חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי ג'יפים בחו"ל לכל גיל

מאת: שירי פלגטיולים בחו"ל18/10/2012912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נסיעות שטח הן חוויה נהדרת בכל גיל, גם נשים מטופחות וכאלו שלא אוהבים לטייל בטבע נהנים להשתתף בטיולי ג'יפים. האדרנלין והקפיצות של הרכב בשטח הופכות את הנסיעה למעניינת ולא שגרתית. טיולי ג'יפים בישראל אפשר למצוא באזור הצפון, במדבר יהודה ובנגב. טיולי ג'יפים בחו"ל אפשר למצוא בכל רחבי העולם. הטיולים בחו"ל מתפרסים על פני שעות ארוכות ואפילו ימים שלמים. באזורי טבע נרחבים אפשר יהיה למצוא טיולי מסע בג'יפים שמתמשכים על פני ימים ושבועות.

טיולי ג'יפים בחו"ל במתכונת של מסע הם חוויה נהדרת לכל המשפחה. ילדים מעל גיל 8 ובני נוער נהנים מאוד מהטיול ומגלים את נפלאות הטבע. מסלולים אתגריים יותר מתאימים לצעירים אחרי צבע וקבוצות של מבוגרים שמחפשים לעצמן חוויה מיוחדת. את טיולי הג'יפים המפורסמים של קבוצות הנשים באפריקה ובהודו כולם מכירים. הקבוצה מורכבת מנשים בלבד שיוצאות יחדיו אל השטח במטרה לחזק את עצמן ולעבור חוויה מיוחדת.

טיול ג'יפים בחו"ל – זהירות!

הכרת השטח באמצעות ג'יפים היא ללא ספק חוויה נהדרת, אך יש להקפיד על מספר נהלי בטיחות ואיכות. בראש ובראשונה יש לבחון את זהות הגורם ממנו משכירים את הג'יפים. טיולי ג'יפים בחו"ל שמערבים גם נהגים ומדריכים דורשים גם את בחינת רישיון הנהיגה של הנהג וההיכרות שלו עם תנאי השטח. נסיעת ג'יפים מהירה בשטח לא מוכר מסוכנת, נהגים שלא מכירים את מבנה השטח מתבקשים להאט את מהירות הנסיעה ולהתרכז היטב בכביש.

לא מעט תאונות ג'יפים קשות מתרחשות ברחבי העולם בעקבות נהגים שיכורים, נהיגה במהירות מופרזת, עייפות וחוסר תשומת לב. בכדי להימנע מסיכונים מיותרים כל שיש לעשות הוא להקפיד לשכור רכבים איכותיים ונהגים מנוסים ואחראים. במקרים בהם מתעורר ספק לגבי כישורי הנהג או כשירות הרכב כדאי להפסיק מיד את הנסיעה ולמצוא חברה אחרת. כמעט בכל מרכז נופש שמציע טיולי ג'יפים בחו"ל אפשר יהיה למצוא מספר חברות שמציעות רכבים ונהגים. התחרותיות הזו מעודדת הוזלת מחירים ומאפשרת לתיירים לבחור את הספק הטוב ביותר.

מסע ג'יפים בחו"ל

מסעות שמשלבים שהייה ארוכה בשטח דורשים הערכות לוגיסטית מתאימה. חברות שמציעות חבילות טיולי שטח בחו"ל עמלות ימים רבים על תיאום כל הפרטים הקטנים, שכירת הציוד והרכבת מסלול הטיול. מדריכים שכבר מכירים היטב את השטח יוכלו לקצר את התהליך ולהמליץ במהרה על הנקודות המתאימות ביותר ללינה והקמת המחנה. המשתתפים בטיולים יוצאים אל השטח בג'יפים אך נהוג לשלב במסלול גם הליכה, אטרקציות מקומיות כמו רפטינג ורכיבת אופניים ועצירות במסעדות או כפרים.

החברות הישראליות, שמשווקות את מסעות הג'יפים באסיה ובאפריקה, מקפידות לצרף אל כל קבוצה מדריכים ישראלים שמכירים היטב את השטח. המדריכים בוחנים היטב את הרכבים בנקודת המוצא ונותנים מענה לכל בעיה או שאלה. הבטיחות היא ערך עליון בעבור המדריכים ובמקרים בהם חסרה חגורת בטיחות באחד הג'יפים הם מתעקשים להחליפו ברכב אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141315 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica