חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי ים בוטיק בישראל

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/20131272 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי. השנה גם את רוצה להציג גוף חטוב ולזכות במבטים על חופי הים או ליד הבריכה באילת. בכדי למשוך תשומת לב ולהיות מיוחדת הגיע הזמן לגלות מהם בגדי ים בוטיק. לא עוד אותם בגדי ים רגילים שכולם לובשים. אם נמאס לך לפגוש על החוף עוד 5 בנות שלובשות את אותו הבגד ים בדיוק, את בסך הכול צריכה בגד ים מיוחד.

איפה קונים בגד ים מיוחד?

בגדי ים בוטיק נמכרים בחנויות בגדים קטנות שלא כולם מכירים וברשת האינטרנט. ייתכן מאוד כי ממש מתחת לאף ישנה חנות בגדי ים שכזאת. החנויות הללו מציעות בגדי ים בדגמים חדישים לצד מראה רטרו עכשווי. כל הבגדים בחנויות הבוטיק מיוחדים, כאשר לא תמצאי כמויות גדולות מכל דגם. לאחר שנמכרים כל הפריטים שבחנות נהוג יהיה להזמין דגמים חדשים ושונים לחלוטין. בחורה שרוכשת בגד ים בוטיק עושה זאת במטרה להיות מיוחדת. בעלת הבוטיק נמנעת מהזמנת כמויות גדולות של בגדי ים זהים בכדי לשמור על אותה ייחודיות.

בגדי ים בסגנון רטרו 2013

על אף הקדמה אפשר לזהות בעולם האופנה מגמה של חזרה אל העבר. שמלות במראה שנות ה-60, נעליים בסגנון שנות השמונים ופריטים זוהרים שהגיעו הישר משנות התשעים. האופנה של שנות האלפיים מתרפקת על זיכרונות העבר. היא משפרת ומשדרגת את אותם בגדים מהעבר והופכת אותם לאטרקטיביים, נוחים ומאוד אופנתיים. מגמה דומה אפשר לראות גם בקולקציות בגדי ים בוטיק. אם יש לכם בגד ים ישן של סבא תופתעו לגלות עד כמה הוא דומה לדגמים שמוצגים בבוטיקים היום.

בגד ים ביקיני עם תחתון בגזרה גבוהה, חזייה עם תחרה, הדפסים במראה מיושן ועוד. הגזרה הגבוה מחמיאה לגוף הנשי ויוצרת אפקט של חיטוב. בגדי הים הישנים פחות חושפניים והרבה יותר נשיים ומיוחדים. אותן נשים שפחות מעוניינות בבגד הים הכי קטן וחזיית המשולשים המינימלית ביותר, מוצאות בדגמים המיושנים-חדשים פתרון נהדר. הן נהנות שוב ללכת לים, קניית בגד ים חדש היא כבר לא חוויה כל כך מתישה ואין כל חשש כי תפגשי על החוף עוד בנות עם אותו הבגד ים בדיוק.

כמה עולים בגדי ים בבוטיקים?

המחירים בתחום משתנים בהתאם לסוג הבוטיק, מיקומו והעלות המקורית של הבגד. דגמים נדירים שמיובאים מחו"ל או נרכשים באופן אישי ממעצבים כרוכים בעלויות גבוהות יותר. לאחר סיור בוטיקים בתל אביב חזרנו עם בשורות משמחות! אפשר למצוא בגדי ים בוטיק במחירים אטרקטיביים מאוד. המחירים מתחילים ב-80 שקלים בעבור חלק אחד או 150 שקלים בעבור בגד ים מקולקציה קודמת. כאשר מדובר בבגדי ים בוטיק שאיש לא ראה בשנה שעברה על שלטי חוצות, אין כל סיבה שלא לרכוש דגמים מהקולקציות קודמות.

 



תגיות המאמר: בגדי ים, בגד ים, בגדי ים 2013


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141319 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141166 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאת: שירי פלגטכנולוגיות חדשות17/04/131392 צפיות
כל מחשב נייד זקוק לסוללה. רכישת סוללות תחליפיות למחשב נייד עולה על הפרק כאשר הסוללה הקיימת כבר לא מתפקדת כראוי או כאשר יש צורך בסוללות נוספות. סוללה נוספת למחשב תאפשר עבודה ממושכת ללא חיבור למקור כוח חיצוני. הסוללות התחליפיות שנמכרות כיום מתחלקות לשתי קבוצות : סוללות מקוריות וסוללות תחליפיות כלליות שמתאימות לכמה סוגי מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214238 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204375 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205277 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194172 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193399 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193442 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182917 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica