סודות הפיתוי המצליחים לפתות כל אישה ובחורה, יהיו לך חיים מלאי סטוצים בדיוק כמו שאתה חולם.

צאו מהתבנית. כל זירה מתאימה להיכרות עם נשים

מועדונים, מקום העבודה ופינת הרחוב – כול המקומות האלה מתאימים בשביל להתחיל עם בחורות. כמו כולם, אתה בטח מבלה שעות ארוכות באינטרנט ובעיקר בפייסבוק. הזירה הוירטואלית היא מקום מעולה להכיר בו נשים, להתחיל איתן, ליישם עליהן את טכניקת אומנות הפיתוי ולהגיע איתן למיטה במהירות. מעניין אם צוקרברג דמיין כמה פעיל יהיה הנושא של הכרויות בפייסבוק אבל עובדתית, זה בדיוק כך. תמיד היה מקום לכיוון של הכרויות באינטרנט אבל מאז שאנחנו חיים בפייסבוק, החיים נהיו קלים יותר. כמו במועדון, נסו להתקרב למי שמוצאת חן בעיניכם בעדינות. התחברו עם החברים שלה ואל תתנפלו עליה בלי אזהרה. לא כדאי להתכתב איתה בצ'אט לפני שרכשתם את אמונה. משעשיתם את זה, יישמו את אומנות הפיתוי באופן המוצלח ביותר. תפעלו נכון ותצליחו במשימה בהנאה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לודמילה פרידמן

מאת: לודמילה פרידמןלימודי תעודה ומקצוע10/02/13884 צפיות
לימודי קוסמטיקה- מה ניתן ליעלי לכבוד יום ההולדת? אמא של יעלי ישבה וחשבה. מה תוכל לתת לביתה יעל אשר סיימה צבא לפני כחודשיים והגיעה לגיל 21? לשם שינוי רצתה אמא של יעל להימנע מקניית המתנה הרגילה-

מאת: לודמילה פרידמןלימודי תעודה ומקצוע07/02/13972 צפיות
לימודי קוסמטיקה- לעבודה היפה ביותר! בא לך לעבוד בתחום מרתק, מהנה ונוצץ? מתחשק לך להיכנס אל תוך עולם אשר עוזר לאנשים להיות אסתטיים ויפים יותר? את נמשכת אל היפה?

מאת: לודמילה פרידמןלימודים אקדמאיים09/01/13909 צפיות
טיפול טיפוח כפות הידיים והרגליים מעסיק רבים מאיתנו, נשים וגברים. מזג האוויר היבש הגורם לעור כפות הרגליים להיסדק, טיפוח כפות הידיים שייראו תמיד במיטבן בהיותן חשופות לעיני כל, ושימור מראה בריא ואסתטי, כל אלו הם חלק חשוב בגופינו ואנו עושים את כל שביכולתנו על מנת לטפח אותו. לכן, זהו תחום מבוקש מאד, ואם חשבתן על מקצוע שיוביל לקריירה מצליחה, חישבו על קורס מניקור פדיקור.

מאת: לודמילה פרידמןקוסמטיקה26/11/12879 צפיות
טיפולי פנים- האר לעצמך את הדרך כולם רוצים היום להראות יפים וצעירים, מדובר בעידן אשר סוגד ליופי. הערצת מפורסמים- זמרים, שחקנים, שחקניות ודוגמניות הינם עניין שכיח וידוע. היופי בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים- מתחום עיצוב הפלאפון ועד המחול והמוסיקה, לא ניתן להכחיש זאת. ישנה השקעה רבה בחשיבה ובפיתוח של כל דגם מעוצב ואומנות. בדומה לכך גם אצל בני האדם : כדי להראות במיטבכם צריך להשקיע- לישון טוב, לאכול נכון, לשמור על היגיינה לעשות ספורט, לשתות מים ועוד.

מאת: לודמילה פרידמןקוסמטיקה22/11/12954 צפיות
רוצות חיים מתגמלים גם מבחינה כספית וגם מבחינה תעסוקתית? יש אנשים שאומרים שעבודה היא דבר שמתפרנסים ממנו ותו לא. מי שרוצה גם תגמול רגשי, נפשי או אחר, שיעסוק בבקשה בתחביבים בזמנו הפנוי. אבל בעצם, מדוע שזה יהיה כך? מדוע שלא תוכלו לעסוק לשם פרנסתכן במקצוע שהוא גם הכיף שלכן? אם אתן מחכות שיום העבודה ייגמר ומביטות כל הזמן בשעון, אם אתן מחכות לסופי השבוע בכיליון עניים או אם אתן מתלוננות על מקום העבודה שלכן כל העת, יתכן שאתן צריכות שינוי חיים.

מאת: לודמילה פרידמןנשים - כללי16/10/121233 צפיות
מי שחובבת ציפורנים בנויות ומטופחות תדע להעריך כאלה כשהיא רואה אותן. היא תדע גם לומר כי זו עבודה המשלבת טכניקות מורכבות יחד עם יצירתיות ודמיון.

מאת: לודמילה פרידמןנשים - כללי16/10/121030 צפיות
מי שחובבת ציפורנים בנויות ומטופחות תדע להעריך כאלה כשהיא רואה אותן. היא תדע גם לומר כי זו עבודה המשלבת טכניקות מורכבות יחד עם יצירתיות ודמיון.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202816 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202806 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193549 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172186 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163095 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153023 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153175 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica